اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه یوونتوس تایید کرد هیچگونه اعتراضی نسبت به حذف از لیگ کنفرانس اروپا نخواهد داشت.
یوفا به دو باشگاه بزرگ اسپانیایی هشدار داد که فروش دارایی هایشان در واقع نوعی بدهی محسوب می شود نه درآمد و آنها باید مراقب رعایت فرپلی مالی باشند.
باشگاه بارسلونا به دلیل اشتباهاتی در گزارش صورتحساب مالی خود در سال 2022 از سوی یوفا 500 هزار یورو جریمه شد.
آندره آ آنیلی، رئیس سابق باشگاه یوونتوس، از سوی یوفا با محرومیت جدید مواجه شده است.
باشگاه یوونتوس در مذاکره با یوفا پیشنهادی ارائه کرده که می تواند به نفعش باشد.
اگر مالکیت باشگاه منچستریونایتد به قطری‌ها برسد (که شانسش بسیار بالاست)، پیوستن کیلیان امباپه به این باشگاه از لحاظ قانونی ممکن نخواهد بود.
با رسیدن نظر کارشناسان یوفا، این نهاد به اخراج اوساسونا از فصل آینده لیگ کنفرانس اروپا حکم داد. اوساسونا به این حکم واکنش تندی نشان داده است.
باشگاه فیورنتینا از یوفا خواست وستهم را به دلیل پرتاب اشیا به درون زمین و زخمی شدن یکی از بازیکنانش با مجازات‌های سنگین روبرو کند.
دو باشگاه بایرن مونیخ و منچسترسیتی به دلیل پرتاب اشیا به درون زمین توسط هواداران‌شان در دیدارهای مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان توسط یوفا جریمه شدند.
باشگاه بارسلونا به شکل جدی گزینه خروج از لالیگا در صورت محرومیت توسط یوفا و دادستانی اسپانیا را بررسی می کند.
یوفا امروز به باشگاه بارسلونا اطلاع داد که به خاطر پرونده نگریرا، تحقیقات رسمی خود را شروع کرده است.
اگر باشگاه بارسلونا به خاطر قضیه بارساگیت در اسپانیا جریمه نشود، احتمال ورود فیفا و یوفا به این پرونده وجود خواهد داشت.
درحالیکه به نظر می‌رسد قطر به دنبال خرید باشگاه منچستریونایتد است صداهای زیادی از گوشه و کنار اروپا از یوفا می‌خواهند به دلیل مالکیت قطری باشگاه پی‌اس‌جی مانع از خرید یونایتد توسط قطری‌ها شود.
سه باشگاه رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس، به عنوان موسسان سوپرلیگ اروپا، بر اساس حکم دادگاه مادرید، از هرگونه جریمه شدن توسط یوفا و فیفا به دور خواهند ماند.
در 6 ماه گذشته هیچ باشگاهی به اندازه چلسی در انتقالات فعال نبوده و یوفا پس از شکایت چند باشگاه به دنبال اصلاح برخی قوانین نقل و انتقالاتی است.
مالک سابق باشگاه اسپارتاک مسکو و عضو کمیته اجرایی اتحادیه فوتبال روسیه می‌گوید این کشور راهی جز انتقال به آسیا ندارد.
یوفا از آغاز تحقیقاتش در مورد پرونده اتهام فساد مالی باشگاه یوونتوس خبر داد که این می‌تواند منجر به اعمال مجازات‌هایی علیه این باشگاه شود.
رئیس باشگاه بارسلونا بار یگر به یوفا حمله کرد و گفت که این نهاد توان مقابله با باشگاه هایی که از حمایت دولت ها برخوردارند(پی اس جی و سیتی) نمی شود و به همین دلیل از سوپرلیگ حمایت می کند.
باشگاه بارسلونا در نهایت به این نتیجه رسید که از تیم داوری بازی برابر اینتر به یوفا شکایت نکند چرا که اطمینان دارد شکایت بایگانی خواهد شد
فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، امروز ضمن دفاع از پروژه سوپرلیگ اروپا، به شدت از ناصر الخلیفی و الکساندر چفرین انتقاد کرد.
ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن، معتقد است که نجات اقتصادی بارسلونا از راه فروش دارایی‌های باشگاه منصفانه نبود و فیفا باید در این قضیه ورود کند.
اتحادیه فوتبال اروپا امروز اعلام کرد که برای پاری سن ژرمن، مارسی، موناکو، بشیکتاش، میلان، یوونتوس، اینتر و رم جریمه مالی در نظر گرفته است. تراز مالی این هشت باشگاه در سه سال گذشته منفی بود.
یوفا قصد دارد تحقیقاتی را درباره فرپلی مالی بارسلونا و چند باشگاه دیگر در فصل 21-2020 انجام دهد.
نام مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران و باشگاه پورتو پرتغال بار دیگر در کنار ستاره‌های مطرح فوتبال دنیا قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ