تیم فوتبال استقلال برای برگزاری دیدار هفته بیست و سوم برابر فولاد روز شنبه راهی اهواز خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منصور قنبرزاده می‌گوید روند خصوصی‌سازی سرخابی‌ها مطابق برنامه پیش نرفت و همین موضوع باعث شد تا این دو باشگاه‌ با مشکل مواجه شوند.
کادر فنی تیم فوتبال استقلال برنامه آماده سازی این تیم را به باشگاه اعلام کرد.
با وجود سفر قریب‌الوقوع سرمربی اسپانیایی، احتمالاً سرمربی بعدی استقلال یک چهره داخلی خواهد بود.
بر خلاف اعلام حجت کریمی، سرپرست مدیر عاملی باشگاه استقلال در برنامه این هفته فوتبال برتر ممکن است تکلیف کادر فنی این تیم تا پنج شنبه مشخص نشود.
شرایط آب و هوایی شهر تهران باعث شد تا برنامه های گروه‌های مشوقین تیم های استقلال و پرسپولیس به طور کلی به هم بریزد.
حسین قربان زاده فردای برنامه فوتبال برتر، کارشناسان سازمان خصوصی سازی را به باشگاه استقلال فرستاد تا اسناد حسابداری این باشگاه مورد بررسی قرار گیرد.
سرمربی تیم استقلال برنامه تمرینی بازیکنانش را برای شروع دوباره لیگ مشخص کرد.
مجتبی امینی تقریباً هیچ اطلاعاتی در این زمینه ارائه نکرد تا تماشاگران به استقبال فیلی در تاریکی بروند... برنامه نمایش فیلم‌ها در سینمای ملت به عنوان سینمای محوری اعلام نشد و حتی هیات داوران بخش ملی این دوره از جشنواره نیز مشخص نیست... او همچنین تکلیف وجود یا عدم وجود سیمرغ آرای مردمی را مشخص نکرد و هنوز معلوم نیست از دو روز دیگر مردم باید به فیلم‌ها رای بدهند یا ندهند...
با شکست پرسپولیس صدرنشین، اختلاف امتیاز در بالای جدول کم شد و حالا حاشیه امنیت سرخپوشان کاهش یافته است. بازی‌های لیگ از همین شروع نیم‌فصل دوم حساس‌تر شد و تا پایان رقابت‌ها جذابیت صدچندان می‌شود. بازی‌های هفته بعد لیگ به شرح زیر است. جدال تراکتور با فولاد ، سپاهان با گل‌گهر و دربی شمال بین نساجی و ملوان در انزلی ، تماشایی خواهدبود و استقلال چشم به کار بزرگ رحمتی در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس دارد.
سرپرست تیم استقلال از هواداران و علاقه‌مندان به این تیم خواست که دست از حمایت برندارند تا نتایج خوب ادامه پیدا کند.
مدیرعامل سابق استقلال اعلام کرد آماده است تا در برنامه فوتبال برتر پاسخ علی فتح‌الله‌زاده را بدهد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال شکست بدی را مقابل تراکتور پذیرا شد گفت: این تیم کاملاً بی برنامه بود و طوری عمل کرد که من تا به حال در لیگ برتر چنین استقلالی را ندیده بودم.
یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس برنامه ویژه‌ای پیش از دربی دارد تا به ترکیب مدنظرش برای دیدار حساس مقابل استقلال برسد.
علی فتح الله زاده، مدیر عامل باشگاه استقلال روز گذشته در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد با فدراسیون فوتبال نامه نگاری می کند تا دیدار با پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار شود.
با لغو اردوی استقلال در کشور امارات حالا کادرفنی این باشگاه به دنبال برگزاری چند بازی تدارکاتی تا شروع دوباره لیگ است.
برخلاف برخی شایعات هافبک ازبکستانی استقلال حداقل تا نیم فصل در این تیم ماندگار است.
سازمان لیگ فوتبال برنامه هفته دوازدهم تا پانزدهم رقابت‌های لیگ بیست و دوم را در شرایطی اعلام کرده است که براساس آن دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس روز سه شنبه ۲۹ آذر برگزار خواهد شد.
برنامه مسابقات هفته های دوازدهم تا پانزدهم لیگ برتر فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ اعلام شد. در این میان دیدار استقلال و پرسپولیس در یکی از روزهای میان هفته برگزار خواهد شد!
برنامه مسابقات هفته های دوازدهم تا پانزدهم لیگ برتر فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ اعلام شد.
صحبت از برگزاری اردوی تیم استقلال در پرتغال است. از 22 آبان تا 3 آذر. این برنامه ای است که ریکاردو ساپینتو برای تیمش تدوین کرده است.
تیم فوتبال استقلال پس از برگزاری دیدار هفته یازدهم و سوپرجام فوتبال ایران به استراحتی طولانی خواهد رفت.
مدیر مجموعه ورزشی آزادی در خصوص حضور بانوان در بازی استقلال گفت: برای حضور بانوان در بازی استفلال و مس کرمان تمام تمهیدات لازم اندیشیده شده تا برنامه به بهترین شکل اجرا شود.
تیم ملی جوانان در کافا قهرمان شد و امروز به تهران بر می گردد تا برای تمرین در کمپ تیم های ملی و هم چنین حضور در بازی های مقدماتی جام ملت ها برنامه ریزی کند.
روبرتو فیرمینو، ستاره برزیلی لیورپول، مدعی شد رفتار هواداران این باشگاه در پایان فصل گذشته همیشه در ذهنش خواهد ماند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ