جردن باردلا ۲۷ ساله، که در نوجوانی به حزب راست افراطی «جبهه ملی» فرانسه ملحق شده بود، اکنون جایگزین مارین لوپن به عنوان رهبر حزب شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حزب لیکود به ریاست بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که اعتراضات خلبانان و نیروهای اطلاعاتی سابق موجب توقف طرح اصلاحات قضایی نخواهد شد.
رئیس حزب الوفد مصر نامزدی خود را برای انتخابات ریاست جمهوری این کشور اعلام کرد.
معاون دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی اعلام کرد که سلیمان فرنجیه، کسی است که شایستگی ریاست جمهوری لبنان را دارد.
کارشناسان معتقدند که دولت برآمده از حزب عدالت و توسعه، برنامه ویژه ای برای گذار از بحران اقتصادی ندارد و ترکیه؛ در آخرین دوره ریاست جمهوری اردوغان، شرایط سختی را سپری خواهد کرد.
ولید جنبلاط از استعفای خود از ریاست حزب سوسیالیست ترقی‌خواه لبنان و شورای رهبری فعلی آن خبر داد.
اولین چالش دور دوم برای دو حزب رقیب به توانایی آن‌ها در ایجاد انگیزه برای کسانی که در انتخابات دور اول شرکت کرده بودند، برای بازگشت دوباره به رأی دادن در دور دوم مربوط می‌شود.
اولین چالش دور دوم برای دو حزب رقیب به توانایی آنها در ایجاد انگیزه برای کسانی که در انتخابات دور اول شرکت کرده بودند، برای بازگشت دوباره به رأی دادن در دور دوم مربوط می شود.
دبیر کل حزب الله لبنان در سخنانی با اشاره به اقدامات احمقانه رژیم صهیونیستی علیه مبارزان فلسطینی اعلام کرد: ای صهیونیست‌های احمق این اقدام شما تنها باعث تقویت عزم مبارزان فلسطینی می شود.
روز شنبه راسموس پالودان، رهبر حزب راست افراطی «استرام کرس» یک نسخه از قرآن را در مقابل سفارت ترکیه در استکهلم آتش زد، آن هم پس از آنکه مجوز انجام این کار توهین آمیز را از مقام‌های سوئدی گرفت. او از ائتلاف ناتو و ترکیه و رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه در سخنرانی‌اش انتقاد کرد و تصویری توهین آمیز به پیامبر (ص) را نشان داد. این اقدام توهین آمیز او با موجی از اعتراضات و واکنش‌های مختلف جهانی مخصوصا واکنش کشور‌های اسلامی روبه‌رو شد.
گروهی از تظاهرکنندگان پرچم سوئد را مقابل کنسولگری سوئد در ترکیه آتش زدند. مقامات سوئدی به راسموس پالودان، حزب راست افراطی دانمارک، اجازه دادند تا روز شنبه یک نسخه از قرآن کریم را در مقابل ساختمان سفارت ترکیه در استکهلم بسوزاند.
تلویزیون رژیم صهیونیستی از انتخاب «امیر اوحانا» به ریاست کنست این رژیم توسط حزب لیکود خبر داد.
شیخ نعیم قاسم گفت که حزب الله لبنان هنوز کاندیدای خود برای ریاست جمهوری را اعلام نکرده است.
عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان اعلام کرد که دودستگی شدید در داخل رژیم موقت اسرائیل و پیروزی راست افراطی به شکل ضعیف نوید دهنده زوال سریع این رژیم است.
گلوله به پای راست و استخوان پای چپ عمران خان، نخست وزیر سابق پاکستان و رهبر حزب تحریک انصاف اصابت کرده است.
حزب صهیونیست مذهبی که به نژادپرستی در بین یهودیان معروف است، طمع مهارناپذیری به بلعیدن کرانۀ باختری رود اردن دارد و بدون تردید برای گسترش بی‌سابقۀ شهرک‌های یهودی‌نشین در دلِ مناطق فلسطینی به نتانیاهو اعمال فشار خواهد کرد.
رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند با شمارش۹۷ درصد آراء، احزاب راست افراطی و حزب لیکود همچنان پیشتاز هستند.
رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند با شمارش۸۰ درصد آراء، احزاب راست افراطی و حزب لیکود همچنان پیشتاز هستند.
رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند با شمارش ۷۰ درصد آراء، احزاب راست افراطی و حزب لیکود همچنان پیشتاز هستند.
یکی از رهبران حزب اتحادیه میهنی کردستان عراق اعلام کرد: اتحادیه میهنی همچنان بر نامزدی برهم صالح برای دوره دوم اصرار دارد و جانشینی برای او معرفی نکرده است.
رهبر حزب راست افراطی ملی فرانسه مشارکت پاریس در تحریم های ضدروسیه را اشتباهی ژئوپلیتیک دانست.
حزبی که توسط نئو نازی‌ها تاسیس شده بود در انتخابات سوئد دوم شد. یک حزب مرتبط با جنبش نئو فاشیستی ایتالیا ممکن است به زودی قدرت را در رم به دست گیرد.
عضو شورای مرکزی حزب الله تاکید کرد که آمریکا در روند انتخابات ریاست جمهوری لبنان دخالت و روند آن را پیچیده می کند.
یک حزب راست افراطی رژیم صهیونیستی با نام نوام با خروج از ائتلاف سیاسی با دیگر احزاب اعلام کرده که به طور مستقل در انتخابات آتی این رژیم شرکت می‌کند.
دبیرکل حزب سبز ایران می‌گوید: به کسانی که تا دیروز راست سنتی بودند امروز برچسب تندرو و سوپر انقلابی می‌زنند و بعد آن کسانی که چپ بودند، اصلاح‌طلب شدند و در پشت سنگر میانه‌روی و اصلاح‌طلبی قرار گرفته‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ