فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیرو زمینی سپاه گفت: دفاع مقدس پایان نیافته و رویکرد دشمن در دهه کنونی جنگ ترکیبی تمام عیار بوده و با تلاش و توان همه جانبه به میدان آمده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وحیدی به تحرکات حقوقی دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: مباحث حقوقی با عناوینی، چون کمیته حقیقت یاب در کنار جنگ شناختی و رسانه ای، یک جنگ جدی است. آن‌ها به دنبال واقعیت نیستند و برای فشار بر جمهوری اسلامی، این اصطلاحات را طراحی کرده اند.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به اهمیت رسانه و جهاد تببین در صدر اسلام تاکنون گفت: زنان در صف اول جنگ رسانه‌ای دشمنان قرار دارند.
کیهان: رسانه‌های مدعی اصلاحات که در اغتشاشات سال گذشته با ایجاد التهاب، تنش‌آفرینی و انتشار اخبار کذب یا ضعیف نقش موثری در تکمیل پازل جنگ ترکیبی دشمنان علیه ملت ایران ایفا کردند، در پی بازداشت دو خبرنگارشان نیز به دنبال جنجال‌آفرینی هستند. این رسانه‌ها تاکنون با لحنی تند و تیز مطالبه تسریع برگزاری دادگاه برای رسیدگی به اتهامات «نیلوفر حامدی» و «الهه محمدی» را داشتند، در حالی که قوه قضائیه به دنبال آن بود تا فرصت کافی برای مطالعه پرونده و تدارک دفاع را در اختیار وکلای این دو متهم قرار دهد.
کرمانشاه- فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به توطئه های دشمنان بر علیه انقلاب اسلامی ایران، گفت: جنگ ترکیبی و رسانه‌ای دشمن علیه ایران باید با هوشیاری و استقامت پاسخ داده شود.
معاون شورای امنیت روسیه اعلام کرد دشمنان روسیه با کمک سازمان های پوششی به علیه مسکو اقدام می کنند.
حجت‌الاسلام موسوی‌فرد با اشاره به فعالیت تروریست‌های اقتصادی برای دشمنی با نظام گفت: در عین حال کشور از آبان‌ماه در شرایط جنگ ترکیبی قرار گرفت و این سبب افزایش فشار اقتصادی بر مردم شد و مسئولین باید از معیشت و حق مردم انقلابی که تحت فشار اقتصادی دشمنان هستند، حمایت کنند.
معاون اقتصادی رئیس‌جمهور با بیان اینکه اقدامات دشمنان در زمینه اقتصادی موفق نخواهد شد، تصریح کرد: بنیاد انقلاب بسیار قوی نهاده شده است، این انقلاب ۱۳۰ سال عقبه دارد و به این راحتی تکان نمی‌خورد.
معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: تنها راه مقابله با جنگ شناختی و ترکیبی دشمنان، ارتقای بصیرت دینی و انقلابی افراد جامعه به ویژه نخبگان است.
رئیس ستاد مرکزی دهه فجر گفت: روز ۲۲ بهمن آزمون فیصله بخش ملت ایران در برابر جنگ ترکیبی دشمنان است.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان ما چه در داخل و چه در خارج این هدف را داشته اند که میان امام و امت فاصله بیاندازند.
فرمانده دانشگاه افسری گفت: دشمنان همواره از فعالیت‌های سپاه و نیروهای اطلاعاتی سپاه ناراحت هستند زیرا پیچیده‌ترین توطئه‌ها مانند جنگ ترکیبی اخیر دشمنان را با شکست مواجه می‌سازد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: جنگ امروز نظام جمهوری اسلامی ایران ترکیبی و اقتصادی است و دشمنان انقلاب اسلامی در طی دهه‌ها جریانات نفاق منطقه‌ای، تحریم و جنگ تحمیلی را طراحی کردند
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: اگرچه در زمان جنگ همه حکومت‌ها از صدام حمایت می‌کردند، اما درواقع انکار می‌کردند؛ اما در اغتشاشات اخیر همه به نحو شفاف علیه ما متحد شدند.
از ابتدا دشمنان انقلاب توطئه خود را آغاز کردند و تا امروز ادامه داشته و تنها شکل آن تغییر کرده است. مقابل جبهه حق جمهوری اسلامی، جبهه باطل شیطان بزرگ و همراهانش است. به لحاظ مادی آن جبهه، جبهه کوچکی نیست و اتحادی که علیه جمهوری اسلامی تشکیل دادند در تاریخ کمتر دیده شده است.
از ابتدا دشمنان انقلاب توطئه خود را شروع کردند و تا امروز ادامه داشته و تنها شکل ان تغییر کرده است. مقابل جبهه حق جمهوری اسلامی، جبهه باطل شیطان بزرگ و همراهانش است. به لحاظ مادی آن جبهه، جبهه کوچکی نیست و اتحادی که علیه جمهوری اسلامی تشکیل دادند در تاریخ کمتر دیده شده است.
فرمانده کل ارتش با اشاره به ضرورت هوشیاری و بصیرت در شناخت توطئه‌های دشمنان در جنگ ترکیبی علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: گلوله جنگ ترکیبی از جنس صدا، تصویر و کلام است.
فرمانده کل ارتش با اشاره به ضرورت هوشیاری و بصیرت در شناخت توطئه‌های دشمنان در جنگ ترکیبی علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: گلوله جنگ ترکیبی از جنس صدا، تصویر و کلام است.
در حالی که دشمنان ایران در تلاش بودند تا راهی برای از بین بردن توان دفاعی آن بیابند، تهران از موشک مافوق صوت خود که مشابه موشک های مافوق صوت کشورهای بزرگ نظامی است، رونمایی کرد.
قم-فرمانده فراجا گفت: حوادث اخیر کشور برنامه ریزی شده و یک جنگ ترکیبی بود و دشمنان با تمام توان وارد میدان شدند تا ایران قوی را تضعیف کنند.
قم- فرمانده ارتش با اشاره حوادث اخیر گفت: امروز در یک جنگ احزاب و ترکیبی قرار داریم که همه دشمنان با مؤلفه‌های قدرت در برابر ما ایستاده و با برجسته سازی نقاط ضعف بر روی آسیب‌ها متمرکز شدند.
مشاور فرمانده کل نیروهای مسلح در امور ارتش، گفت: دشمنان قصد دارند که ما را همچون سوریه، لیبی، یمن، عراق و افغانستان درگیر جنگ کنند اما به دلیل اینکه ما آماده و هوشیار هستیم، ناکام مانده‌اند.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران گفت: اگر امروز برخی از جوانان و نوجوانان ما فریب می‌خورند به خاطر این است که جهاد تبیین توسط نخبگان و خواص کشور صورت نگرفته است.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان در یمن جنگ را به سمت جنگ اقتصادی می‌برند تا بتوانند مردم را به ستوه آورند و آنچه می‌تواند باعث غلبه بر مشکلات شود، تقویت روحیه شجاعت، صبر و مقاومت است.
قدرت پهپادی ایران به دوران جنگ تحمیلی بازمی‌گردد .ایران آموخت برای حفظ امنیت خود، نباید روی دیگران حساب کند و این قدرت امروز پیام‌های مختلفی برای دوستان و دشمنان جمهوری اسلامی به همراه دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ