باشگاه بارسلونا به دلیل اشتباهاتی در گزارش صورتحساب مالی خود در سال 2022 از سوی یوفا 500 هزار یورو جریمه شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی فراجا جزئیات کامل تمهیدات پلیس در خصوص خدمات گذرنامه ای برای زائران اربعین حسینی را تشریح و از تمدید ۲۰۰ هزار گذرنامه که اعتبار آنها منقضی شده بود، خبر داد.
یک روزنامه شاخص آمریکایی اعلام کرد که در ۱۸ ماه گذشته نزدیک به نیم میلیون نفر از نظامیان روسیه و اوکراین در جنگ کشته یا زخمی شده‌اند.
یوسف موکوکو با قطع حمایت مالی از پدر و مادرش آنها را با نیم میلیون یورو بدهی آواره کرده است.
یوسف موکوکو با قطع حمایت مالی از پدر و مادرش آنها را با نیم میلیون یورو بدهی آواره کرده است.
پیشنهاد النصر به لوئیس کاسترو برای نشستن روی نیمکت این تیم، با احتساب پاداش ها، 8 و نیم میلیون یورو برای یک سال برآورد شده است.
پیشنهاد النصر به لوئیس کاسترو برای نشستن روی نیمکت این تیم، با احتساب پاداش ها، 8 و نیم میلیون یورو برای یک سال برآورد شده است.
تبریز- رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی از اشتغال نیم میلیون نفر در شرکت های دانش بنیان کشور طی سال گذشته خبر داد.
تبریز- رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی از اشتغال زایی نیم میلیون نفری شرکت های دانش بنیان در کشور خبر داد.
فدراسیون جهانی والیبال مقدار پاداش برای لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳ در نظر گرفته را هفت و نیم میلیون دلار عنوان کرده است که دو میلیون و ۳۰۰ هزار دلار جایزه برای هشت تیم برتر هر گروه جنسیتی این رقابت‌ها است.
فدراسیون جهانی والیبال هفت و نیم میلیون دلار پاداش برای لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳ در نظر گرفته است که دو میلیون و ۳۰۰ هزار دلار جایزه برای هشت تیم برتر هر گروه جنسیتی این رقابت‌ها است.
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه متهم مدعی شده بود که برای پیگیری و رفع مشکل پسر شاکی در دادگاه، قاضی درخواست مبلغ ۵۰۰ هزار دلار کرده و تنها در صورت پرداخت این مبلغ، مشکل پسرش را برطرف خواهد کرد، گفت: همین موضوع نیز سبب شده تا شاکی از طریق تعدادی از دوستان و بستگان، این مبلغ را تهیه کند.
با حضور ساموئل اومتیتی در ترکیب ثابت لچه برابر ناپولی، باشگاه بارسلونا نیم میلیون یورو از باشگاه ایتالیایی دریافت خواهد کرد.
حدود یک میلیون و 600 هزار هوادار متقاضی خرید بلیت بازی دوستانه آرژانتین و پاناما بودند.
کریستیانو رونالدو بابت هر ثانیه حضور در النصر، شش یورو دستمزد می گیرد.
کریستیانو رونالدو در طی دو و نیم سال حضور در عربستان از باشگاه النصر ۵۰۰ میلیون یورو دریافت خواهد کرد.
نیم میلیون دلار برای تمرین و خانه‌نشینی دیاباته در پرسپولیس!
بوریس بکر، تنیسور سرشناس، به دلیل فرار مالیاتی به زندان محکوم شده اما در دوران مرخص درآمد قابل توجهی کسب کرد.
روزنامه مارکا ادعای اخیر خود در مورد انتقال رونالدو به النصر عربستان را تکرار کرد و گفت که فوق ستاره پرتغالی از اول ژانویه در این باشگاه بازی خواهد کرد.
به زودی این قرارداد 2 و نیم ساله منعقد خواهد شد  و بر اساس آن ستاره پرتغالی 200 میلیون یورو در سال حقوق می‌گیرد، یعنی 500 میلیون یورو تا پایان قرارداد
هند با هدف مشارکت در اقدمات سازمان ملل متحد در راستای مقابله با تروریسم، نیم میلیون دلار به این نهاد کمک کرد.
گزارشی از ولخرجی‌های عجیب و غریب همسر و مدیر برنامه‌های مائورو ایکاردی در پاریس، خبرساز شده است.
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: فقط در تهران بیش از نیم میلیون مسکن خالی داریم و صاحبان خانه‌های خالی ابایی ندارند که خانه‌هایشان خالی بماند.
پیج یورگن لوکادیا مهاجم جدید پرسپولیس به شکلی باورنکردنی در حال افزایش فالوور است.
چطور می‌شود فردی با 600 هزار یورو قرارداد سالانه، قراردادی دو میلیون و 230 هزار یورویی می‌بندد که برای سه و سال نیم حدود هشت میلیون یورو می‌شود؟!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ