کیهان نوشت: مهم‌ترین چالش و بزرگ‌ترین مشکل دولت سیزدهم، نه وضعیتی است که از دولت قبل تحویل گرفته بلکه، «عوامل بروز این وضعیت» است. «وضعیت بد» و «یک دهه کم‌کاری» را می‌شود با تلاش و کوشش شبانه‌روزی و پس از چند سال سروسامان داد اما نه وقتی عوامل وضع موجود در فضای یله و رهای مجازی و غیرمجازی از درون و بیرون بدون کوچک‌ترین نگرانی مشغول عملیات و انتحارند. موفقیت دولت انقلابی یعنی پنبه شدن تمام آنچه این طیف طی سال‌ها رشته کرده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیهان: رسانه‌های مدعی اصلاحات که در اغتشاشات سال گذشته با ایجاد التهاب، تنش‌آفرینی و انتشار اخبار کذب یا ضعیف نقش موثری در تکمیل پازل جنگ ترکیبی دشمنان علیه ملت ایران ایفا کردند، در پی بازداشت دو خبرنگارشان نیز به دنبال جنجال‌آفرینی هستند. این رسانه‌ها تاکنون با لحنی تند و تیز مطالبه تسریع برگزاری دادگاه برای رسیدگی به اتهامات «نیلوفر حامدی» و «الهه محمدی» را داشتند، در حالی که قوه قضائیه به دنبال آن بود تا فرصت کافی برای مطالعه پرونده و تدارک دفاع را در اختیار وکلای این دو متهم قرار دهد.
رسانه‌های آمریکا اعلام کردند که راننده یک دستگاه کامیون که با موانع امنیتی اطراف کاخ سفید برخورد کرده بود، به تهدید «جو بایدن» متهم شده است.
چند روز گذشته خبر‌های بسیاری در رسانه‌ها منتشر شد که این اخبار می‌توانند بر روی بورس امروز تاثیرگذار باشند. ده خبر شاید تاثیرات بیشتری را بر روی بورس داشته و برای سهامداران حائز اهمیت باشند.
چندروز گذشته خبر‌های بسیاری در رسانه‌ها منتشر شد که این اخبار می‌توانند بر روی بورس امروز تاثیرگذار باشند. ده خبر شاید تاثیرات بیشتری را بر روی بورس داشته و برای سهامداران حائز اهمیت باشند.
تاکفوسا کوبو از اینکه به رئال گل زده و حالا همه رسانه‌ها از او حرف می‌زنند، بسیار خوشحال است.
حسین رجبی دادستان قزوین درباره عامل ارسال تصاویر مسمومیت دانش آموزان به رسانه‌ها گفت: برای این فرد پرونده قضایی در یکی از شعب دادسرا تشکیل و متهم موصوف شناسایی و بازداشت شد و به اتهام نشر اکاذیب و تبلیغ علیه نظام با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.
توصیه حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی به رسانه‌ها را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
خبر‌های مهمی امروز در فضای رسانه‌ها منتشر شد که قطعا هر یک می‌توانند بر روی روند بورس فردا تاثیرگذار باشند. توصیه می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.
پس از اینکه برخی رسانه‌ها نسبت به تبعات رشد نرخ ارز ETS بر افزایش تورم کالا‌های تولیدی و مصرفی هشدار دادند، سرانجام رئیس جمهور به این هشدار‌ها واکنش نشان داد و قیمت ارز ETS را در یک نقطه ثابت اعلام کرد. تصمیمی که می‌تواند مانع از جهش تورم در ماه‌های پیش رو از این ناحیه شود.
پس از اینکه برخی رسانه‌ها نسبت به تبعات افزایش نرخ ارز ETS بر افزایش تورم کالا‌های تولیدی و مصرفی هشدار دادند، سرانجام رئیس جمهور به این هشدار‌ها واکنش نشان داد و قیمت ارز ETS را در یک نقطه ثابت اعلام کرد. تصمیمی که می‌تواند مانع از جهش تورم در ماه‌های پیش رو از این ناحیه شود.
«یکی از سناریو‌هایی که در روز‌های اخیر جریان‌های سیاسی و رسانه‌ای مهم منطقه خاورمیانه، در امر تحلیل رویداد‌های جاری اراضی اشغالی به آن توجه ویژه‌ای نشان داده اند، شانس بالای وقوع یک ترور سیاسی پُر سر و صدا در اراضی اشغالی است. اتفاقی که همچون سال ۱۹۹۵ و ترور اسحاق رابین نخست وزیر سابق اسرائیل می‌تواند فصلی جدید را در چهارچوب مسائل کلان سیاسی و اجتماعی اراضی اشغالی آغاز کند».
ایلان ماسک، کارآفرین میلیاردر و مدیرعامل شرکتهای اسپیس ایکس ، تسلا و توییتر، "رسانه‌ها" و "کالج و دبیرستان‌های برگزیده" آمریکا را متهم به "نژادپرست بودن" نسبت به سفیدپوست‌ها و آسیایی‌تبارها کرد.
خبر‌های بسیار مهمی چند روز گذشته در فضای رسانه‌ها منتشر شد که قطعا هر یک می‌توانند بر روی روند بورس امروز تاثیرگذار باشند.
از حاشیه‌ها و رسوایی‌های مهم ستار در چند سال اخیر، می‌توان به بازخوانی آهنگ شازده خانم در مستراح اشاره کرد! ماجرا از این قرار بود که ستار در یک لایو اینستاگرامی شرکت کرد و در این مصاحبه از او درخواست شد که آواز بخواند، این در حالی بود که ستار در حین برقراری لایو اینستاگرام، در سرویس بهداشتی قرار داشت و آوازخواندن او در حال قضای حاجت، به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد! البته عده‌ای از طرفداران ستار، علت این اقدام در لایو را مستی‌اش اعلام کردند، ولی بیشتر سلطنت‌طلبان عصبانی، این حرکت در حین خواندن آهنگ شازده خانم را توهین به خاطرات گذشته دختر شاه سابق دانستند و ستار را متهم کردند که به یادمان‌های باشکوه خود، ادرار کرده است!
بعد از رسوایی رسانه‌های ضد انقلاب در پرونده جعلی حسن فیروزی، این بار سوژه‌ای قدیمی مجددا مطرح شده است که براساس آن یک زن اهل بوکان به نام شهلا عبدی به اعدام محکوم شده است.
خبر‌های بسیار مهمی امروز در فضای رسانه‌ها منتشر شد که قطعا هر یک می‌توانند بر روی روند بورس فردا تاثیرگذار باشند. توصیه می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.
رسانه‌های وابسته به غرب حتی حاضر نشدند، جنایت رخ داده در حرم شاهچراغ را پوشش دهند؛ حال آنکه همین رسانه‌ها در مواردی که منافع نظام سلطه اقتضا می‌کند، از کاه کوه می‌سازند؛ اما در قبال یک جنایت تروریستی مشابه حادثه دلخراش شیراز، دستگاه‌های دروغ پرداز وابسته به نظام سلطه، قلب واقعیت می‌کنند.
رسانه‌های وابسته به غرب حتی حاضر نشدند، جنایت رخ داده در حرم شاهچراغ را پوشش دهند؛ حال آنکه همین رسانه‌ها در مواردی که منافع نظام سلطه اقتضا می‌کند، از کاه کوه می‌سازند؛ اما در قبال یک جنایت تروریستی مشابه حادثه دلخراش شیراز، دستگاه‌های دروغ پرداز وابسته به نظام سلطه، قلب واقعیت می‌کنند.
رسانه‌های وابسته به غرب حتی حاضر نشدند جنایت رخ داده در حرم شاهچراغ را پوشش دهند؛ حال آنکه همین رسانه‌ها در مواردی که منافع نظام سلطه اقتضا می‌کند از کاه کوه می‌سازند اما در قبال یک جنایت تروریستی مشابه حادثه دلخراش شیراز، دستگاه‌های دروغ پرداز وابسته به نظام سلطه، قلب واقعیت می‌کنند
تماشای مسابقات فوتبال حتی در روزی که کارلوس کی‌روش در رسانه‌ها سرمربی تیم ملی شده بود، بخش جدانشدنی برنامه کاری اسکوچیچ و دستیارانش بود.
تماشای مسابقات فوتبال حتی در روزی که کارلوس کی‌روش در رسانه‌ها سرمربی تیم ملی شده بود، بخش جدانشدنی برنامه کاری اسکوچیچ و دستیارانش بود.
سخنگوی دولت گفت: تصمیم بر آن شد هیئت وزیران اختیار خود مبنی بر تصمیم‌گیری در خصوص افزایش حقوق بازنشستگان را به هیئت امنای سازمان تامین اجتماعی تفویض کند.
در ماه مه ۲۰۱۱ پس از ترور بن لادن رهبر القاعده از سوی آمریکا، ایمن الظواهری رسما رهبر القاعده شد. در دهه‌های اخیر از وی بیشتر به عنوان دست راست بن لادن و همچنین مغز متفکر القاعده یاد می شد.
بعد از مدت ها بازار سرمایه شاهد یک عرضه اولیه دیگر خواهد بود و این بار سهام شرکت پویا زرکان آق دره با نماد فزر بعد از مدت ها برای اولین بار در فرابورس عرضه خواهد شد. نقدینگی مورد نیاز برای این عرضه اولیه چقدر است؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ