معاون بهره برداری آبفای منطقه سه شهر تهران گفت:به علت بروز یک حادثه در یکی از خطوط، آب بخشی از غرب تهران قطع شده و یا بعضا با افت فشار مواجه شده است، در تلاش هستیم تا نهایت دو ساعت آینده مشکل به طور کامل برطرف شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت خارجه سوریه با صدور بیانیه‌ای، قطع آب آشامیدنی شهر حسکه و مناطق اطراف آن از سوی اشغالگران و مزدوران آنان را به شدت محکوم کرد.
حدادپور گفت: تعداد تانکر‌های آبرسان در مناطقی که با قطعی آب مواجه هستند در حال افزایش است و تا امروز به ۳۰ تانکر آبرسانی می‌رسد.
اصفهان- سخنگوی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: امسال با شروع فصل گرما قطعی آب در هیچ نقطه‌ای از شهر اصفهان گزارش نشد اما افت فشار آب وجود دارد.
مدیر کل ابفای استان تهران به بیان توضیحاتی درباره دلیل قطع شدن چندین روزه آب تهران و اقدامات انجام شده برای حل این مشکل پرداخت.
شرکت آبفای تهران با اشاره به ادامه قطع و یا افت فشار آب در برخی از مناطق تهران گفت: هم اکنون مخازن تعبیه شده برای کنترل فشار آب در حال ارتفاع گیری هستند و به زودی این مشکل برطرف می شود.
تهران- مدیرعامل آبفا تهران گفت: در حال حاضر در هیچ نقطه ای از شهر تهران قطعی آب نداریم و به مرور نوساناتی که در شبکه به وجود آمده بود، برطرف می شود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: مشکل قطعی آب در برخی محلات تهران از صبح امروز برطرف شده است.
دادستان ایلام گفت: قطع یقین نمی‌توان گفت؛ مسمومیت برخی شهروندان مربوط به شیوع یک ویروس است یا آلودگی ناشی از آب شرب
طرح میان‌مدت آبرسانی غدیر، ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از جمعیت خوزستان را زیرپوشش قرار می‌دهد و طرح اصلی آن در ۲ سال آینده به پایان می‌رسد.
مدیر دفتر بهره برداری و توسعه شبکه توزیع و کاهش آب بدون درآمد گفت: هرچقدر شهروندان آب بیشتری مصرف کنند حجم مخازن شهر تهران که به صورت شبانه‌روز ذخیره می‌شود کاهش پیدا می‌کند و این موضوع منجر به افت فشار در برخی از شبکه‌ها می‌شود.
احمدرضا محمدی در خصوص علت قطعی آب در برخی مناطق شهرکرد، اظهار کرد: علت قطعی و گل‌آلودگی آب شکستگی لوله در این مناطق بوده است.
شرکت آبفای استان تهران اعلام کرد که از ابتدای مهر تاکنون انشعاب آب بیش از ۱۲ هزار خانوار بدمصرف تهرانی به طور موقت قطع شده است.
وزارت امور خارجه سوریه تاکید کرد که قطع آب بیش از یک میلیون شهروند سوری در حسکه جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است.
مشهد ـ معاون بهره برداری و توسعه شبکه آب شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: با آغاز عملیات اصلاح شبکه آب در مشهد جریان آب شرب در بخش وسیعی از مناطق بافت مرکزی شهر قطع می‌شود.
بنا به گزارش ها، آب و برق در منطقه خرسون روسیه به صورت سراسری قطع شده است.
شهردار پایتخت اوکراین اعلام کرد در پی حمله موشکی امروز آب و برق مناطق زیادی از این شهر قطع شده است.
سخنگوی صنعت آب مشخصا اعلام می‌کند که پایتخت کشور تنها برای ۳ ماه ذخیره آب آشامیدنی دارد اما این تنها بخشی از بحران است. او در ادامه اظهارات خود به احتمالی نگران کننده درباره بارندگی‌های پاییز هم عنوان کرد احتمال بارش‌های زیر نرمال در پاییز بالاست.اما این تمام ماجرا نیستاز سوی دیگر گزارش‌های جهانی حاکی از آن است که ۱۷ کشور در دنیا دچار تنش‌های آبی هستند و ایران نیز جزو ۹ کشور آسیب‌پذیر در برابر تغییرات اقلیمی است.علاوه بر این افزایش حجم استفاده از سوخت مازوت و فرونشست زمین هم در ایران نگران کننده است.فرو نشستی که در جهان بر حسب میلیمتر است، اما در ایران با سانتی متر گزارش می‌شود.
روند قطع آب مشترکین بدمصرف تا رسیدن حجم مخازن تامین کننده آب شهر تهران به حد عادی و معادل سال‌های گذشته ادامه دارد.
تصویب لایحه‌ای در سنای آمریکا در پی تصمیم اخیر اوپک‌پلاس، افزایش دو برابری تولید گاز ایران در دوران تحریم و قطع آب ۲۸۰۰ مشترک پر مصرف از مهمترین خبر های آب و انرژی در هفته جاری بودند.
وزیر نیرو از قطع انشعاب آب مشترکین پرمصرفی که از دو برابر الگو بیشتر مصرف می‌کنند خبر داد.
آب مشترکان پر مصرف قطع می‌شود، افتتاح دومین واحد بخار نیروگاه عسلویه، طرح روس‌ها برای توسعه ۶ میدان نفتی و ۲ میدان گازی ایران از مهمترین اخبار نفت و انرژی در هفته جاری بودند.
به دنبال بی‌توجهی مشترکان بدمصرف آب به اخطارها، آب این دسته از مشترکان از روز یکشنبه ۱۷ مهرماه در ساعاتی از روز قطع خواهد شد.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام خگستر به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد خگستر در روزهای آینده بورس است.
بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از شرکت شستا از سال ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۹ اولین موضوعی بود که امروز در دستورکار امروز صحن قرار داشت که اجرای آن با موافقت ۱۶۱ نماینده حاضر در جلسه همراه شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ