رییس کمیته برگزاری سازمان لیگ اعلام کرد که هفته بیست و سوم لیگ برتر برای روزهای 22 و 23 اسفند برنامه‌ریزی شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع باتجربه عراقی احتمالا به دیدار هفته دوم مس رفسنجان مقابل نساجی می رسد.
اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: وزش باد شدید و لحظه‌ای بویژه در ساعات عصر پدیده غالب استان تا دوشنبه ۲۵ اردیبهشت خواهد بود.
در معاملات روز چهارشنبه، ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، شاخص بورس تهران ۲۸ هزار و ۹۲ واحد نسبت به روز کاری گذشته ریزش کرد و سهام عدالت شاهد ریزش ۹۲ هزار تومانی ارزش بود.
نتایج هفته بیست هفتم لیگ برتر، صدرجدول را به کل تغییر داد، نتایجی که در سه هفته آینده هم قابل تکرار است.
پس از جلسه ستاد عالی بازیهای آسیایی نشست فوق العاده ای با حضور مسئولان کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال در خصوص تیم ملی امید در محل کمیته برگزار شد.
پرسپولیس امروز یک ساعت تمرین کرد و راهی فرودگاه شد تا برای بازی با مس به کرمان سفر کند.
شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (چهارشنبه، ۹ فروردین) با ۳۴ هزار و ۳۰۳ واحد افزایش در ارتفاع ۲ میلیون و ۷۸ هزار واحدی ایستاد.
بنا بر گزارش سازمان امداد و نجات هلال احمر، طی عملیات‌های این سازمان به ١١٠١٢ نفر امدادرسانی صورت گرفته و برای ٢٨٦ نفر اسکان اضطراری فراهم شده است.
روز آینده و جمعه هفته 26 رقابت‌های لیگ دسته اول برگزار خواهد شد.
روز پنجشنبه هفته جاری آخرین انتخابات هیئت‌های استانی کشتی در سال 1401 درحالی برگزار می‌شود که علیرضا دبیر در مجمع انتخاباتی حضور خواهد داشت.
بازیکن استقلال گفت که دیدار با فولاد، یک بازی سخت بوده و آنها انتظار یک بازی پرفشار را داشته اند.
امروز مطالبی همچون آخرین نرخ دلار توافقی در تابلوی صرافی ها، چرا قیمت‌ها ریزشی شدند؟، خبری مهم برای سهامداران ذوب، مجمع فسپا ۱۴۰۱ | چه میزان افزایش سرمایه تصویب شد؟، آخرین سیگنال‌ها برای بورس فردا، کدام شرکت‌ها افزایش سرمایه دارند؟، مزیت صندوق درآمد ثابت افران نسبت به سپرده بانکی چیست؟، خرید ربع سکه در بورس کالا | چه کسانی می‌توانند ربع سکه بخرند؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
در معاملات توافقی ارز امروز، قیمت هر دلار آمریکا در محدوده ۳۸ هزار تومان انجام می‌شود.
معاملات ارز به صورت توافقی در آخرین روز هفته با نوسان محدود دلار و یورو همراه شد. این در حالی است که در پایان بازار امروز، بیش از ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار اسکناس دلار معامله شده است.
در آخرین دیدار از هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال زنان تیم گروه بهمن به پیروزی رسید.
فدراسیون فوتبال اسامی داورانی که قرار است در هفته یازدهم قضاوت کنند را اعلام کرد.
معامله گران ارزی در هفتمین روز از مهرماه، شاهد نوسان افزایشی شاخص ارزی هستند. این در حالی است که بهای دلار و یورو مسافرتی امروز برابر شده است.
معاملات بازار ارز در آخرین روز هفته با افزایش نسبی قیمت‌ها مواجه شده است. به گونه‌ای که بهای دلار در بازار توافقی همچون روز قبل، در کانال سی هزار تومان در نوسان است.
آخرین دیدار هفته چهارم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور با نتیجه تساوی به پایان رسید.
رقابت های لیگ برتر بسکتبال در سال 1401 با حضور ۱۲ تیم از هفتم مهرماه آغاز می شود .
شاگردان امیر قلعه نویی امشب میزبان تراکتوری خواهند بود که برای اولین بار در یک دیدار رسمی بردیف را روی نیمکت خواهد داشت.
امید عالیشاه به دلیل ماجراهای بازی جنجالی با تراکتور نمی‌تواند تیمش را در سفر به اصفهان همراهی کند.
ملی پوش فوتسال تیم گیتی پسند به برگزاری مراسم خداحافظی‌اش از سوی این باشگاه واکنش نشان داد و گفت: از اقدام حرفه‌ای گیتی پسند غافلگیر شدم.
ملی پوش فوتسال تیم گیتی پسند به برگزاری مراسم خداحافظی‌اش از سوی این باشگاه واکنش نشان داد و گفت: از اقدام حرفه‌ای گیتی پسند غافلگیر شدم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ