دو باشگاه بایرن مونیخ و منچسترسیتی به دلیل پرتاب اشیا به درون زمین توسط هواداران‌شان در دیدارهای مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان توسط یوفا جریمه شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هوادار تیم فوتبال تاتنهام به دلیل تمسخر فاجعه هیلزبورو با محرومیتی سه سال مواجه شد.
آنتونیو کاسانو، بازیکن سابق تیم ملی ایتالیا به دلیل قطع همکاری آئورلیو دی لورنتیس با لوچانو اسپالتی انتقادش را مطرح کرد.
رئیس دیوان عالی کشور گفت: اگر همه به عاقبت رفتار، گفتار و کردار خود بیاندیشند شاهد این حجم از مشکلات نخواهیم بود، بسیاری از مشکلات در جامعه به دلیل این است که به عاقبت کار خود نمی‌اندیشیم.
مخالفان سلطنت در انگلیس با انتقاد از رفتار پلیس این کشور در مراسم تاج‌ گذاری چارلز سوم، تصریح کردند که «این بازداشت‌ها برای محافظت از پادشاه در برابر شرمساری بود».
برونو رودریگز، مهاجم فرانسوی سابق پی اس جی، پای راست خود را به دلیل مصدومیت‌های متوالی دوران فوتبالش از دست داده است.
داور بازی نانت و تروآ بعد از پایان مسابقه با یک شبکه‌ تلویزیونی مصاحبه کرد و دلیلش برای پذیرفتن گل نانت را توضیح داد؛ رفتاری که با تحسین هواداران فوتبال در فرانسه روبرو شده است.
هواداران فوتبال در عربستان کمپینی را برای اخراج کریستیانو رونالدو از النصر به دلیل رفتار نامناسب او در برابر هواداران الهلال تشکیل دادند.
استفاده از مشروبات الکلی و بروز رفتار نامناسب از سوی داوران لهستانی در هواپیما باعث شد تا گروه داوری بازی آ.اک آتن و آریس تغییر کند.
نرجس سلیمانی تصریح کرد: بابت اختلال پیش‌آمده در متر از شهروندان عزیز عذرخواهی می‌کنم و خواستار تعیین تکلیف مشکلات در سامانه بلیت هستم.
با نهایی شدن احکام رتبه‌بندی فرهنگیان، قرار بود معوقات مربوط به رتبه‌بندی برای فرهنگیان مشمول، واریز شود، اما شمار بسیاری از فرهنگیان اعلام کرده اند، در آخرین لحظات سال ۱۴۰۱ حقوق اسفند و معوقات رتبه‌بندی برای آن‌ها واریز نشده یا با تاخیر پرداخت شده است، به طوری که در آخرین روز اسفند هم برخی از آنان چشم انتظار پرداخت حقوق هستند.
ژوزه مورینیو که به دو جلسه محرومیت از همراهی تیمش محکوم شده بود به دلیل تعلیق موقت این محکومیت فردا در دیدار رم مقابل یوونتوس روی نیمکت جالوروسی خواهد نشست.
اتحادیه فوتبال انگلیس دو باشگاه آرسنال و منچسترسیتی را به دلیل رفتار بازیکنان‌شان در دیدار اخیر دو تیم محکوم کرد.
اتحادیه فوتبال آلمان به دلیل رفتار غیرورزشی هواداران بایرن مونیخ، این باشگاه را جریمه کرد.
هواداران رئال مادرید همچنان از دیدیه دشان به دلیل رفتاری که در جام جهانی قطر با ستاره‌شان کریم بنزما داشت عصبانی هستند و انتقاد آنها به سرمربی فرانسه ادامه دارد.
جسی لینگارد در آستانه بازگشت به اولدترافورد با اعتراض به کنار گذاشته شدنش از یونایتد، این رفتار را حق خود ندانست.
معاون تربیت و آموزش فراجا از کاهش آمار خودکشی در بین سربازان خبر داد و گفت: هیچ سربازی به دلیل بدرفتاری فرماندهان خودکشی نکرده است.
یک کارشناس حقوق بشری پلیس آلمان را به دلیل بکارگیری بیش از حد زور در جریان انتقال پیرمرد ۶۴ ساله سیاهپوست به بیمارستان روانی به نژادپرستی و رفتار وحشیانه متهم کرد.
دلیل تغییر رفتار کی‌روش در دوره جدید از زبان نبی
باشگاه یوونتوس به دلیل رفتار نژادپرستانه تعدادی از هوادارانش در جریان بازی برابر پاری سن ژرمن از سوی یوفا محکوم شد.
باشگاه یوونتوس به دلیل رفتار نژادپرستانه تعدادی از هوادارانش در جریان بازی برابر پاری سن ژرمن از سوی یوفا محکوم شد.
آنخل دی‌ماریا، ستاره یوونتوس، به دلیل رفتار غیر ورزشی در دیدار برابر مونزا دو جلسه از همراهی تیمش محروم شد.
فردیناندو دی‌جورجی سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا درباره دلیل خطا زدن ایوان زایتسف توضیح داد.
شاخص کل بورس سه شنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۴۰۶۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۸۳ هزار و ۵۳۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۱ را بخوانید.
حضرت آیت الله خامنه‌ای با اشاره به ذوق‌زدگی دشمن در برخی مقاطع به دلیل برخی ضعف‌ها و و کمبود‌های داخلی افزودند: هم در سال ۱۳۶۰ و هم بعد از آن در چهار دهه گذشته، دشمن در مواردی ذوق‌زده و امیدوار شده و تصور کرده است بساط انقلاب و نظام در حال جمع شدن است؛ اما این امیدواری به نا امیدی تبدیل شده و مشکل آن‌ها این است که راز این ناامیدی را متوجه نمی‌شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ