سه باشگاه رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس، به عنوان موسسان سوپرلیگ اروپا، بر اساس حکم دادگاه مادرید، از هرگونه جریمه شدن توسط یوفا و فیفا به دور خواهند ماند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جیم راتکلیف، میلیارد معروف انگلیسی، قصد خرید و مالکیت 50 درصد بارسلونا را داشت ولی با مخالفت خوان لاپورتا به هدفش نرسید.
مجتبی حسینی و شاگردان جوانش مقابل آلومینیوم رحمتی و در ورزشگاه خانگی آنها کاری دشوار پیش‌رو دارند.
تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی مقابل سپاهان در جام حذفی برگزار شد.
شهید «حسن باقری» (غلامحسین افشردی) و «بهرام محمدی‌فرد» به عنوان نخستین خبرنگار و عکاس اعزامی جمهوری اسلامی به طبس، این واقعه را در روز شنبه تاریخ ۶ اردیبهشت ۱۳۵۹ مصادف ۱۰ جمادی‌الثانی ۱۴۰۰ در شماره ۲۶۱ به نگارش درآورده و به تصویر کشیده‌اند.
بنابر گزارش ماه دسامبر دو نشریه بلومبرگ و فوربس که دارایی‌های ثروتمندان جهان را گزارش می‌کنند اکنون برنارد آرنو، مدیرعامل شرکت محصولات لوکس لویی‌ویتان جای ایلان ماسک را در صدر فهرست پولدارترین‌های جهان بگیرد.
رئال مادرید پس از اولین شکست سال 2023 که روز گذشته برابر ویارئال متحمل شد، بازی‌های دشواری را در ماه ژانویه پیش رو دارد.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گزارش این کمیسیون در خصوص سیاست‌ها و اقدامات ارزی دولت سیزدهم را قرائت کرد و از تکرار تصمیمات شکست خورده گذشته در این حوزه خبر داد.
روزنامه مارکا در گزارشی از پنج بازیکن تیم ملی اسپانیا به عنوان ستاره‌هایی یاد کرد که با وجود انتظار بالا از آنها در قطر عملکردی به مراتب پایین‌تر از آنچه تصور می‌شد داشتند.
دور دوم رقابت‌ها در گروه E، امشب با جدال تماشایی اسپانیا و آلمان به پایان خواهد رسید.
تقابل نابرابر ایران با گرانترین تیم ملی فعلی دنیا به نتیجه‌ای فاجعه‌بار انجامید و خبر بد اینکه این کابوس هنوز یک نیمه ادامه دارد! سورپرایزهای ترکیب کی‌روش جواب عکس داد و شیرازه تیم پاشید. تعویض اجباری بیرانوند هم ....
تقابل نابرابر ایران با گرانترین تیم ملی فعلی دنیا به نتیجه‌ای فاجعه‌بار انجامید و خبر بد اینکه این کابوس هنوز یک نیمه ادامه دارد! سورپرایزهای ترکیب کی‌روش جواب عکس داد و شیرازه تیم پاشید. تعویض اجباری بیرانوند هم ....
ژاوی هرناندز شب گذشته از شکست بارسا برابر بایرن و ناکامی تیمش در صعود به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان ناراحت بود و در رختکن عملکرد بازیکنان را زیر سوال برد.
یحیی گل‌محمدی در دیدار مقابل مس رفسنجان برای صدمین بار در تاریخ لیگ برتر روی نیمکت پرسپولیس خواهد نشست.
تیم ملی فوتسال ژاپن با شکست ایران به عنوان قهرمانی مسابقات فوتسال آسیا دست یافت.
شکست برابر اینتر و نزدیک شدن به ال‌کلاسیکو، نگرانی ژاوی را باعث شده و او در تمرین دیروز چهار نکته مهم را به بازیکنانش گوشزد کرد.
روزنامه یدیعوت آحارونوت صهیونیستی گزارش داد که عملیات موج شکن رژیم صهیونیستی که با هدف کنترل نیروهای مقاومت آغاز شده بود، به شکست انجامید.
دیوید تیلور، کشتی‌گیر آمریکایی، موفق شد دومین عنوان قهرمانی جهان را برابر حریف قدیمی‌اش به دست آورد.
بارسلونا اگر در بازی بیرون خانه بعدی خود شکست نخورد، ژاوی از رکورد ویژه زین الدین زیدان عبور خواهد کرد.
بنابر گزارش میدانی به نقل از الجزیره انگلیسی، امروز –یک‌شنبه- آخرین تحولات از تداوم پیشروی‌های سریع و غیرمنتظره نیرو‌های اوکراینی در شمال شرق حکایت دارد. به‌گونه‌ای که ارتش کی‌یف در سه روز گذشته ارتش اوکراین بیش از یک سوم مناطق خارکف را که تحت کنترل روس‌ها بود، پس گرفته‌اند.
پرسپولیس در پی کسب سومین پیروزی متوالی در لیگ برتر و تداوم صدرنشینی است.
عملکرد ضعیف منچستریونایتد در دیدار برابر برنتفورد با واکنش‌های بسیاری روبرو شده است.
کمیته ملی المپیک با استناد به نتیجه استعلام از کمیته بین‌المللی المپیک، کاراته را از رشته های المپیکی مجمع خود کنار گذاشت در حالیکه این اقدام می‌تواند به لغو برگزاری انتخابات منجر شود.
کارشناس بازار سرمایه اظهار داشت: شاه بیت واگذاری سهام دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در بورس این است که بازار سرمایه می‌تواند نورافکنی بر صورت‌های مالی، دارایی‌ها و مراودات آنها باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ