مشهد ـ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: جریان حرکت مجاهدانه ملت ایران دوشادوش همه ملت‌های آزاده جهان برای دفاع از آرمان قدس شریف، نشانه ایستادگی ما در خط عبودیت ذات اقدس پروردگار است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر دفاع آلمان اعلام کرد که این کشور بودجه‌ تامین مهمات نظامی را افزایش می‌دهد.
وزیر دفاع آلمان به دلایل امنیتی از سفر به کشور عراق صرف نظر کرد.
وزیر دفاع آلمان اعلام کرد که کمک نظامی این کشور به تجهیز تسلیحاتی اوکراین همچنان ادامه می‌دهد.
وزیر دفاع آلمان اعلام کرد که لهستان نیروی نظامی کارآمدی دارد و نیاز به نیروهای بیشتری از ناتو ندارد.
وزیر دفاع آلمان مدعی شد که پیش‌شرط‌های پیوستن اوکراین به ناتو تنها زمانی قابل تعریف است که جنگ مسلحانه در این کشور تمام شده باشد.
رئیس جمهور الجزایر با دریافت پیام ویژه بشار اسد در دیدار با وزیر خارجه سوریه بار دیگر با حمایت از نظام سوریه بر ضرورت دفاع از آرمان فلسطین تاکید کرد.
یک روزنامه آلمانی نوشت که وزیر دفاع این کشور با اقدامات خود از زمان روی کار آمدن، موجی از نارضایتی‌ها را در میان نظامیان باعث شده است.
آرمان رمضانی دوباره سر بزنگاه در ترکیب تیم استقلال درخشید تا نشان دهد با وجود نیمکت نشینی بازیکن موثری در جمع آبی پوشان است.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد: وزیر دفاع آلمان با اظهارات ضد روسی خود، چارچوب بین المللی را نادیده گرفته است.
وزیر دفاع جدید آلمان، دو هفته پس از موافقت برلین با ارائه تانک‌های لئوپارد به اوکراین به صورت غیرمنتظره وارد کیف شد.
وزیر دفاع آلمان می گوید کشورش در مسیر ارسال تانک های جنگی به اوکراین مانع تراشی نکرده است.
پس از استعفای وزیر دفاع آلمان، صدراعظم این کشور وزیر دفاع جدید را معرفی کرد.
وزیر دفاع آلمان امروز(دوشنبه) به طور رسمی از سمت خود استعفا کرد.
وزیر دفاع آلمان امروز(دوشنبه) به طور رسمی از سمت خود استعفا کرد.
نشریه بیلد آلمان از تصمیم وزیر دفاع این کشور برای کناره‌گیری از این سمت خبر داد.
پیروزی خفیف آلمان مقابل عمان در شبی رقم خورد که شاگردان برانکو ایوانکوویچ نمایشی سزاوارانه را ارائه کردند.
معاون پارلمانی رئیس جمهور در دیدار با خانواده آرمان علی وردی، شهید مدافع امنیت گفت: جانفشانی آرمان عزیز در دفاع از امنیت را فراموش نخواهیم کرد.
جمعی از خانواده شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم و مدافع امنیت بعداز ظهر شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ با حضور در منزل شهید آرمان علی‌وردی با خانواده شهید مدافع امنیت دیدار و گفت‌وگو کردند. شهید علی وردی طی ناآرامی های چهارشنبه شب در اکباتان در اثر جراحت شدید ناشی از حمله اغتشاشگران مجروح و به بیمارستان منتقل شد و سپس به شهادت رسید. وی ۲۱ ساله، طلبه بسیجی و مربی کانون تربیتی حوزه علمیه آیت الله مجتهدی(ره) و همچنین عضو بسیجیان یگان امام رضا(ع) سپاه محمد رسوال الله (ص) تهران بزرگ بود.
رئیسی حضور غیرتمندانه شهید علی‌وردی و امثال او در صحنه دفاع از امنیت را الهام‌بخش و روشنگر خواند و گفت: خون این شهید بزرگوار و سایر شهدای مدافع امنیت، با آشکار کردن ماهیت واقعی بدخواهان کشور، رشد بصیرت و آگاهی بیشتر مردم را در پی خواهد داشت.
معاون امور صنعتی و تحقیقاتی وزارت دفاع با اشاره به اینکه دشمن روی تسخیر آسمان سرمایه‌گذاری هنگفتی کرده است گفت: روی پرنده‌های شناسایی دشمن در فاصله ۴۰۰ کیلومتری اخلال ایجاد کردیم.
شرکت کنندگان در کنفرانس سالیانه علمای یمن بر دفاع از مسائل محوری امت اسلامی و در رأس آن آرمان فلسطین و مخالفت با عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی تأکید کردند.
استقلال در بازی با پیکان با یک دفاع همه جانبه از سوی تیم حریف روبرو شد و در چنین شرایطی طبیعی بود آبی ها به سانتر از کناره ها روی بیاورند.
معاون عملیات نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: از ابتکارات انجام شده در رزمایش پهپادی ۱۴۰۱ ارتش بهره‌برداری از ویژگی پدافندی از طریق پهپاد با انتقال سکوی زمین‌پایه از روی زمین به آسمان است.
سیدحسن خمینی گفت: همیشه به ذهن ها می‌رسد که فعالان محیط زیستی آرمان شهر می خواهند و خیال بافی می کنند. یعنی ممکن است طرف بگوید شکم بچه من خالی است، اما شما دنبال انقراض گونه آسیایی یوزپلنگ هستید؟! دلسوزی برای طبیعت نمی‌تواند کسی که الآن دچار مشکل هست را به هشدار بیاورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ