منابع یمنی از شهادت و زخمی شدن ۹ نفر در حمله ائتلاف سعودی به استان صعده در شمال یمن خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون سیاسی امنیتی  و اجتماعی استانداری فارس گفت: در تلاش هستیم تا مراسم تشییع دو شهید حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) همزمان و در روز چهارشنبه انجام شود.
یک عامل تکفیری عصر امروز با سلاح گرم وارد حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) شد و از ورودی اقدام به تیراندازی به سمت زائران و خادمان کرد.
بر اثر وقوع ۲ انفجار در منطقه سیده زینب (س) در حومه دمشق، تعدادی از مردم شهید و زخمی شدند.
بر اثر وقوع ۲ انفجار در منطقه سیده زینب (س) در حومه دمشق، تعدادی از مردم شهید و زخمی شدند.
سردار تنگسیری برد موشک‌های مستقر بر روی شناور کلاس شهید حاج قاسم سلیمانی را مورد اشاره قرار داد و گفت: موشک‌های این شناور از ۴۰ کیلومتر تا ۲ هزار کیلومتر برد دارد.
شعبانی با اشاره به ویژگی‌های منحصر به فرد تونل شهید متوسلیان گفت: این تونل ۹ کیلومتر از میدان سپاه تا بزرگراه بعثت در دوطبقه خواهد بود و از مناطق حساس و اقتصادی تهران همچون بازار، مولوی و شوش عبور می‌کند.
براثر انفجار در یکی از مراکز آماد و پشتیبانی سپاه دامغان ۲ نفر از کارکنان این مرکز شهید و سه نفر مجروح شدند.
همسر شهیدمحمدعلی رجایی گفت: باید مسائل برای جوانان به شیوه‌های جدید مطرح شود، خواندن و تعریف کردن با یافتن و رسیدن متفاوت است ما باید به معنی مطالب برسیم و آن نیازمند اندیشیدن است.
عضو شورای شهر تهران گفت: پیشنهاد می‌شود که ۲ خیابان در تهران به نام اسماعیل احمدی و آتش نشان دارابی نامگذاری شود.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: امسال با ۲ پروژه به جشنواره ورود پیدا کردیم، اما سال آینده با قدرت بیشتری شرکت خواهیم کرد.
منابع یمنی روز چهارشنبه از شهادت و زخمی شدن چند غیرنظامی در حمله عربستان به مناطق مرزی در شمال یمن خبر دادند.
کیفیت هوای در ایستگاه‌های اقدسیه (منطقه ۱۷)، دانشگاه شهید بهشتی (منطقه ۱)، شهرداری منطقه ۲، پونک، شهرداری منطقه ۴، ستاد بحران (منطقه ۷) و مسعودیه (منطقه ۱۵) در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: سرنشین این خودرو که دختری ۱۸ ساله بود، در دم جان باخت و راننده و دو سرنشین دیگر مصدوم شدند.
اهواز - مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان گفت: خوزستان ۲ هزار و ۸۴۰ شهید دانش‌آموز تقدیم انقلاب کرده است.
کیهان نوشت: درباره سخنان آقای انصاری گفتنی است؛ قطعا جناح بازی و حزب بازی امر مذمومی است که اتفاقا برخی چپ‌های سابق و شبه اصلاح‌طلبان سابق، مصداق تام این رذیله سیاسی هستند. برخی از آن‌ها در این مسیر انحرافی تا جایی پیش رفتند که دشمنان انقلاب را به دوستی و دوستان انقلاب را به دشمنی گرفتند و نهایتا شریک نقشه‌های دشمن در حوزه براندازی و ایجاد آشوب شدند. روشن است که در چنین موقعیتی نیرو‌های انقلابی نمی‌توانستند بی‌تفاوت و بیطرف باشند.
احکام بدوی صادره در خصوص سه نفر از متهمان پرونده شهید عجمیان در دیوان عالی کشور نقض و در خصوص دو نفر ابرام شد.
معاون رییس قوه قضاییه با بیان اینکه ۲ پرونده کیفری در نظام قضایی عراق و نظام قضایی جمهوری اسلامی ایران برای رسیدگی به این جنایت مفتوح است، افزود: در نظام قضایی ایران پرونده در دادسرای امور بین‌الملل تهران در حال انجام تحقیقات است.
اصفهان-مدیرکل حفاظت محیط زیست اصفهان گفت: با توجه به مازاد ظرفیت تولید برق در کشور، وزارت نیرو برق مورد نیاز اصفهان را از شبکه سراسری جایگزین و به مدت ۲ ماه نیروگاه شهید منتظری را خاموش کند.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲ گفت: در راستای هوشمندسازی معابر بزرگراهی و کاهش حوادث، دوربین کنترل سرعت در بزرگراه شهید چمران نصب شد.
یادواره دو هزار شهید فوتبالیست و ۱۳۵ شهید ورزشکار مدافع حرم با حضور جمعی از چهره های شاخص فوتبال کشور در جزیره زیبای کیش برگزار می شود.
پروژه آبرسانی به روستای بُنده و شهرک شهید سلیمانی در خوزستان با مشارکت اپراتور اول به بهره‌برداری رسید.
منابع فلسطینی بامداد جمعه از شهادت و زخمی شدن ۳ فلسطینی در تیراندازی نظامیان صهیونیست در نابلس خبر دادند.
"سلمان اسماعیلی" ضمن تقدیر از حضور پرشور و حماسی مردم ولایت‌مدار ملایر در مراسم وداع شهید نظری، افزود: این شهادت نشان داد که در کوچه پس کوچه‌های ملایر نیز معبری برای شهادت وجود دارد.
مجری خط ۶ مترو تهران گفت: ورودی‌های دوم ایستگاه‌های شهید رضایی و شهید اشرفی اصفهانی، به طور همزمان افتتاح و جهت تسهیل دسترسی به خط ۶ در اختیار شهروندان قرار می‌گیرند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ