برنامه‌ریزی برای توسعه اقتصادی کشور پیشینه‌ای نسبتا طولانی دارد و یکی از انتقادات وارد به مسئولان حوزه برنامه‌ریزی این است که تدوین برنامه هفتم توسعه با تأخیر مواجه و درنتیجه برنامه ششم تمدید شده و هنوز از برنامه هفتم خبری نیست. البته این تاخیر فقط مختص به برنامه هفتم نبوده و تا‌کنون سه برنامه از هفت برنامه توسعه اقتصادی کشور یعنی برنامه‌های سوم، پنجم و هفتم توسعه هم با تأخیر یک‌ساله مواجه شده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
۵ G اصطلاحی است که برای نسل پنجم فناوری شبکه تلفن‌های همراه مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌تواند از اینترنت پهن باند پرسرعت با تاخیر کم پشتیبانی کند. برخلاف نسل‌های قبلی فناوری شبکه تلفن همراه، شبکه ۵ G ظرفیت شبکه عظیمی دارد و تجربه کاربری یکسانی را ارائه خواهد داد.
عضو هیئت علمی مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری (RICeST) به تشریح شاخص‌های نوین علم‌سنجی برای ارزیابی پژوهش‌ها و تاثیر اجتماعی پژوهش‌ها پرداخت.
عضو هیأت علمی دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران در پژوهش تازه خود، تحلیلی از پدیده تغییر اقلیم در ایران ارائه داده است.
برنامه‌ریزی برای توسعه اقتصادی کشور پیشینه‌ای نسبتا طولانی دارد و یکی از انتقادات وارد به مسئولان حوزه برنامه‌ریزی این است که تدوین برنامه هفتم توسعه با تأخیر مواجه و درنتیجه برنامه ششم تمدید شده و هنوز از برنامه هفتم خبری نیست. البته این تاخیر فقط مختص به برنامه هفتم نبوده و تا‌کنون سه برنامه از هفت برنامه توسعه اقتصادی کشور یعنی برنامه‌های سوم، پنجم و هفتم توسعه هم با تأخیر یک‌ساله مواجه شده‌اند.
معاون پارلمانی رئیس جمهور توضیحاتی درباره علت تاخیر در ارائه لایحه برنامه هفتم توسعه به مجلس داد.
Unimog U۵۰۰۰ با یک سیستم کنترل فشار تایر ارائه می شود که به شما امکان کنترل تایرهای پیکاپ خود را در هنگام رانندگی خارج از جاده می دهد.
نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال توضیحاتی را درباره جلسه با کاشانی و قلعه‌نویی برای انتخاب سرمربی تیم امید ارائه کرد.
رئیس بنیادملی گندمکاران و سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس با ارائه توضیحاتی درباره علت تأخیر در اعلام قیمت تضمینی خریدگندم اعلام کردند هنوزجلسه ای برای تعیین قیمت تضمینی خریدگندم تشکیل نشده است.
در نتیجه، استفاده از تلفن در حین پرواز در حال حاضر به توانایی هواپیما برای عملیات آسیب نمی‌رساند، اما خدمه کابین ممکن است ترجیح دهند در ارائه خدمات در طول پرواز به همه مسافران تاخیر نداشته باشند.
سازمان برنامه‌وبودجه درباره علت تأخیر در پرداخت حقوق فرهنگیان توضیحاتی ارائه داد.
برخی معتقدند اکثر نمایندگان مرد هستند و تاخیر رسیدگی به لایحه زنان و حتی تصویب برخی از مفاد آن به دلیل همین مخالفت مردان است. الهام آزاد در واکنش به این اظهارنظر منتقدان گفت: «این دلیلی برای به تعویق افتادن رسیدگی به این لایحه نیست. این لایحه مدتی از طرف دولت به مجلس ارائه نشد و پس از ورود این لایحه به مجلس باید موارد و مفاد آن مورد بررسی دقیق قرار می‌گرفت. خوشبختانه اصلاحاتی در این لایحه داشتیم. البته به نظر من ایرادات کمی به برخی از مفاد آن وارد شد، چون معتقدم نگاه اسلام متعادل و عدالت‌محور است.»
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور توضیحاتی درباره کنگره بین المللی بانوان تأثیرگذار ارائه داد.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور توضیحاتی درباره کنگره بین المللی بانوان تأثیرگذار ارائه داد.
مدیر فرودگاه بین المللی صنعا با اشاره به محاصره ظالمانه ائتلاف سعودی علیه یمن به ویژه فرودگاه صنعا به ارائه آماری از پروازها و جابجایی مسافر در این فرودگاه قبل از جنگ سعودی پرداخت.
رئیس کمیسیون تلفیق بودجه با اشاره به اینکه لایحه بودجه سال آتی حداقل با ۲۰ روز تأخیر به مجلس ارائه شد، گفت: نیاز داریم با جدیت بیشتری کار بررسی بودجه ۱۴۰۲ را پیش ببریم.
بر اساس این اطلاعیه، بانک‌ها با دو ساعت تاخیر از ساعت 9:30 صبح دایر هستند و خدمات بانکی را به مردم ارائه خواهند کرد.
محمد رشیدی، عضو هیئت رئیسه مجلس با انتقاد از تأخیر در ارائه لایحه بودجه از سوی دولت، گفت: لایحه بودجه‌ای که به مجلس ارسال شده، بدون انجام تشریفات قانونی مجلس و بدون لحاظ جداول و با تأخیر ارائه شده است.
دولت معتقد است تکلیف قانونی خود را انجام داده و لایحه بودجه را تقدیم مجلس کرده است اما در مقابل مجلس بر این باور است که لایحه بودجه بدون انجام تشریفات قانونی مجلس و بدون لحاظ جداول و با تاخیر ارائه شده و حتی روال در انجام این مهم، نیز رعایت نشده است
کالج سلطنتی پزشکی اورژانس انگلیس در گزارشی اعلام کرد که تاخیر در ارائه خدمات اورژانسی (ناشی از اعتصاب پرستاران)، هر هفته باعث مرگ بیش از ۵۰۰ نفر می‌شود.
در صورتیکه تأخیر پرواز بیش از دو ساعت به‌طول بیانجامد مسافرین می‌توانند نسبت به انصراف از پرواز و دریافت بهای کامل بلیت خود اقدام کند. در صورتی‌که اراده مسافر بر انجام پرواز باشد، شرکت هواپیمایی باید نسبت به انتقال مسافر به مقصد بلیت، با سرویس هوایی سایر شرکت‌های هواپیمایی در کوتاه‌ترین زمان ممکن در کابین پروازی مشابه اقدام کند.
یک نماینده مجلس با اشاره به تاخیر در ارسال لایحه بودجه به مجلس به بهانه برنامه هفتم می‌گوید: دولت بالاخره اطلاع داشته که برنامه هفتم و لایحه بودجه تقریبا نزدیک به هم و توامان خواهد بود، بنابراین این‌ها، بهانه‌ها و توجیه‌هایی است که از سوی دولت عنوان می‌شود.
یک منبع آگاه در اتحادیه اروپا به تشریج چرایی تأخیر در ارائه بسته نهم تحریم‌های ضدروسی از سوی اتحادیه اروپا پرداخت.
رئیس کل دادگستری تهران گفت: پیشنهاداتی در خصوص شرکت کیان تایر به دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا ارسال شد.
مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ادعا کرد: «تا ۲۳ فوریه ۲۰۲۱، آژانس اجرای تعهدات هسته‌ای ایران تحت برجام را راستی‌آزمایی و نظارت کرد. با این حال از آن تاریخ، این فعالیت‌ها به‌طور جدی تحت تاثیر تصمیم ایران برای توقف اجرای تعهدات هسته‌ای برجامی خود، از جمله پروتکل الحاقی قرار گرفته است».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ