سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی، با بیان اینکه محمدرضا گرایی سردار تیم ماست، تأکید کرد: قطعا شکست او در مسابقات مصر زمینه‌ساز کسب مدال طلا در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۳ خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قهرمان کشتی فرنگی جهان گفت به خاطر هدف بزرگتری که داشته، در بازگشت به تشک بعد از مصدومیت از 63 به وزن المپیکی 60 کیلوگرم رفته است.
روابط عمومی وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای اعلام کرد: اعضای ۱۵ باند سازمان یافته‌ی قاچاق کلان محصولات دخانی در ۱۰ استان کشور بازداشت شدند.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی تاکید کرد که برگزاری مسابقه در ترکیه، شرایط داوری و آسیب‌دیدگی دلخانی منجر به شکست او مقابل کرم کمال ترک شد و این کشتی در مسابقه بعدی با نتیجه متفاوتی همراه خواهد بود.
رامسر- مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: بخشی از سالن ورزشی شهر دالخانی براثر سیل آسیب دیده که بهسازی می شود.
قهرمان سال 2021 کشتی فرنگی جهان با اشاره به غیبتش در مسابقات جهانی بلگراد تأکید کرد در تورنمنت رنکینگ‌دار مصر هرچند آمادگی خوبی نداشت، اما عطش مسابقه باعث شد طلایی شود.
مربی تیم ملی کشتی فرنگی تاکید کرد که میثم دلخانی در مصر در حد مسابقات جهانی کشتی گرفت و بین او و ایمان محمدی شاهد رقابت جذابی برای کسب دوبنده تیم ملی در وزن 63 کیلوگرم خواهیم بود.
سایت اتحادیه جهانی کشتی در گزارشی از روز نخست رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام ابراهیم مصطفی به تمجید از کشتی گیران ايرانى پرداخت.
پیش از این نیز میثم دلخانی نماینده وزن ۶۳ کیلوگرم ایران و دارنده مدال طلای جهان با برتری ۸ بر ۷ مقابل لری ابولادزه دارنده دو نقره جهان از گرجستان به مدال طلا رسید.
رده بندی و فینال ۷ وزن نخست کشتی فرنگی دومین رقابت رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی در سال ۲۰۲۳ جام ابراهیم مصطفی امشب در شهر اسکندریه مصر برگزار شد که ۲ نماینده کشورمان به مدال طلا دست یافتند.
قهرمان سال 2021 کشتی فرنگی جهان در وزن 63 کیلوگرم با شکست لری ابولادزه به مدال طلای تورنمنت رنکینگ‌دار مصر رسید.
میثم دلخانی که امسال به دلیل جراحی دستش حضور در مسابقات جهانی 2022 را از دست داد، در اولین مسابقه بعد از مصدومیت به فینال وزن 63 کیلوگرم رسید.
معاون حقوق عامه دادستان کل کشور، گفت: استفاده از مواد دخانی در فضای عمومی به نحوی که به سلامت دیگر افراد جامعه لطمه بزند کاملاً ممنوع است.
دارنده مدال برنز المپیک در اولین بازی خود در مسابقات رنکینگ اتحادیه جهانی به پیروزی رسید.
مسابقات کشتی فرنگی اتحادیه جهانی با کسب اولین پیروزی نمایندگان کشورمان آغاز شد.
جولان شرکت های خارجی صنعت دخانیات در کشور فراتر از حضور در بازار بخش خصوصی رفته و فراگیری این شرکت ها در فقدان نظارت و کنترل، به اماکن دولتی همچون فرودگاه امام خمینی نیز رسیده است.
کشتی گیر وزن 63 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت: پس از یک آسیب دیدگی شدید و عمل سنگین و همچنین دوری ۷ماهه از کشتی تمرینات خودم را از سر گرفتم و شرایط بسیار خوبی دارم.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: با حضور ماموران انتظامی در محل وقوع و بررسی‌های صورت گرفته مشاهده شد فردی با «ولی نارویی» حدوداً ۸۳ ساله از ریش سفیدان و موذن مسجد روستا توسط تبعه افغانی با پایه آهنی میکروفن مسجد از ناحیه سر دچار ضربه شده و با توجه به شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.
فرماندار دلگان سیستان و بلوچستان گفت: بر اثر تیراندازی افراد مسلح ناشناس یک معتمد دلگانی جان خودش را از دست داد.
قهرمان وزن 63 کیلوگرم جهان با انتقاد از ارقام پایین قرارداد فرنگی‌کاران در لیگ برتر این فصل، گفت که حتی قرارداد کشتی‌گیر درجه دو در لیگ آزاد هم بالاتر از قهرمانان جهان و المپیک در رشته فرنگی است.
در حالی دیوان عدالت اداری اخیرا رأیی در رابطه با ممنوعیت فروش مواد دخانی در فضای مجازی صادر کرده که برخی سایت های اینترنتی همچنان مشغول فروش اینترنتی مواد دخانی هستند.
رئیس اتاق اصناف ایران گفت: نظارت دقیق در منع عرضه محصولات دخانی در فضای مجازی ابلاغ شده است؛ همچنین تولیدکنندگان، واردکنندگان و توزیع کنندگان باید دخانیات را به طور شناسه‌ دار عرضه کنند.
ماجرای سیگارهای تقلبی؛ شناسه دار شدن محصولات دخانی با هدف جلوگیری از قاچاق را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
برای مرطوب نگه داشتن دهان خود از مصرف مواد دخانی خودداری کنید و مقدار زیادی آب بنوشید. با این حال نوشیدن قهوه، نوشابه یا الکل می تواند منجر به خشکی دهان شود. برای تحریک بزاق، آدامس بجوید یا آب نبات (ترجیحاً بدون قند) بمکید.
برای مرطوب نگه داشتن دهان خود از مصرف مواد دخانی خودداری کنید و مقدار زیادی آب بنوشید. با این حال نوشیدن قهوه، نوشابه یا الکل می تواند منجر به خشکی دهان شود. برای تحریک بزاق، آدامس بجوید یا آب نبات (ترجیحاً بدون قند) بمکید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ