برنتفورد بدون حضور هافبک ایرانی خود در ترکیب دیدار برابر لیدز یونایتد را آغاز می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در سروده تازه‌ی حدادعادل رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی و رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی با عنوان «نگین سلیمان» آمده است:‌ ای قدس!‌ ای نگین سلیمان گمشده! روزی زِ دست اهرمن آزاد می‌شوی
با نزدیک شدن به روز جهانی قدس، پلیس رژیم صهیونیستی به حالت آماده‌باش درآمده و حدود ۲۳۰۰ پلیس از نیروهای خود را در اطراف مسجد الاقصی مستقر کرد.
مشهد ـ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: جریان حرکت مجاهدانه ملت ایران دوشادوش همه ملت‌های آزاده جهان برای دفاع از آرمان قدس شریف، نشانه ایستادگی ما در خط عبودیت ذات اقدس پروردگار است.
جنبش جهاد اسلامی با هشدار به صهیونیست‌ها از اعلام آماده باش عمومی نیروهای مقاومت برای حمله به تمام مواضع دشمن صهیونیستی در کرانه باختری و قدس اشغالی خبر داد.
سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی در نوار غزه یکشنبه شب از آماده باش کامل نیروهای خود خبر داده است.
طبق برآورد محققان، ۸۰ درصد از ساکنان ایالات متحده و ۳۰ درصد در سراسر جهان قادر به دیدن قوس کهکشان راه شیری در شب نیستند. بخشی از مشکل به‌وجود آمده درباره آنچه با چشم غیرمسلح غیرقابل تشخیص است، به انواع نور‌های مورد استفاده مربوط می‌شود.
پلیس رژیم صهیونیستی به دلیل نگرانی از درگیری با فلسطینی ها پس از نماز جمعه و همچنین اقدامات گروه های مقاومتی، در قدس اشغالی و کرانه باختری حالت آماده باش اعلام کرد.
نام ملی‌پوش ایرانی برنتفورد جزو نفرات ذخیره این تیم مقابل تاتنهام به چشم می‌خورد.
هکر‌های ایرانی توانسته‌اند دوربین‌های نظارتی یک سازمان امیتی مهم اسرائیلی را در جریان دو انفجار روز چهارشنبه در قدس هک و سپس ویدئوی به دست آمده از یکی از این انفجار‌ها را منتشر کنند.
در این دوره از جام جهانی، 135 بازیکن با تیم ملی و کشور محل تولد متفاوت حضور دارند.
زاهدان- فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران در جنوب‌شرق کشور گفت: امروز جبهه باطل با تمام توان به میدان آمده تا با روش‌های مختلف اراده‌های ما را سست کند.
هافبک ایرانی برنتفورد بدون حضور مقابل منچستر سیتی به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود.
هافبک ایرانی برنتفورد جزو نفرات ذخیره تیمش برابر شاگردان پپ گواردیولا است.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه این شرایط بهترین آماده سازی برای تیمش در آستانه جام جهانی قطر نیست، گفت: با نیکاراگوئه بازی می‌کنیم تا ریتم خودمان را حفظ کنیم.
برنتفورد در حضور ۹۰ دقیقه‌ای هافبک ایرانی خود مقابل گیلینگام شکست خورد.
نام ستاره ایرانی برنتفورد در جمع نفرات اصلی این تیم مقابل گیلینگام به چشم می‌خورد.
هافبک ایرانی برنتفورد جزو نفرات ذخیره تیمش مقابل ناتینگهام فارست است.
برنتفورد در روز نیمکت‌نشینی ملی‌پوش ایرانی خود به تساوی برابر ولوز رضایت داد.
فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیرو زمینی سپاه گفت: دفاع مقدس پایان نیافته و رویکرد دشمن در دهه کنونی جنگ ترکیبی تمام عیار بوده و با تلاش و توان همه جانبه به میدان آمده است.
اربعین با توجه به بستر آماده آن فرصتی زیبا برای عملیاتی کردن فلسفه حقیقی روز قدس و تبیین جایگاه فلسطین در منطقه و آینده جهان اسلام است.
سخنگوی نظامی گردان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که این گردان ها آماده نبرد با دشمن در هر زمان و مکان است.
گردان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین به همه نیروهای میدانی خود دستور آماده باش صادر کرد.
بر اساس اعلام وزارت بهداشت غزه، ۱۵ فلسطینی در حملات گسترده اسرائیل به غزه به شهادت رسیده و ۵۵ تن زخمی شدند. از بین ۵۵ زخمی، ۲۳ نفر آن‌ها کودک و ۱۳ نفر آن‌ها زن هستند که از بین آن‌ها نیز ۴ نفر اوضاع وخیمی دارند. روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشته طی روز جمعه ۱۴ هدف مربوط به جهاد اسلامی فلسطین در غزه هدف گرفته و ۱۶ تن بمب و گلوله استفاده شد. ارتش اسرائیل در بیانیه‌ای اعلام کرد برای یک هفته جنگ در غزه آماده می‌شود. تیسیر الجعبری، سلام عابد، محمد البویک و یک فرد دیگر، همگی از اعضای گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در حمله رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند. تیسیر الجعبری فرمانده منطقه شمال در گردان‌های القدس بود.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی درباره قیمت سهام سرخابی‌ها توضیحاتی ارائه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ