منابع فلسطینی از شهادت و زخمی شدن شماری از فلسطینینان در جریان یورش گسترده نظامیان صهیونیست به اردوگاه طولکرم در شمال کرانه باختری خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک عامل تکفیری عصر امروز با سلاح گرم وارد حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) شد و از ورودی اقدام به تیراندازی به سمت زائران و خادمان کرد.
گر نمی‌توانیم در روز ۳۰ دقیقه ورزش کنیم در زمان کوتاه‌تر به عنوان مثال برای پنج یا شش دقیقه ورزش شدید و کوتاه مدت انجام دهیم. برای این کار یک حرکت ورزشی را با شدت و سرعت زیاد برای مدت یک دقیقه انجام دهیم. ۳۰ ثانیه استراحت داشته و دوباره این کار را تکرار کنیم.
منابع فلسطینی از شهادت و زخمی شدن شماری از فلسطینینان در جریان یورش گسترده نظامیان صهیونیست به اردوگاه طولکرم در شمال کرانه باختری خبر دادند.
مصاف حسن یزدانی و دیوید تیلور در وزن ۸۶ کیلوگرم همچنان با اختلاف، به سود کشتی‌گیر آمریکایی است، اما شاید جالب باشد که بدانید تیلور به یک حریف هموطن هشت بار باخته و تنها یک بار به برد رسیده است.
منابع آماری شمار شهدا و مجروحان فلسطینی در جریان یورش‌های نظامیان صهیونیستی به قدس اشغالی طی ماه گذشته را اعلام کردند.
عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، با عنوان این مطلب که یک لیوان شیر پاستوریزه ۸ گرم پروتئین دارد، گفت: جوشاندن شیر باعث می‌شود پروتئین آن از بین برود.
در ساعت ۸ صبح امروز در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید سلیمانی محدوده دور برگردان کرمان، یک دستگاه وانت پیکان به رانندگی فردی ۴۰ ساله و بدون گواهینامه به علت خستگی و خواب آلودگی از سطح سواره رو خارج شده پس از برخورد با چند اصله درخت وارد پیاده رو می‌شود. این وانت سپس با عابر پیاده که دختری ۱۸ ساله و بر روی جدول داخل پیاده رو نشسته بوده برخورد که متأسفانه وی در دم فوت می‌نماید.
وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه شهادت یک شهروند فلسطینی در حملات روز گذشته ارتش رژیم صهیونیستی به این باریکه را تایید کرد.
در تجاوز موشکی رژیم صهیونیستی به فرودگاه بین المللی حلب و مناطقی در اطراف این شهر در شمال سوریه، یک نظامی ارتش این کشور به شهادت رسید و هفت نظامی و غیرنظامی هم زخمی شدند.
منابع فلسطینی از شهادت یک نوجوان فلسطینی و زخمی شدن بیش از ۱۰ فلسطینی دیگر به ضرب گلوله ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف کرانه باختری خبر می‌دهند.
چه تازه و چه منجمد و با قطعات کامل هر گونه آلودگی روی سطح وجود دارد. وقتی صحبت از تقلب می‌شود همین امر صدق می‌کند. اگر در حال خرید یک استیک، یا یک تکه بره، یا فیله یا سینه مرغ هستید بعید است که با تقلب مواجه شوید این موضوع بیش‌تر در مورد غذا‌های فرآوری شده رخ می‌دهد.
یک مرکز حقوق بشری اعلام کرد که در جریان ۸ سال تجاوز ائتلاف سعودی علیه یمن بیش از ۴۸ هزار تن از شهروندان این کشور به شهادت رسیده یا مجروح شده اند.
برای اینکه سیستم بدن تنظیم باشد و بتواند کارکرد مناسبی در جهت کاهش وزن بروز دهد میزان و کیفیت خواب می‌تواند اهمیت ویژه‌ای داشته باشد. تنظیم یک برنامه خواب منظم و پایبندی به آن شاید عامل مهم دیگری برای کاهش وزن موفقیت‌آمیز باشد، به خصوص اگر می‌خواهید در یک ماه ۴.۵ کیلوگرم وزن کم کنید. سعی کنید حداقل ۷ تا ۸ ساعت در شب بخوابید، یک برنامه خواب منظم تنظیم کنید و حواس‌پرتی را قبل از خواب به حداقل برسانید تا چرخه خواب خود را بهینه کنید و به اهداف کاهش وزن خود برسید.
منابع یمنی ضمن اشاره به تداوم نقض آتش بس در استان الحدیده توسط متجاوزان و مزدوران سعودی، از شهادت یک یمنی و زخمی شدن دو تَن دیگر بر اثر تیراندازی نظامیان سعودی به مناطق مرزی صعده خبر دادند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از حمله اشرار مسلح به ماموران ایست و بازرسی قطار خنجک شهرستان زاهدان و شهادت سرباز مدافع امنیت خبر داد.
مشهد ـ پیکر مطهر شهید گمنام تازه تفحص شده جنگ تحمیلی دوران هشت سال دفاع مقدس، در دانشگاه علوم پزشکی مشهد تشییع و خاکسپاری شد.
مشهد _ مراسم تشییع و تدفین یکی از شهدای گمنام تازه تفحص شده‌ی دوران هشت سال دفاع مقدس در پادگان شهدای بسیج مشهد مقدس برگزار شد.
سندرم پیش از قاعدگی یا PMS، تغییرات عاطفی و فیزیکی در روز‌های منتهی به پریود یک زن را توصیف می‌کند که در توانایی او برای انجام فعالیت‌های روزانه اختلال ایجاد می‌کند؛ بنابراین در حالی که بسیاری از زنان دارای علائم قبل از قاعدگی هستند، تنها حدود ۳ تا ۸ درصد علائمی را تجربه می‌کنند که به قدری شدید است که باعث می‌شود که نتوانند فعالیت‌های روزانه را انجام دهند.
خبرگزاری رسمی سوریه از شهادت یک نوجوان سوری و زخمی شدن سه تن دیگر بر اثر انفجار بمب به جا مانده از تروریست ها در شرق درعا خبر داد.
منابع فلسطینی بامداد جمعه از شهادت و زخمی شدن ۳ فلسطینی در تیراندازی نظامیان صهیونیست در نابلس خبر دادند.
منابع فلسطینی بامداد جمعه از شهادت یک فلسطینی و زخمی شدن سه تن دیگر در یورش نظامیان صهیونیست به شهر جنین واقع در کرانه باختری خبر دادند.
شهردار منطقه ۸ از احداث یک مخزن جدید ذخیره آب در شرق تهران خبر داد و گفت: هدف از احداث این مخزن آبیاری فضای سبز و معابر پایین بزرگراه شهید سلیمانی است.
رسانه های افغانستان هم اکنون از وقوع یک انفجار در پایتخت این کشور با ۸ شهید و ۱۸ زخمی خبر می دهند.
سعیدی‌پور با بیان اینکه مردم شهیدپرور فین از ابتدا تا پایان دفاع مقدس در صحنه نبرد حضور داشتند، خاطرنشان کرد: به دلیل این حضور مداوم، دامنه شهدای فین به تمام ایام هشت سال جنگ تحمیلی گسترش یافته؛ اما در عملیات والفجر ۴، فین بیشترین تعداد شهدا را از مجموعه شهدای این منطقه تقدیم انقلاب کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ