باشگاه بارسلونا به شکل جدی گزینه خروج از لالیگا در صورت محرومیت توسط یوفا و دادستانی اسپانیا را بررسی می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ستارگان سرخ تهران به دلیل درگیری با داور در بازی لیگ دسته دوم، 24 ماه از حضور در میادین محروم شد.
علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه در نامه‌ای به رئیس جمهور، ضمن تقدیر از مواضع وی و وزارت امور خارجه در پی محکومیت اهانت به قرآن کریم خواستار پیگیری تصویب قانونی بین المللی در برخورد قاطع در صورت تکرار این جسارت شد و بر لزوم تحریم کشور‌های هتاک توسط کشور‌های اسلامی تاکید کرد.
فده والورده، ستاره اروگوئه‌ای رئال مادرید، به دلیل مشتی که به صورت الکس بائنا زده بود ممکن است با محرومیت پنج جلسه‌ای مواجه شود.
معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضائیه درخصوص مجازات چهره‌ها پیرامون کشف حجاب گفت: مجازات این افراد در صورت تکرار تنها جریمه نقدی نیست؛ بلکه هم جریمه این افراد تشدید و هم محرومیت از فعالیت حرفه‌ای اعمال می‌شود.
معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضائیه درخصوص مجازات چهره‌ها پیرامون کشف حجاب گفت: مجازات این افراد در صورت تکرار تنها جریمه نقدی نیست؛ بلکه هم جریمه این افراد تشدید و هم محرومیت از فعالیت حرفه‌ای اعمال می‌شود.
معاون قضایی قوه قضائیه گفت:باید بین افرادی که کشف حجاب می‌کنند با توجه به هدف آنها تفاوت قائل شویم و موضوع حجاب در جلسه سران سه قوه ، شورای امنیت ملی و شورای عالی انقلاب فرهنگی بررسی شده است
چهار هوادار اتلتیکو که به دلیل اقدامات نژادپرستانه علیه وینیسیوس دستگیر شده بودند به صورت مادام‌العمر از حضور در ورزشگاه‌های اسپانیا منع شدند.
سرمربی پرسپوليس قصد ندارد به واسطه خطر بازیکنانش از محرومیت در دربی، ریسک تغییر در ترکیب پیش‌رو را صورت دهد.
مشتی که دیشب فده والورده بر صورت بازیکن ویارئال کوبید، می تواند عواقب بسیار سنگین و تلخی برای او داشته باشد. شاید حتی فصل برای او تمام شود.
دادستان کل کشور، ضمن گزارش تخلفات مالی انجام شده توسط برخی از افراد دارای سمت در باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال تهران، از دادستان کل کشور خواست تا با ورود به موضوع نسبت به محکومیت متخلفان و جبران خسارات وارده به بیت المال اقدامات لازم صورت گیرد.
کمیته انضباطی فولاد را تهدید کرد، در صورت تخلف تماشاگرانش در بازی های خانگی تنبیهات شدیدتری را علیه این تیم اعمال خواهد کرد.
باشگاه استقلال خواهان بخشش یک جلسه دیگر از محرومیت ریکاردو ساپینتو است که در این صورت او هفته بعد روی نیمکت تیمش می‌نشیند.
سه بازیکن تیم فوتبال استقلال در صورت دریافت کارت زرد برابر نساجی، از دیدار بعدی برابر گل گهر سیرجان محروم خواهند شد.
سه بازیکن تیم فوتبال استقلال در صورت دریافت کارت زرد برابر نساجی، از دیدار بعدی برابر گل گهر سیرجان محروم خواهند شد.
در صورت صدور دستور موقت کمیته استیناف، هادی محمدی امکان حضور در بازی آلومینیوم را خواهد داشت.
افروغ تاکید کرد: «باید چاره‌ای اندیشید که دیگر این کار تکرار نشود و در صورت تکرار، محرومیت‌های تعریف شده و ذیربط اعمال شود.»
سازمان لیگ به دو باشگاه سوپرجام اعلام کرده در صورت اخراج بازیکن یا مربیان دو تیم، فردی که کارت قرمز دریافت کرده نمی‌تواند در بازی بعدی لیگ برتری آن‌ها به زمین برود و این محرومیت در اولین دیدار لیگ برای فرد اخراجی اعمال خواهد شد.
پنج بازیکن پرسپوليس در صورت دریافت کارت در دیدار مقابل مس کرمان دیدار دربی برابر استقلال را از دست خواهند داد.
در صورت برد ذوب‌آهن در این پرونده، وضیعت باشگاه پرسپولیس تهدید نخواهد شد، اما محرومیت و محکومیت در انتظار سینا اسدبیگی خواهد بود.
با اعلام آرای انضباطی، امیر قلعه‌نویی، سرمربی گل‌گهر یک جلسه به صورت تعلیقی محروم شد.
سه بازیکن استقلال در صورت دریافت کارت زرد مقابل ذوب آهن اصفهان دیدار برابر آلومینیوم را از دست خواهند داد.
سه بازیکنان استقلال در صورت دریافت کارت زرد برابر فولاد خوزستان از دیدار بعدی آبی پوشان محروم خواهند شد.
سروش رفیعی در صورت گرفتن کارت زرد مقابل تراکتور، بازی حساس مقابل سپاهان را از دست خواهد داد.
مدافع تیم فوتبال استقلال در صورت دریافت کارت زرد در دیدار هفته پنجم با محرومیت مواجه خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ