مشهد معاون هماهنگی مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: دولت سیاست مشخصی در خصوص ارز اربعین اعلام نکرده و به ستادها نیز موضوعی ابلاغ نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چهره سیاسی اصولگرا می‌گوید:: ما دو دولت سیزدهم نداریم که یکی با اجماع همه طیف‌های جریان انقلاب به‌منظور عبور از شرایط بغرنج پایان دولت روحانی سر کار آمده باشد و دیگری خود را تافته‌ جدا بافته از کلیت جریان و منحصر در یک گروه خاص کرده باشد.
قالیباف گفت: وزیر کشور خواستند که اجازه دهیم فرصت یکی دو هفته‌ای داده شود که جایگزین ایشان (معاون سیاسی وزارت کشور) مشخص شود. من همین نکته را خدمت رئیس‌جمهور گفتم؛ اینکه دوستان استیضاح را اصرار دارند حق نمایندگان است. اخطار نمایندگان هم درست است و بنده باید طبق آیین‌نامه داخلی مجلس طرح استیضاح را اعلام وصول کنم.
نماینده مردم اراک در مجلس گفت: دولت سیزدهم سیاست همسایگی و توجه به کشورهای منطقه را به خوبی دنبال می‌کند که این رویکرد موجب تحکیم ثبات و صلح در منطقه می‌شود.
در پیش‌گفتار لایحه برنامه هفتم توسعه که برای سال‌های ۱۴۰۲ تا ۱۴۰۶ تدوین و دارای ۲۲ فصل و ۷ بخش شامل اقتصادی، زیربنایی، فرهنگی، اجتماعی، علمی، فناوری، آموزشی، سیاست خارجی، دفاعی، امنیتی، اداری، حقوقی و قضایی است، آمده: «برنامه هفتم توسعه چهارمین برش از سند چشم‌انداز ۲۰ ساله کشور و اولین برنامه در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است که برای تحقق عدالت و با رویکرد مسئله‌محوری بر موضوعات انسانی و مهم کشور تمرکز نموده است. این برنامه با اتکا به اسناد بالادستی از جمله؛ سند تحول دولت مردمی برنامه‌های اولویت‌دار مشخصی را براساس پیشران‌های توسعه‌محور انتخاب و مبنای حرکت توسعه مستمر و باثبات در جامعه تنظیم و تدوین نموده است.»
داستان گرفتن خودرو ظاهرا تنها دامن مجلس و دولت را نگرفته است همچنان که روز گذشته مجتبی توانگر، نماینده تهران در صفحه شخصی خود در توییتر با اشاره به اقدام صداوسیما در تماس با نمایندگان مجلس برای سوال در مورد اینکه آیا خودروی رانتی دریافت کرده‌اند یا نه، نوشت: «رسانه‌های دولتی و صداوسیما بهتر است به‌جای بازجویی از نمایندگان تکلیف نامه درخواست ۱۰۰۰ خودرو و باقی خودرو‌های تحویل شده به دستگاه‌ها را مشخص کنند. کسی عزل شد یانه؟»
بگلریان گفت: در رویکردها و سیاستگذاری‌ها نمی‌دانیم رویکرد جهادی به چه معنایی است؟ سال‌هاست سیاستمداران نمی دانند از کدام نظام اقتصادی استفاده می کنند... نظام سیاسی و دولت تکلیف بنگاه‌های خصولتی را مشخص کنند...دولت حداقل اگر سعی کند اصل ۴۴ قانون اساسی را  اجرا بکند،از مشکلات‌مان کم خواهد شد.
رسانه‌های ترکیه اعلام کردند احزاب و جریان‌های سیاسی دولت و رئیس‌جمهور ترکیه ائتلاف کردند و برای انتخابات ریاست‌جمهوری بر سر یک نامزد به توافق رسیدند.
رسانه‌های ترکیه اعلام کردند احزاب و جریان‌های سیاسی دولت و رئیس‌جمهور ترکیه ائتلاف کردند و برای انتخابات ریاست‌جمهوری بر سر یک نامزد به توافق رسیدند.
روسای جمهور ایران و چین در راستای ارتقای سطح روابط دو کشور در طول دولت سیزدهم دیدار و گفتگوهایی داشته و بارها مواضع و انتظارات خود از تعامل با یکدیگر را مورد بحث و بررسی قرار داده اند.
در حالی که تحلیلگران غربی انتخاب یک کمیته دائمی متشکل از وفاداران به شی را به عنوان نمایشی از تسلط او تفسیر کردند، هنوز مشخص نیست که آیا اعضای آن به سیاست‌های اتخاذ شده توسط او وفادار هستند یا خیر - از جمله افزایش کنترل دولت بر جامعه و اقتصاد، موضع ضد غربی و قاطعانه‌تر در امور جهانی، و روابط نزدیک‌تر با روسیه - در طول آخرین دوره پنج ساله او یا اینکه آیا آن‌ها شخصاً به او وفادار هستند و نه لزوماً به آن سیاست ها.
عبور بازار سهام از سطح روانی مهم ۶/ ۱میلیون واحد حکایت از آن دارد که در صورت عدم مواجهه با شوک‌های منفی، خریداران سهام می‌توانند در محاسبات خود تا حدود زیادی استراتژی احتیاط را کنار بگذارند. با توجه به اینکه بورس تهران طی دو سال گذشته با نااطمینانی‌های اقتصادی و سیاسی مختلفی روبه‌رو بوده، در صورت عدم‌تکرار این نااطمینانی‌ها ممکن است شاهد شدت گرفتن تقاضا و جهش شاخص حتی به سقف تاریخی ۲میلیون‌واحدی نیز باشیم. این روزها بازار سهام اساسا به دلیل ثبات در وضعیت برخی متغیرهای اثرگذار در بخش تغییرات قیمتی اسکناس آمریکایی، مشخص شدن استراتژی طرفین مذاکرات هسته‌‌‌‌‌‌‌ای و افت بیش از حد قیمت اغلب سهام در ماه‌های قبل، روند صعودی را تجربه می‌کند. اما با توجه به اینکه معمولا در رویکرد دولت نسبت به مشکلات جاری کشور روندی پایدار مشاهده نمی‌‌شود، سرمایه‌گذاران قادر به تصمیم‌گیری جدی برای ورود پول خود به تالار شیشه‌ای نیستند.
سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در گفت‌وگوی تلویزیونی با اشاره به سیاست دولت در تثبیت بازار ارز گفت: تثبیت بازار ارز به معنای تثبیت نرخ ارز نیما در قیمت ۲۸,۵۰۰ تومان نیست.
دولت معتقد است تکلیف قانونی خود را انجام داده و لایحه بودجه را تقدیم مجلس کرده است اما در مقابل مجلس بر این باور است که لایحه بودجه بدون انجام تشریفات قانونی مجلس و بدون لحاظ جداول و با تاخیر ارائه شده و حتی روال در انجام این مهم، نیز رعایت نشده است
محمدباقر قالیباف گفت: موضوع ناترازی بودجه و اصلاح ساختار بودجه هم مبانی اقتصادی است که باید به آن توجه شود. باید این موضوع سیاست دولت و مجلس باشد و آن‌ها بر آن اصرار کنند. همچنین موضوع نرخ گذاری ارز هم مشخص شود که قرار است تک نرخی، شناور و یا دستوری باشد. این‌ها موضوعات مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
نبود یک چشم‌انداز مشخص در حوزه احیای برجام و لغو تحریم‌ها موجب شده دولت چین - که یک سیاست خارجی اقتصاد‌محور و تجارت‌محور دارد - انگیزه چندانی برای نزدیک‌تر شدن به ایران نداشته باشد. همین بی انگیزگی نیز دولت چین را مستعد کرده تا برای تحکیم روابط خود با کشور‌های عربی - برای خوش‌آمد آن‌ها - بعضاً مواضع ضد ایرانی اتخاذ کند
نبود یک چشم‌انداز مشخص در حوزه احیای برجام و لغو تحریم‌ها موجب شده دولت چین - که یک سیاست خارجی اقتصاد‌محور و تجارت‌محور دارد - انگیزه چندانی برای نزدیک‌تر شدن به ایران نداشته باشد. همین بی انگیزگی نیز دولت چین را مستعد کرده تا برای تحکیم روابط خود با کشور‌های عربی - برای خوش‌آمد آن‌ها - بعضاً مواضع ضد ایرانی اتخاذ کند
وزیر اقتصاد و امور دارایی کشور گفت: سیاست دولت در اجرای برنامه اشتغالزایی فاصله گرفتن از پولپاشی کور است؛ باید تسهیلات را به کارآفرینانی که ایجاد شغل می‌کنند اختصاص داد و تحقق آن را رصد کرد.
وزیر اقتصاد و امور دارایی کشور گفت: سیاست دولت در اجرای برنامه اشتغالزایی فاصله گرفتن از پولپاشی کور است؛ باید تسهیلات را به کارآفرینانی که ایجاد شغل می‌کنند اختصاص داد و تحقق آن را رصد کرد.
شاه می‌خواست بگوید در مبارزه با فساد جدی است، اما مشخص نشد اگر قصد باز کردن فضای سیاسی را دارد چرا حکومت نظامی اعلام کرده و اگر قصد سرکوب دارد چرا از انتصاب ارتشبد غلامعلی اویسی فرماندار نظامی تهران در دقیقه ۹۰ منصرف شد و ارتشبد ازهاری را مأمور تشکیل دولت کرد؟
کنعانی گفت: همچنان امکان و فرصت برای توافق و ازسرگیری اجرای برجام وجود دارد و این امکان هست که در صورتی که طرف مقابل مشخصا دولت آمریکا اراده سیاسی خود را بروز و ظهور دهد این توافق در زمان کوتاهی شکل بگیرد و فرصت برای احیای توافق باقی است.
اردبیل- نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دولت با سیاست انقباضی و تورم بسیار بالا در تکمیل پروژه‌های عمرانی دچار مشکلات عدیده ای است.
قم- معاون پارلمانی رئیس جمهور با تاکید بر اینکه سیاست دولت مردمی سازی اقتصاد است افزود: از جمله اهداف سفرهای استانی دولت نیز تقویت همین اقتصاد مردمی است.
امروز مطالبی همچون جهش عجیب قیمت دلار در بازار آزاد، خبری مهم برای یارانه بگیران، اخبار لحظه‌ای و مهم ارز‌های دیجیتال، سه نماد پتروشیمی پرحاشیه بازگشایی می شوند، افزایش بیش از ۵۰ درصدی قیمت در این نماد، ضرر پالایش یکم چه زمانی جبران می ‌شود؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: آقای رئیسی اصلا یک صفحه برنامه هم ندارد. مقام معظم رهبری در دیداری که در ماه رمضان با مسئولان داشتند اعلام کردند که برنامه هفتم توسعه در سال ۱۴۰۰ تهیه و در سال ۱۴۰۱ اجرا شود. اما دولت حالا برنامه پنج ساله توسعه را هم ندارد. در حالی که مجلس از خودشان است و دولت هم از خرداد ماه انتخاب شده باید به فکر برنامه پنجم می‌افتاد اما با گذشت یک سال این برنامه مشخص نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ