صبح امروز برنامه چهار هفته ابتدایی سوپرلیگ زنان درحالی اعلام شد که در طی این چهار هفته، پالایش نفت آبادان همواره میزبان بوده و فجر شیراز در تمام مسابقات مهمان خواهد بود!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قیمت گذاری دستوری همیشه بلایی برای صنایع کشور است و این رویه هیچ گاه نتوانسته است اقتصاد را به سمت درست هدایت کند.
هر تصمیمی گرفته می شود، چه مربوط به کارت سوخت باشد و یا استاندارد بنزین، به شایعه گرانی این سوخت در فضای مجازی می انجامد. برخی نیز برای جا نماندن از بازار داغ شایعات بنزینی، هر روز بر طبل این شایعات به بهانه تایید و تکذیب می کوبند و این در حالی است که دولت همواره تاکید کرده که قیمت بنزین در سال جاری افزایش نخواهد داشت.
شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی و سازمان بنادر و دریانوردی به‌منظور تعمیرات اساسی باراندازهای (اسکله‌های) بندر شهید رجایی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
موسوی، گفت: در شرایط تحریم‌، متخصصان و دانشمندان ایرانی ثابت کردند که می‌توانند با اتکا به توان داخلی، کارهای بزرگی کنند که پالایشگاه گازهویزه خلیج از مصادیق روشن آن است.
تیم بسکتبال مهرام تهران در سری چهارم از مرحله یک چهارم لیگ برتر بسکتبال کشور مقابل پالایش نفت آبادان به پیروزی تا سری دو بر دو مساوی و کار به بازی پنجم کشیده شود.
دو دیدار حساس سوپرلیگ فوتسال زنان در هفته هجدهم، با برتری نصر و پالایش همراه شد.
لیگ برتر تکواندو باشگاههای کشور با برتری مدعیان و تداوم صدرنشینی پالایش نفت آبادان پیگیری شد.
لیگ برتر تکواندو باشگاه‌های کشور در حالی فردا دوشنبه به میزبانی سالن خانه تکواندو پیگیری می شود که صدرنشین برای تثبیت جایگاه خود باید از سد مس کرمان عبور کند.
اساسنامه دو صندوق دارایکم و پالایشی یکم چندی پیش اصلاح و به تصویب هیات دولت رسید. یکی از اصلاحات این بود که این دو صندوق دارای بازارگردان شوند. عملکرد بازارگردان صندوق پالایشی یکم چگونه بوده است؟
هفته پانزدهم لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور جام‌ سردار دل‌ها که از دیروز با بازی مهرام تهران و شهرداری گرگان آغاز شد، امروز بابرگزاری پنج دیدار خاتمه یافت.
امروز قصد داریم تا به بررسی دو سهم پالایش یکم و دارایکم به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی این دو سهم در روزهای آینده بورس است.
اوضاع به قدری تغییر کرده بود که برخی مسئولان دانشگاه‌ها برای روز دانشجو کیک ویژه سفارش می‌دادند و در میانه مراسم‌های مفرح و شاد آن را برش می‌زدند و میان حضار توزیع می‌کردند و عجیب اینکه با همراهی خیل دانشجویانی مواجه می‌شدند که خودشان را به همایش‌های شاد روز دانشجو می‌رساندند تا فضایی شاد را تجربه کرده و خوش بگذرانند!
تبریز - تیم توفارقان آذرشهر از هفته دهم لیگ برتر بسکتبال ۶۷ بر ۸۲ مغلوب مهمان خود تیم پالایش نفت آبادان شد.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام پالایشی یکم به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد پالایشی یکم در روزهای آینده بورس است.
آبادان- تیم پالایش نفت آبادان در هفته دوم رقابت‌های سوپر لیگ فوتسال بانوان کشور با شکست سنگین حریف خود، صدر جدول رده بندی را از آن خود کردند.
با مصوبه روز گذشته هیئت دولت جهت اصلاح اساسنامه و ساختار دو صندوق دارا و پالایشی یکم، امید تازه‌ای برای رونق معاملات این صندوق‌ها به وجود آمده است. تصمیمی که به گفته کارشناسان می‌تواند باعث خروج از زیانی شود که تقریبا دو سال، گریبان‌گیر سرمایه‌گذاران خرد و مردمی شده است که با اعتماد به دولتمردان گذشته در این صندوق‌ها سرمایه‌گذاری کرده‌اند.
آبادان- سرمربی تیم بسکتبال مردان پالایش نفت آبادان، بازیکنان جدید این تیم را برای حضور در لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور معرفی کرد.
رئیس سازمان‌بورس و اوراق بهادار از اصلاح اساسنامه صندوق پالایش و دارا در دولت خبر داد و گفت: بند به بند اساسنامه این دو صندوق، باید در دولت تصویب شود.
وزیر ورزش در خصوص برخی مسائل منفی مطرح شده پیرامون خودش و ورزش کشور گلایه هایی را مطرح کرد.
تیم ملی شطرنج ایران که در مسابقات المپیاد جهانی شرکت کرده است، در بخش بانوان به پیروزی رسید درحالی که مردان شطرنج ایران مقابل کانادا به تساوی رضایت دادند.
صندوق پالایش یکم، امروز در سومین روز هفته مثبت به پایان رسید و در پایان معاملات ارزش هر واحد صندوق پالایش‌یکم با ۰.۰۴ درصد رشد نسبت به روز معاملاتی قبل ۷۰ هزار و ۱۵۰ ریال معامله شد، دارایکم نیز با افزایش ۰.۶۹ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۱ هزار و ۳۸ تومان معامله شد.
شرکت فرابورس ایران با صدور اطلاعیه ای، طبقه بندی و رنگ بندی شرکت های درج شده در بازار پایه فرابورس را تغییر داد.
اکبر حیدری سخنگوی سهام عدالت با تأکید بر اینکه فرایند واریز سود سهام عدالت غیرحضوری خواهد بود، گفت: مردم نیاز نیست نه برای دریافت سود و نه برای ثبت نام سهام عدالت مراجعه حضوری داشته باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ