فدراسیون فوتبال برنامه هفته سوم و چهارم لیگ یک را اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برنامه مسابقات هفته های اول تا سوم لیگ یک باشگاه های کشور فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ اعلام شد.
برنامه حضور اعضای کادر فنی تیم ملی ایران در هفته نخست لیگ برتر فوتبال اعلام شد.
نکته ویژه در برنامه 5 هفته ابتدایی لیگ بیست و سوم برای پرسپولیس آنجاست که 5 بازیکن سابق سرخ‌ها رودرروی این تیم قرار خواهند گرفت.
سازمان لیگ فوتبال ایران برنامه شروع لیگ بیست و سوم را رسما اعلام کرد.
تیم ملی والیبال ایران در هفته سوم لیگ ملت‌های ۲۰۲۳ باید با تیم‌های فرانسه، بلغارستان، آرژانتین و کوبا به میدان برود.
برنامه‌ریزی برای توسعه اقتصادی کشور پیشینه‌ای نسبتا طولانی دارد و یکی از انتقادات وارد به مسئولان حوزه برنامه‌ریزی این است که تدوین برنامه هفتم توسعه با تأخیر مواجه و درنتیجه برنامه ششم تمدید شده و هنوز از برنامه هفتم خبری نیست. البته این تاخیر فقط مختص به برنامه هفتم نبوده و تا‌کنون سه برنامه از هفت برنامه توسعه اقتصادی کشور یعنی برنامه‌های سوم، پنجم و هفتم توسعه هم با تأخیر یک‌ساله مواجه شده‌اند.
۵۰ درصد مطالبات گندم کاران در هفته جاری پرداخت شد در حالی که قیمت نهایی آن با اما و اگرهایی رو به رو است. همچنین نوسان قیمتی بازار کالاهای اساسی در هفته سوم خرداد هم ادامه داشت.
«جرمی کلارکسون»، «ریچارد هموند»، «جیمز می» در برنامه «تور بزرگ / The Grand Tour»، دور دنیا را می‌گردند و هر هفته خودروهای جدیدی را بررسی می‌کنند یا دست به ماجراجویی‌های غیرمنتظره و کمدی می‌زنند. پیش از این گزیده فصل‌های اول، دوم، سوم و چهارم این برنامه را در تابناک تماشا کرده‌اید و اکنون نوبت فصل پنجم است. در اولین قسمت از فصل پنجم، آنها سفری جذاب را در نروژ، سوئد و فنلاند انجام پی می‌گیرند و در یک ماجراجویی تماشایی با خودروهای رالی از این سرزمین‌های برفی عبور می‌کنند. آنها میتسوبیشی لنسر اوولوشن | Mitsubishi Lancer Evolution، آئودی آراس 4 | Audi RS4 و سوبارو ایمپرزا | Subaru Impreza را به جدالی سخت می‌برند.
تیم فوتبال استقلال برای برگزاری دیدار هفته بیست و سوم برابر فولاد روز شنبه راهی اهواز خواهد شد.
برنامه مسابقات هفته بیست و سوم تا بیست و ششم لیگ برتر فوتبال در شرایطی اعلام شد که سازمان لیگ هنوز نتوانسته تقویم مشخصی برای این مسابقات داشته باشد.
برنامه مسابقات هفته بیست و سوم تا بیست و ششم لیگ برتر فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ اعلام شد.
رییس کمیته برگزاری سازمان لیگ اعلام کرد که هفته بیست و سوم لیگ برتر برای روزهای 22 و 23 اسفند برنامه‌ریزی شده است.
تیم ملی ایران در هفته نخست با دو آسیایی روبرو می‌شود ولی درهفته دوم مقابل ایتالیا و آمریکا و آلمان قرار خواهد گرفت. مصاف با فرانسه در هفته سوم این رقابت‌ها جای دارد.
برنامه هفته سوم بیست و یکمین دوره لیگ بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیا و منطقه خلیج فارس (واسل لیگ) ۲۰۲۲ اعلام شد.
صبح امروز برنامه چهار هفته ابتدایی سوپرلیگ زنان درحالی اعلام شد که در طی این چهار هفته، پالایش نفت آبادان همواره میزبان بوده و فجر شیراز در تمام مسابقات مهمان خواهد بود!
برنامه هفته اول تا سوم رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان اعلام شد.
اسامی داوران و ناظران هفته سوم لیگ برتر کشتی فرنگی در گروه A به میزبانی اصفهان و اندیمشک اعلام شد.
اسامی داوران و ناظران هفته سوم لیگ برتر کشتی فرنگی در گروه A به میزبانی اصفهان و اندیمشک اعلام شد.
اسامی داوران و ناظران هفته سوم لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور در گروه B اعلام شد.
اسامی داوران و ناظران هفته سوم لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور در گروه B اعلام شد.
برنامه و داوران هفته سوم لیگ برتر ۲۲
فاطمی امین گفت: برای حذف قرعه‌کشی چند کار باید انجام شود که نخستین آن ارتقای تولید است، زیرا عدم تعادل بین عرضه و تقاضا با عرضه ۹۰۰ هزار دستگاهی در سال گذشته و در مقابل تقاضای بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار دستگاهی سبب شده که شکافی ایجاد و بازار خودرو متلاطم شود.
پسر ۶ ساله قربانی نامادری عصبانی
برنامه کامل مسابقات هفته سوم تیم ملی ایران در لیگ ملت‌های والیبال 2022 اعلام شد و ایران باید در چهار مسابقه به مصاف حریفان خود برود. میزبان این هفته شهر گدانسک لهستان است. چهار حریف اروپایی لهستان ، صربستان ، ایتالیا و اسلوونی حریف تیم ملی ایران و شاگردان بهروز عطایی هستند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ