محمدباقر قالیباف گفت: موضوع ناترازی بودجه و اصلاح ساختار بودجه هم مبانی اقتصادی است که باید به آن توجه شود. باید این موضوع سیاست دولت و مجلس باشد و آن‌ها بر آن اصرار کنند. همچنین موضوع نرخ گذاری ارز هم مشخص شود که قرار است تک نرخی، شناور و یا دستوری باشد. این‌ها موضوعات مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ادین ترزیچ، سرمربی دورتموند، به انتقادات در مورد عملکرد ضعیف تیمش در نقل و انتقالات پاسخ داد.
هیات نظارت بر رفتار نمایندگان حق ممنوعیت نماینده از نطق و در واقع تعلیق اصل ۸۴ قانون اساسی را از کجا آورده است؟ این نکته بسیار بدیهی بر رییس مجلس و هیات رییسه و مشاوران حقوقی مجلس مکتوم مانده است که بازداشتن نماینده از نطق خلاف نص صریح قانون اساسی است؟! از سویی مجلس حق تفسیر قانون اساسی را ندارد، نمی‌توانند بگویند تفسیر ما از اصل ۸۴ قانون اساسی، ممنوعیت از نطق نماینده است.
قمی گفت: امسال رهبری فرموده اند سال مهار تورم، اما برخی فکر کردند ایشان فرموده اند سال بهار تورم. شما ببینید که دولتی‌ها برای گران کردن خدمات و کالا‌های خود مسابقه گذاشته اند. هر روز صبح که بیدار می‌شوید در خبر‌ها می‌خوانید که فلان جنس ۳۰ درصد افزایش یافت. وی گفت:‌ای کاش رهبری امسال را سال مهار تورم اعلام نکرده بودند، چون برخی از دولتی‌ها عملا با این شعار بازی می‌کنند.
حسین اسلامی رئیس نظام صنفی رایانه‌ای تهران گفت: اختلال و محدودیت های فعلی اینترنت کمکی به آینده کشور نمی‌کند.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید علت استفاده نکردن او از هری مگوایر در سمت چپ دفاع میانی این است که مگوایر در توپهای ارسالی از سمت چپ عملکرد خوبی ندارد.
شب گذشته حاج محمود کریمی انتقادات صریحی خطاب به نمایندگان مجلس و بانک‌ها کرد و از سوی دیگر راه‌حل مساله حجاب را از زاویه عدالت دانست و گفت: اگر مردم از نحوه اداره مملکت راضی باشند، همه یکسان باشند، یک آقازاده‌ی بیشتر نبرد یکی کمتر، در این صورت مشکل حجاب هم حل می‌شود. در انتخابات پیش‌رو سرمان کلاه نرود، مگر نگفتند شفافیت آرا، چی شد؟
نماینده سابق مردم تهران گفت: اگر همه وقتی ظلمی به کسی می‌شود، کسی بی جهت ردصلاحیت می‌شود، هر کسی در هر مقامی اعتراض می‌کرد ما وضعمان به اینجا نمی‌رسید.
محمد دادکان می‌گوید: اینکه بازنشسته‌ها متاًثر هستند، جوانان بیکار هستند و وعده‌های انقلاب انجام نشده، به دشمن ربط دارد و همه دشمن هستند؟ اگر واژه «دشمن» در فرهنگ ما نبود، مسئولان از کدام واژه استفاده می‌کردند؟
به نظر می‌رسد با نزدیک شدن به ماه‌های پایانی مجلس یازدهم و آغاز کورس انتخابات مجلس، دخالت‌های نمایندگان علیرغم نص صریح قانونی و فرمایش مقام معظم رهبری در عدم دخالت نمایندگان در امور عزل و نصب‌ها، شورای نگهبان به سه نماینده مجلس در مازندران تذکر و کارت زرد داده است.
اونای امری، سرمربی استون ویلا، از دروازه‌بان آرژانتینی تیمش انتقاد کرد.
عليرضا دبير در يك مصاحبه ٩٠ دقيقه اى با آنتن به خيلى از ابهامات و انتقادات پيرامون خودش و فدراسيون كشتى پاسخ داد.
مشاور قالیباف: قرار نیست ستاد امر به معروفی که خود را اصلاح نکرد ... بیش از این ضربه به دین و انقلاب بزنند.
دوشنبه شب رئیس مجلس در یک گفت‌وگوی زنده تلویزیونی با مردم انتقاداتی را نسبت به عملکرد اقتصادی دولت مطرح کرد که می‌توان آن را نخستین انتقادات صریح محمد‌باقر قالیباف از دولت سیزدهم تفسیر کرد.
مدافع اسبق تیم ملی با اشاره به شکست سنگین ایران مقابل انگلیس، از آن به عنوان یک نمایش ناامیدکننده و غیرقابل پذیرش یاد کرد.
برونو فرناندس، ستاره تیم ملی پرتغال، در آستانه حضور در جام جهانی قطر انتقادهایی صریح و بی‌سابقه به برگزاری جام جهانی در این کشور مطرح کرد.
رئیس جمهور آمریکا مدعی است که نتایج انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره این کشور، وی را برای گفت‌وگوی حضوری و «بی‌پرده» با همتای چینی‌اش، در موقعیت بهتری قرار داده است.
در جام جهانی 2022 هیچ داور پرتغالی سوت نخواهد زد و سرجیو کونسیسائو معتقد است که قدم های زیادی برای پیشرفت داوری در پرتغال باید برداشته شود.
در جام جهانی 2022 هیچ داور پرتغالی سوت نخواهد زد و سرجیو کونسیسائو معتقد است که قدم های زیادی برای پیشرفت داوری در پرتغال می بایست برداشته شود.
اکرم صلاحی دانشجوی دانشگاه بیرجند خطاب به اژه‌ای: گشت ارشاد به خوابگاه آمده و به من دانشجو می گوید تو ترشی درست کن. من درس نخوانده ام که ترشی درست کنم. هیچ امنیتی در هیچ زمینه ای نداریم و داریم غرق می شویم. خط فقر کجاست؟ کی می تواند مرغ و تخم مرغ بخرد؟ مسائل دانشگاه ها را به خود دانشجویان واگذار کنید، نه کمیته های ترسناک.
امام جمعه مشهد با انتقاد از وزیر ورزش گفت: آقای عزیز شما وزیر کدام دولت هستید؟
«اولیانوف» امروز تأکید کرد:کمیسیون مشترک برجام به هماهنگ‌ کننده اتحادیه اروپا (بورل) اجازه نداده که این اظهارات را مطرح کند که یا متن پیشنهادی را بپذیرید یا بدانید که گفتگوها شکست خورده است.
بر اساس آخرین اطلاعیه‌های منتشر شده در سایت کدال، چند شرکت بورسی اقدام به انتشار آگهی‌های ثبت افزایش سرمایه‌های خود کردند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در توئیتی از عملکرد "مخبر"انتقاد کرد.
پس از اینکه مدت‌ها برخی جناح‌های سیاسی کشور در منتهی‌الیه جدایی و موضع‌گیری نسبت به یکدیگر قرار داشتند و فضای سیاسی همراه خط و نشان کشیدن‌های تند و تیز بود، در این نشست شاهد بودیم سعید قاسمی (فردی که به تند زبانی و بیان مواضع صریح و رک و حتی خلاف عرف مشهور است) در کنار سید حسن خمینی ـ که در گذشته انتقاداتی را نسبت به وی بیان کرده بود ـ در حسینیه جماران حاضر شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ