ریاست شورای امنیت دوره‌ای و طول مدت آن یک ماه است و رئیس هیات نمایندگی هر کشور به عنوان رئیس شورای امنیت سازمان ملل شناخته می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در سایه متشنج شدن روابط کشورهای آفریقایی با فرانسه معاون رئیس پارلمان الجزایر اعلام کرد که این تنش ها در مرحله کنونی بسیار گسترده تر شده است.
در فرانسه همه، از جمله رئیس فدراسیون فوتبال، دوست دارند کیلیان امباپه ماندنی شود و در پی اس جی به فوتبالش ادامه دهد.
اصلاحات نظام بازنشستگی ماکرون باعث اعتراضات و اعتصابات گسترده در فرانسه شده و تلاش او برای استفاده از قدرت ویژه قانون اساسی و اجرای این لایحه بدون رای‌گیری در پارلمان باعث خشم بیشتر منتقدان در این کشور شده است.
رئیس جمهور فرانسه به موضع گیری درباره ارسال جنگنده به اوکراین پرداخت.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی همراه همسرش ساره وارد فرانسه شد.
نوئل لوگرائه، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه، بعد از جنجال روزهای اخیر به خاطرات اظهاراتش درباره زین‌الدین زیدان، امروز بعد از ظهر از سمت خود تعلیق شد.
تعلیق رئیس فوتبال فرانسه بخاطر فساد جنسی
نوئل لوگرائه، رئیس فدراسیون فوتبال فر انسه، بعد از جنجال روزهای اخیر به خاطرات اظهاراتش درباره زین‌الدین زیدان، امروز بعد از ظهر از سمت خود تعلیق شد.
حمله عجیب رئیس فدراسیون فرانسه به زیدان و بنزما
تمسخرهای «غیر طبیعی» مارتینز علیه امباپه، رئیس فدراسیون فرانسه را بر آن داشت تا به آرژانتین نامه بنویسد.
نوئل لوگرائه، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه، تایید کرد در این فدراسیون هیچ برنامه‌ای برای جانشینی زین‌الدین زیدان به جای دیدیه دشان در نیمکت تیم ملی فرانسه وجود ندارد.
«امانوئل ماکرون» معتقد است که اروپا باید جدای از آمریکا، استقلال بیشتری در فناوری و قابلیت‌های دفاعی به دست آورد.
نوئل لو گرات، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه، دوست دارد دیدیه شان به کارش در این تیم ادامه دهد.
نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین به اظهارات رئیس جمهور فرانسه درباره خروج تسلیحات سنگین از نیروگاه اتمی زاپروژیا واکنش نشان داد.
رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه بعد از پیروزی مقابل انگلیس و صعود به نیمه‌نهایی جام جهانی گفت امیدوار است دیدیه دشان به کارش در این تیم ادامه دهد ولی تصمیم نهایی با او است.
رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه می‌گوید وقتی با دیدیه دشان کار می‌کنید لازم نیست برای در اختیار گرفتن سرمربی درِ خانه همسایه را بزنید.
آشوب‌های اخیر و اغتشاشات در کشور را شاید بتوان یکی از فتنه‌های بزرگ طراحی شده در دستگاه‌ های اطلاعاتی متخاصم برشمرد که منجر به آن شد تا سرویس‌های اطلاعاتی دشمنان هر آنچه طی سال‌های اخیر برای توسعه شبکه خود برای ایجاد ناامنی در کشور سرمایه‌گذاری کرده بودند را به میدان بیاورند.
تصاویری از سیلی خوردن رئیس جمهور فرانسه از یک معترض رسانه ای شده است.
تصاویری از سیلی خوردن رئیس جمهور فرانسه از یک معترض رسانه ای شده است.
تصاویری از سیلی خوردن رئیس جمهور فرانسه از یک معترض رسانه ای شده است.
آینده دیدیه دشان در تیم ملی فرانسه نامشخص است. او تا پایان جام جهانی قرارداد دارد و گفته می شود زیدان جانشین او خواهد شد ولی رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه این شایعات را رد کرد.
جردن باردلا ۲۷ ساله، که در نوجوانی به حزب راست افراطی «جبهه ملی» فرانسه ملحق شده بود، اکنون جایگزین مارین لوپن به عنوان رهبر حزب شده است.
ماکرون می‌گوید عرضه سوخت به پمپ بنزین‌های فرانسه هفته آینده باز سر گرفته خواهد شد.
رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه فرانسوی‌ها بیشترین ظلم را در طول تاریخ در قضیه هسته‌ای به ایران کردند، عنوان کرد: بیشترین مزاحمت را هم فرانسه در مذاکرات هسته‌ای روی چرخه سوخت هسته‌ای داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ