در حمله جنگنده های ارتش ترکیه به برخی مواضع در حومه حلب، سه نظامی ارتش سوریه شهید و شش نفر دیگر زخمی شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گردان جنین در بیانیه‌ای ضمن تایید شهادت سه جوان فلسطینی در ترور روز یکشنبه صهیونیست‌ها، به مقامات تل آویو در این‌باره هشدار داد.
در ادامه سیاست سرکوب و تجاوزگری وحشیانه صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین، سازمان همکاری اسلامی ترور ۳ جوان فلسطینی به دست نظامیان اشغالگر در شهر نابلس را محکوم کرد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با اشاره به شهادت سه مبارز مقاومت در نابلس، بر ضرورت اجماع بر سر برنامه‌ای ملی جهت مقابله با اشغالگران تاکید کرد.
شهادت سه فلسطینی در کنار مقاومت نیروهای فلسطینی در برابر اشغالگران صهیونیست و زخمی شدن شش نظامی صهیونیست از جدیدترین تحولات درگیری‌های اردوگاه جنین است.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در واکنش به شهادت سه مبارز فلسطینی در جنوب نابلس، تاکید کرد: حساب ما با دشمن صهیونیستی تسویه نشده است.
جنبش مقاومت اسلامی حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای شهادت سه تن از فرماندهان گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین را تسلیت گفت.
این سه فرمانده «جهاد الغنام» دبیر شورای نظامی سرایا القدس، «خلیل البهتینی» فرمانده منطقه شمال نوار غزه و «طارق محمد عزالدین» یکی از فرماندهان عملیات نظامی در کرانه باختری بودند.
گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای به شهادت سه تن از فرماندهان ارشد گردان‌های القدس توسط ارتش رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین از شهادت سه تن از فرماندهان گردان‌های القدس، شاخه نظامی این جنبش در جریان تجاوزات بامداد امروز رژیم صهیونیستی خبر داد.
در یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به بخش قدیمی نابلس در کرانه باختری، دست‌کم سه فلسطینی به شهادت رسیدند و شماری زخمی شدند.
منابع عراقی از شهادت یک نیروی حشد شعبی و هلاکت سه تروریست داعشی در درگیری های منطقه الطارمیه در شمال بغداد خبر دادند.
منابع فلسطینی اسامی سه جوان فلسطینی که امروز در منطقه جیت در غرب نابلس به شهادت رسیدند را اعلام کردند.
منابع محلی صبح امروز از شهادت سه جوان فلسطینی در شهر نابلس ، در عملیات کمین نظامیان صهیونیست خبر دادند.
منابع خبری از یورش مجدد نظامیان صهیونیست به کرانه باختری و شهادت سه فلسطینی در این یورش خبر دادند.
تروریست های داعش سه دانش آموز و دو نیروی امنیتی را که در غرب الانبار ربوده بودند، به شهادت رساندند.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به شهادت سه جوان فلسطینی در شهر جنین (شمال کرانه باختری) واکنش نشان داد.
دو جوان فلسطینی در درگیری مسلحانه با نظامیان صهیونیست در جنین به ضرب گلوله به شهادت رسیدند و یک جوان دیگر فلسطینی که 10 روز پیش در جنین زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحت به شهادت رسید.
دو جوان فلسطینی در درگیری مسلحانه با نظامیان صهیونیست در جنین به ضرب گلوله به شهادت رسیدند و یک جوان دیگر فلسطینی که 10 روز پیش در جنین زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحت به شهادت رسید.
دو جوان جوان فلسطینی در درگیری مسلحانه با نظامیان صهیونیست در جنین به ضرب گلوله به شهادت رسیدند و یک جوان دیگر فلسطینی که 10 روز پیش در جنین زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحت به شهادت رسید.
خبرگزاری رسمی سوریه از شهادت یک نوجوان سوری و زخمی شدن سه تن دیگر بر اثر انفجار بمب به جا مانده از تروریست ها در شرق درعا خبر داد.
مرکز روسی آشتی ملی در سوریه از شهادت یک نظامی سوری و ثبت سه مورد گلوله باران مناطق کاهش تنش در ادلب و حلب توسط گروه تروریستی جبهه النصره خبر داد.
جزئیاتی درباره شهادت سه نفر از شهدای آشوب‌های اخیر از زبان نوبخت، فعال فرهنگی را در این فیلم مشاهده ‌می‌کنید.
نظامیان صهیونیست طی سه ماه گذشته بالغ بر ۶۰۰ شهروند فلسطینی ساکن قدس اشغالی را بازداشت کرده و ۴ فلسطینی را به شهادت رسانده اند.
خبرگزاری رسمی سوریه از سقوط یک فروند بالگرد نظامی در شمال شرق حماه و شهادت سه کودک سوری بر اثر انفجار بمب تروریست ها در حمص خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ