در پی اختلال در استفاده از اینترنت و سکوهای دیجیتال در برخی نقاط کشور، شنیده ها از بروز مشکل فنی موقت در بخش ارتباطات زیرساخت حکایت دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر کل فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی سازمان حج گفت: مشکل سامانه سماح از دیروز به دلایل مشکلات فنی و به روز رسانی سیستم است.
سرپرست فدراسیون شطرنج می‌گوید با نظر کمیته فنی و با توجه به مشکلات تصمیم بر این شده که شطرنج‌بازان با هزینه شخصی به جام جهانی اعزام شوند.
مدیرعامل شرکت آبفای استان تهران گفت: با توجه به برطرف شدن مشکلات مسیر ورودی انتقال آب به تصفیه خانه‌های شهر تهران، مشکل افت فشار آب و قطع مقطعی آن ، به زودی برطرف خواهد شد.
بخش قابل‌توجهی از اطلاعات فاش‌شده، شامل شکایات مشتریان در مورد نقص فنی خودرو‌های تسلا بوده است. این نقص‌ها شامل شتاب‌گیری و ترمزگیری ناگهانی و بدون دلیل و همچنین خطا‌های مختلف سیستم خودران تسلا هستند.
مدیر فنی تیم‌های ملی ژیمناستیک می‌گوید مسئولان ورزش اگر نمی‌توانند کاری کنند از طریق دادگاه عالی ورزش مشکلات را پیگیری کنند تا حقی از ژیمناستها ضایع نشود.
طبق اعلام درگاه ملی مجوزهای کشور، به دلیل مشکلات فنی صدور کارت بازرگانی و صدور مجوز واحدهای صنعتی از تاریخ ۱۳ اردیبهشت، از دسترس خارج شد.
به هیچ عنوان، با تغییر شخص و صرف وارد کردن خودرو مشکلات این حوزه حل نخواهند شد. تا زمانی که خصوصی‌سازی صورت نگیرد و ارتباطات خارجی ما در حوزه خرید‌های فنی و مشارکت در تولید، به سطح حسنه‌ای نرسد، نمی‌توان به تغییر محسوس امیدوار بود
قطعی چند ساعته برق در منطقه ۲۲ تهران به خاطر مشکلات فنی شبکه بوده و اکنون رفع عیب شده است.
کارشناس فوتبال ایران با طرح جزئیات مشکلات فنی تیم ملی از شرایط فعلی این تیم بعد از انجام دو بازی دوستانه مقابل روسیه و کنیا به شدت انتقاد کرد.
کارشناس فوتبال ایران با طرح جزئیات مشکلات فنی تیم ملی از شرایط فعلی این تیم بعد از انجام دو بازی دوستانه مقابل روسیه و کنیا به شدت انتقاد کرد.
شنیده ها حاکی از آن است که محمود فکری سرمربی تیم سایپا به دلیل برخی مشکلات، طی روزهای آینده استعفای خود را تقدیم مدیران باشگاه خواهد کرد.
هافبک نفت از عملکرد فنی این تیم دفاع می کند و می گوید مشکلات باعث عدم تمرکز و نتیجه گیری است.
معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی با انتقاد از اظهارات اخیر وزیر آموزش و پرورش درباره تاسیس «هنرستان‌های طب ایرانی»، گفت: اظهارنظر‌های این‌چنینی و تربیت نیرو‌هایی که بدون داشتن پشتوانه و زمینه علمی لازم از راه میان‌بر وارد حوزه خدمات سلامت شده و به خیل مداخله گران غیرمجاز در امر سلامت اضافه می‌شوند، به مشکلات حوزه پزشکی دامن می‌زند.
لیگ قهرمانان آسیا در فصل آینده میزبان کریستیانو رونالدو خواهد بود اما حضور استقلال و پرسپولیس در این مسابقات منوط به کسب مجوز حرفه‌ای است که به علت مشکلات زیرساختی و فنی دو تیم با نگرانی‌هایی همراه است. منبع: ایسنا
شرکت ارتباطات زیرساخت در اطلاعیه ای با تایید بروز اختلال در ترافیک اینترنت دلیل این موضوع را بروز مشکلات فنی در راستای توسعه شبکه اعلام کرد.
یک منبع آگاه از کاهش 70 درصدی صادرات گاز ایران به دلیل مشکلات فنی ایجاد شده برای کمپرسورها خبرداد و گفت: تیم فنی مشترک بین ایران و ترکیه برای رفع مشکل ایجاد دشه است.
بررسی مدیران باشگاه استقلال نشان می دهد علاوه بر ضعف فنی و مشکلات که در تفکرات تاکتیکی سرمربی پرتغالی این تیم وجود دارد، یک عامل دیگر هم در «خوب» نبودن بازیکنان تاثیرگذار و پررنگ است.
دستیار ریکاردو ساپینتو معتقد است استقلال با مشکلات زیادی از نظر فنی و حاشیه‌ای دست و پنجه نرم می‌کند.
اتاق ایران به ارائه ۳۰ راهکار برای حل مشکلات تعهد ارزی پرداخته و خواستار معافیت صادرات محصولات کشاورزی،فرش،صنایع دستی،دانش‌بنیان و خدمات فنی و مهندسی از این موضوع در طول برنامه هفتم شده است.
معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی کشور با اشاره به درخواست‌های تعرفه‌ای برای سال آینده، نسبت به خطر کمبود پزشک در برخی رشته‌های مادر پزشکی، تعطیلی مطب‌های پزشکی، مشکلات معیشتی جامعه پزشکی و ... هشدار داد.
یک سخنگوی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: تیم فنی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در تاریخ ۱۸ دسامبر ۲۰۲۲ (یکشنبه ۲۷ آذر) به دعوت ایران و با هدف رسیدگی به مشکلات پادمانی باقی‌مانده که پیش‌تر توسط گروسی، مدیرکل آژانس اتمی گزارش شده بودند، به تهران سفر خواهد کرد.
متاسفانه تجربه نشان داده است که ماشین اقتصاد ما دچار نقص فنی بزرگی است که با تغییر قطعات قابل تعمیر نیست. لذا باید به تعویض آن همت گماشت و ماشین کارآمدی را جایگزین کرد. به طور مثال با افزایش دستمزدها در اقتصاد تورمی، قدرت خرید نه تنها اصلاح نمی‌شود بلکه در تله مارپیچ دستمزد تورم می‌افتد و افزایش دستمزد در کوره تورم حاصله ذوب می‌شود. زیرا متغیرهای اقتصادی زنجیروار به یکدیگر مرتبطند و نمی‌توان به صورت انتزاعی یکی از آنها را تغییر داد و نتیجه مثبت گرفت
رسانه آمریکایی نوشته به علت مشکلات فنی در میادین نفتی ونزوئلا و همچنین تحریم‌های آمریکا نمی‌توان انتظار داشت با صدور مجوز و معافیت جدید، نفت ونزوئلا به سرعت وارد بازارهای آمریکا و جهان شود.
رکوردشکنی دوندگان ایران در مسابقات دوومیدانی بازی‌های کشور‌های اسلامی به دلیل مشکلات فنی باطل اعلام و ثبت رسمی نخواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ