برنامه مسابقات هفته های اول تا سوم لیگ یک باشگاه های کشور فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ اعلام شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیوید بکام، یکی از مالکان اینترمیامی فاش کرد که این باشگاه از سال 2019 تلاش برای جذب مسی را آغاز کرده است.
از فردا هشت تیم برای کسب یک سهمیه لیگ ملتهای والیبال تلاش خواهند کرد.
مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران گفت: همه بازیکنان تمام تلاش خود را خواهند کرد تا تیم ایران بهترین نتیجه ممکن را در دیدار با آلمان کسب کند.
کارلوس کی‌روش به مردم قطر قول داد، تمام تیم تلاش خواهند کرد تا آنها خوشحال باشند و به تیمی که دارند افتخار کنند.
آئورلیو دی‌لائورنتیس، رئیس و مالک باشگاه ناپولی، به هواداران وعده داد که از این پس برای فتح لیگ قهرمانان به شکل جدی تلاش خواهند کرد.
مسئولان ورزشگاه ازادی در فاصله چند ساعت مانده به بازی امروز پرسپولیس و هوادا شروع به برف روبی از استادیوم کردند.
رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: برای شروع ساخت خانه بسکتبال منتظر اتمام کار ساخت سالن کشتی هستیم.
شاگردان ربیعی و مطهری در تلاش برای کسب پیروزی در نخستین بازی دور برگشت هستند.
قزوین- تیم شمس آذر در هفته هیجدهم لیگ دسته یک فوتبال کشور میهمان خوشه طلایی ساوه خواهد بود.
تیم فوتبال مس رفسنجان با وجود روزهای پرحاشیه‌ای که پشت سر گذاشت توانست در شروع دوباره مسابقات سه امتیاز ارزشمند را دشت کند.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: در متروی تهران برنامه ۲۰ ساله تا سال ۱۴۲۰ تنظیم شده است که قرار شد در سه فاز هفت ساله خطوط ۸ تا ۱۱ با برنامه ریزی وارد مدار شوند. مدیریت شهری تهران تلاش می‌کند این بازه ۲۰ ساله را به ۶ سال کاهش دهد.
تیم امید فیفا دی آبان ماه را از دست داد اما به نظر می رسد، فدراسیون فوتبال در تلاش است با انتخاب سرمربی جدید اولین تمرین تیم امید در فروردین ماه پیش رو برگزار شود.
مشهد ـ قائم مقام رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی گفت: با توجه به شروع ماه رمضان از پنجم فروردین این موضوع باعث می‌شود تا شرایط خدمت رسانی به زائران نسبت به سالهای گذشته متفاوت باشد.
سرمربی تیم سابر کشورمان گفت: هنوز خیلی کار داریم و باید خیلی تلاش کنیم، این تیم سابر باید مورد حمایت قرار بگیرد و نگاه‌ها باید به آن بیشتر باشد.
رئیس قوه قضاییه گفت: مردم بصیر و هشیار و ولایتمدار ایران اسلامی به سرعت به پشت‌پرده اتفاقات و قضایای اخیر پی بردند و متوجه شدند که برخی مسائل مطرح، صرفاً بهانه است و هدف دشمن و عوامل او مقوله و موضوع دیگری است.
رئیس قوه قضاییه گفت: مردم بصیر و هشیار و ولایتمدار ایران اسلامی به سرعت به پشت‌پرده اتفاقات و قضایای اخیر پی بردند و متوجه شدند که برخی مسائل مطرح، صرفاً بهانه است و هدف دشمن و عوامل او مقوله و موضوع دیگری است.
رئیس قوه قضاییه گفت:مردم بصیر و هوشیار و ولایتمدار ایران اسلامی به سرعت به پشت‌پرده اتفاقات و قضایای اخیر پی بردند و متوجه شدند که برخی مسائل مطرح شده صرفاً بهانه است و هدف دشمن و عوامل او مقوله و موضوع دیگری است.
آخرین باری که بایدن و پوتین با هم دیدار کردند، در تابستان ۲۰۲۱ در ژنو بود. اگر چه پس از آن گفتگوهای تلفنی با هم انجام دادند که آخرین آن در ماه فوریه و پیش از شروع جنگ اوکراین بود.
موتورسیکلت بین زورگیر و موتورسوار افتاده بود و زورگیر نوجوان تلاش می‌کرد به هر طریق ممکن خود را به موتورسیکلت برساند و آن را سرقت کند! در همین حال ناگهان دو مرد لباس شخصی از راه رسیدند و با چند حرکت دفاع شخصی قمه وحشتناک را از چنگ زورگیر خارج کردند و یکی از آنان دستبند‌های آهنین قانون را در حالی بر دستان وی حلقه زد که روی زمین افتاده بود.
نشریه تایمز امروز ادعا کرد که چلسی قصد دارد مدیر ورزشی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن را تا قبل از شروع انتقالات زمستانی به خدمت بگیرد.
چمران با اشاره به اینکه ۲ هزار و ۲۰۰ دستگاه اتوبوس کافی نیست، تصریح کرد: با آغاز مهر با ترافیک شدیدی روبه رو خواهیم شد؛ البته تلاش کردیم تعدادی از اتوبوس‌ها آماده شود.
باشگاه تراکتور در تلاش بود که پیش از شروع فصل جدید یک مهاجم خارجی جذب کند اما هنوز موفق به این کار نشده است.
دو باشگاه پرسپولیس و تراکتور در آستانه شروع لیگ برتر تلاش می کنند تا یک مهاجم خارجی جذب کنند.
آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی چلسی، از شروع درخشان تیمش در لیگ برتر و پیروزی پرگل مقابل ساوتهمپتون رضایت دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ