یوفا از آغاز تحقیقاتش در مورد پرونده اتهام فساد مالی باشگاه یوونتوس خبر داد که این می‌تواند منجر به اعمال مجازات‌هایی علیه این باشگاه شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک نماینده پارلمان ترکیه برای نشان دادن بسته نبودن مرز، به طور غیرقانونی وارد خاک ایران شد که این موضوع در رسانه‌های ترکیه بازتاب زیادی داشته است.
ناظران کنفدراسیون فوتبال آسیا برای زیر نظر گرفتن اتفاقات دیدار تیم تراکتور و نماینده امارات وارد تبریز شدند.
سازمان هواپیمایی کشوری از ممنوعیت ورود ۱۰۹ قلم دارو و پاوربانک به کشور عراق در سفرهای اربعین ۱۴۰۲ خبر داد.
خرید تابستانی استقلال برای گلزنی مقابل ملوان انزلی به زمین آمد.
«سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» به مراجع تأیید صلاحیت نامزدهای انتخابات شورای مرکزی و بازرسان سازمان نظام روانشناسی و مشاوره اضافه شد.
منابع لبنانی به آخرین وضعیت کشتی حفاری نفت و گاز در این کشور اشاره کردند.
سازمان بازرسی کل کشور به بلوکه کردن بخشی از تسهیلات اعطایی به مشتریان، توسط بانک‌ها در قالب انواع سپرده ورود و اعلام کرد که این اقدام غیرقانونی و ممنوع است.
آیا دانشمندان نازی که به دنبال ساخت سلاحی بودند که بتواند ارتش‌های متفقین را به عقب براند، برای پیروزی در جنگ جهانی دوم، یک یوفو با قابلیت سفر در زمان ساخته بودند؟ قطعا نه. اما با این وجود، افسانه‌های زیادی در محافل توطئه و همچنین در بین دوستداران فرازمینی‌ها و یوفو‌ها به گوش می‌رسد.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: تا روز جمعه در بیشتر مناطق کشور جو پایدار و آرام خواهد بود و شنبه هفته آینده سامانه جدید بارشی وارد کشور می‌شود.
محمدرضا امینی، مدیر گروه بیماری‌های واگیر دانشگاه علوم پزشکی گیلان در جمع خبرنگاران با تأیید شناسایی پشه آئدس در چند نقطه از گیلان، اظهار کرد: سال‌هاست در بسیاری از نقاط اروپا گونه‌ای از پشه به نام آئدس شناسایی و از سال‌ها پیش با رویکرد پیشگیرانه، ایستگاه‌های صید حشره در برخی شهرستان‌های گیلان راه‌اندازی شده است.
ورود افراد و تجهیزات نظامی جدید به پایگاه عین الاسد و آغاز مجدد جاسوسی زمینی نظامیان آمریکایی در استان الانبار از جدیدترین اخبار مربوط به تحرکات این نظامیان در عراق است.
ورود خانم‌ها به استادیوم قزوین آزاد شد
وزیر کشور عراق به همراه یک هیأت امنیتی بلندپایه برای بررسی طرح‌های تأمین امنیت زائران اربعین حسینی (ع) وارد استان ذی قار شد.
پاس گل محمدی نادری مقابل سپاهان، یک پیام آشکار برای دیدار با پرسپولیس داشت.
«کمیکال» که کانابینوئید سنتزی، ماده‌ای شیمیایی، روانگردان و مصنوعی است یا روی گیاهان خشک و خرد شده اسپری می‌شود تا بتوان این گیاهان را کشید و یا اینکه مایع آن فروخته می‌شود تا به صورت بخوری یا با استفاده از سیگار الکترونیکی و وسایل دیگر استنشاق شود حال آنکه در بازار، این فرآورده‌ها بخور مایع یا گیاهی هم نامیده می‌شوند.
دانشمند آلمانی، کارل فردیش گاوس، یکی از بسیار دانشمندان قرن نوزدهم بود که باور داشت حیات هوشمند در ماه وجود دارد و ریاضی زبان مشترک بین انسان‌ها و آدم فضایی‌ها است. او عقاید زیادی داشت که یکی از آن‌ها پیشنهاد نصب ۱۰۰ آینه روی ساختمانی بود که هر کدام‌شان ۱۶ فوت باشند و نور خورشید را بازتاب دهند و از طریق ارسال نور به فضا پیام بفرستند
این احتمال وجود دارد که مقامات یوفا حکمی برای حذف یوونتوس از رقابت‌های فصل آینده لیگ قهرمانان صادر کنند.
تیلور برای ورود به کامپیوتر قربانیان، از بدافزاری به نام «Cammy» استفاده می‌کرد. او با ترفندی برخی از قربانیان خود را فریب داده بود تا کامپیوترشان را موقع غذا خوردن، مطالعه کردن یا انجام یوگا، بدون کنترل و محافظ بگذارند و سپس بدون توجه آنها، بدافزاری را در کامپیوتر آن‌ها نصب کرده بود.
اگر باشگاه بارسلونا به خاطر قضیه بارساگیت در اسپانیا جریمه نشود، احتمال ورود فیفا و یوفا به این پرونده وجود خواهد داشت.
رییس فدراسیون فوتبال روسیه می‌گوید احتمال حضور این تیم در مسابقات برگزار شده توسط ای اف سی وجود دارد.
اظهارات رئیس فدراسیون فوتبال روسیه درحالی مطرح می شود که این فدراسیون با وجود تحریم‌های صورت‌گرفته از سوی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) و اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) نمی‌تواند یوفا را به‌مقصد کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) ترک کند، چرا که برای چنین اقدامی مجوز فیفا ضروری است.
یوفا با وجود اعتراض شدید باشگاه بارسلونا، دو داور جنجالی بازی هفته قبل اینتر و بارسا را محروم نکرد و هر دو این هفته نیز داوری خواهند کرد.
ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن، معتقد است که نجات اقتصادی بارسلونا از راه فروش دارایی‌های باشگاه منصفانه نبود و فیفا باید در این قضیه ورود کند.
یوفا قصد دارد تحقیقاتی را درباره فرپلی مالی بارسلونا و چند باشگاه دیگر در فصل 21-2020 انجام دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ