مدیر یکی از مراکز درمانی تهران خبر داد میرحسین موسوی به دلیل مشکل مزمن گوش میانی خود در برخی اوقات دچار سرگیجه و عدم تعادل می‌شود که شب گذشته نیز با بروز مجدد این حالات برای معاینه به این مرکز درمانی مراجعه کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا علت تأخیر صدور گذرنامه‌ها را اعلام کرد و از افزایش ساعت کاری ادارات پلیس گذرنامه تا ساعت ۱۹ خبر داد.
یکی از دلایلی که بدن شما ممکن است میل به خوردن مواد غیرخوراکی را داشته باشد، این است که شما مواد مغذی کافی دریافت نمی‌کنید.
اهواز- مدیر امور بیماری‌ها و مراکز تشخیصی و درمانی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز از مراجعه ۱۶۸ نفر به مراکز درمانی خوزستان به دلیل گرمای طاقت‌فرسا خبر داد.
بدیهی است داوطلبان می‌توانند با مراجعه به مراکز مجری برگزاری آزمون نسبت به دریافت هزینه آزمون و یا انتخاب تاریخ جدید اقدام نمایند.
رئیس کل دادگستری ایلام گفت: علت فوت مرحومه منصوره سگوند، ایست قلبی بوده است؛متوفی تحت هیچ عنوان به مراجع انتظامی، قضایی یا نظامی و امنیتی احضار نشده و پرونده قضایی نداشته است.
در بررسی‌های اولیه مأموران مشخص شد فردی به علت دیدن فرزند ۶ ماهه خود به منزل پدرزنش مراجعه کرده که به علت ممانعت از ملاقات با فرزندش با خانواده همسرش درگیر شده و با استفاده چاقو مادر زن، پدر زن و برادر همسرش را به شدت مجروح که در اثر شدت جراحات وارده هر سه نفر در محل درگیری فوت شده اند.
کسی که دچار تپش قلب می‌شود باید در هر حال به پزشک مراجعه نماید. پس از انجام معاینات لازم نوار قلب از بیمار گرفته می‌شود که تا حد زیادی می‌تواند علت تپش قلب را مشخص کند. گاه نیز انجام آزمایش‌هایی برای تشخیص برخی بیماری‌های زمینه‌ای لازم است.
دکتر علیرضا امانی اظهار کرد: مرحومه ساناز جمشیدی، ۳۲ ساله، هفته گذشته دو بار با علائم کرونا به بیمارستان مراجعه کرده و دو شب پیش فوت می‌کند و نتیجه تست کرونای وی نیز مثبت اعلام شده است.
مهدی سبزواری نژاد با اشاره به اینکه امکان دارد این متهمان با این شیوه جرایم یاد شده را علیه افراد زیادی مرتکب شده باشند و شکات و بزه دیدگان به علت عدم شناسایی متهمین، طرح شکایت نکرده یا شکایت آن‌ها به نتیجه نرسیده است، افزود: تمام افرادی که توسط متهمین مورد بزه واقع شده‌اند با مراجعه به پلیس آگاهی شهرستان کرج و یا دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه سه کرج اقدام به طرح شکایت نمایند.
امام جمعه تبریز با بیان اینکه فرد مهاجم قبل از دست زدن به این حادثه چندین نوبت برای اطلاع از وضعیت همسرش به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران مراجعه کرده است، اما پاسخی به وی ارائه نشده است، گفت: حتی سفارت جمهوری آذربایجان به درخواست کتبی جمهوری اسلامی ایران هم مبنی بر وضعیت همسر این فرد واکنش نشان نداده است و همچنین از اقدام دولت جمهوری آذربایجان در ایجاد ممانعت برای بازگشت همسر فرد مهاجم به علت رفتار عصبی این فرد یاد می‌شود.
علیرضابیگی گفت: رهبر انقلاب، گزارش‌های مراجع را قبول نکرد و خودشان شخصاً به موضوع ورود کردند، حتی تغییر رییس نیروی انتظامی هم، ریشه در این موضوع دارد و وزیر کشور باید به مجلس پاسخگو باشد.
علت تنگی نفس اغلب مشکلات قلبی یا ریوی، مثل آسم یا آلرژی است. اگر این نشانه را دارید، بهتر است مدتی محیط زندگی تان را تغییر دهید و از شهر دور شوید یا برنامه‌ی ورزشی مؤثرتری را در پیش گیرید. اگر زیاد دچار تنگی نفس می‌شوید، حتماً به پزشک مراجعه کنید.
مدفوع نرمال و معمول هر فردی با دیگری متفاوت است. به همین دلیل، کارشناسان معتقدند سخت می‌شود با اطمینان گفت در صورت داشتن چه نوع مدفوعی باید به پزشک مراجعه کرد.
افرادی که علائمی نظیر کاهش وزن بدون علت، اسهال بدون علت و تب بدون علت را تجربه می‌کنند و دارای رفتار‌های پرخطر جنسی، سابقه اعتیاد تزریقی، تزریق خون و فرآورده‌های های خونی هستند، مشکوک به این بیماری بوده و حتماً باید برای پیگیری این بیماری به پزشک مراجعه کنند.
سرپرست مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت با اشاره به اینکه مطابق روش‌های آماری تخمین زده می‌شود که ۵۲هزار و ۷۱۴ نفر در کشور مبتلا به HIV هستند، گفت: کل موارد ثبت شده از ابتدا تا کنون ۴۴هزار و ۷۶۲ نفر بوده است که مرگ ۲۱هزار و ۵۵۰ نفر آن‌ها ثبت شده است و ۵هزار و ۶۹۵ نفر نیز در یکسال گذشته برای دریافت خدمات به مراکز ارائه دهنده خدمت مراجعه نکرده‌اند.
معاون درمان وزارت بهداشت اعلام کرد: علت اینکه امسال آنفلوآنزا ناگهانی همه‌گیرشد، به این بازمی‌گردد که دو تا سه سال است که به دلیل استفاده از ماسک در همه‌گیری کرونا، خوشبختانه آنفلوآنزا نداشتیم و در نتیجه سیستم ایمنی ما به تدریج در برابر این ویروس‌ها ضعیف شده و اکنون که دوباره بروز پیدا کرد و ماسک‌ها هم برداشته شد، یک همه‌گیری را ایجاد کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه، گفت: با بررسی‌های صورت گرفته، مشخص شد که «نیما شفق دوست» حدود ۳ هفته پیش به علت اینکه توسط سگ گاز گرفته شده، به یکی از مراکز درمانی ارومیه مراجعه و سپس از ادامه درمان در بیمارستان خوداری کرده است.
سردار هادیانفر گفت: از تاریخ ١٣ الی ٢٠ مهر مالکان یا نمایندگان وسایل نقلیه توقیفی که به علت شکایت دارای خلافی بیش از ١٠ میلیون ریال و تا سقف ١٠٠ میلیون ریال هستند، می‌توانند به پلیس +١٠ مراجعه کنند.
«بدیهی است بدون دعوت و حضور پزشکان عالیقدر و معتمد، در جلسات کمیسیون بمنظور بررسی علت مرگ فرزندمان، به جهت نوع برخوردهای اولیه پزشکی قانونی که جزییات آن به اطلاع ریاست محترم دادسرای جنایی رسیده است، اعلام می‌داریم که «به هیچ وجه» نظریه پزشکی قانونی مورد تایید ما نخواهد بود.»
مهسا امینی که با وضعیت کما در بیمارستان بستری بود، درگذشت؛ این خبری است که ابتدا به نقل از منابع آگاه در برخی خبرگزاری‌ها منتشر شد و بعد از مدتی با اعلام خبر تحویل پیکر وی به پزشکی قانونی، مهر تایید خورد. آن گونه که پزشکی قانونی اعلام کرده، پیکر این فرد برای انجام آزمایشات پزشکی و کالبدشکافی تحویل این نهاد شده و پس از انجام آزمایش های لازم و کالبد گشایی، نتیجه آن به مراجع قضایی اعلام خواهد کرد.
مهسا امینی که با وضعیت کما در بیمارستان بستری بود، درگذشت؛ این خبری است که ابتدا به نقل از منابع آگاه در برخی خبرگزاری‌ها منتشر شد و بعد از مدتی با اعلام خبر تحویل پیکر وی به پزشکی قانونی، مهر تایید خورد. آن گونه که پزشکی قانونی اعلام کرده، پیکر این فرد برای انجام آزمایشات پزشکی و کالبدشکافی تحویل این نهاد شده و پس از انجام آزمایشات لازم و کالبد گشایی، نتیجه آن به مراجع قضایی اعلام خواهد کرد.
چند روزی است انتشار خبر برخورد با مشاور یکی از وزرا موجب پخش شایعات و بهانه ای برای دروغ و نفرت پراکنی دشمنان در میان مردم شریف و متدین شده است.به علت عدم ارتباط موضوع با دفتر حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی، در ابتدا بنابر موضع گیری خاصی نبود؛ امّا با گذر زمان و ادامه شایعه سازی ها، بیان نکات زیر ضروری به نظر می رسد
در بیانیه رسمی آیت الله حائری از مراجع تقلید در عراق آمده که به علت ضعف قوای بدنی وعدم سلامتی جسمی ناشی از کهنسالی که مانع از پیگیری امور امت اسلامی می‌شود، از جایگاه مرجعیت انصراف می‌دهد.
در تیتراژ این سریال نام امیر ابیلی به عنوان سرپرست نویسندگان درج شده است. ابیلی در مهمترین پروژه‌های سال‌های اخیر سیما حضور فعالی داشته است، فردی که با عنوان منتقد سینما در برنامه‌های مختلف تلویزیونی مطرح شده و از نخستین‌ فعالیت‌هایش می‌توان به حضورش در برنامه برنده باش به عنوان طراح سئوالات اشاره کرد. این برنامه با حکم مراجع عظام به علت تشابه فعالیت با قمارهای مدرن مدیایی تعطیل شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ