آینده دیدیه دشان در تیم ملی فرانسه نامشخص است. او تا پایان جام جهانی قرارداد دارد و گفته می شود زیدان جانشین او خواهد شد ولی رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه این شایعات را رد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس کمیته مسابقات فدراسیون هندبال گفت: امیدوارم طبق برنامه‌ریزی که کرده‌ایم مسابقات لیگ برتر هندبال مردان و زنان آغاز شود، چون سال شلوغی در پیش داریم و نباید به لیگ لطمه بخورد.
­رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده گفت: همه خودروهای وارداتی برای شماره‌گذاری باید گواهی اسقاط داشته باشند.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: قرارداد امیر قلعه نویی را امضا کردم و از همبستگی در تیم ملی راضی هستم.
رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد شرط ادامه همکاری با سرمربی تیم ملی رسیدن به نیمه نهایی جام ملت‌ها است.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: قرارداد امیر قلعه نویی را امضا کردم و از همبستگی در تیم ملی راضی هستم.
رییس فدراسیون شمشیربازی می‌گوید، به ملی‌پوش شمشیربازی اپه زنان ایران اعلام کرده بودند به شرط حضور در مسابقه انتخابی به قهرمانی آسیا اعزام می شود.
ساموئل اتوئو، رئیس فدراسیون فوتبال کامرون، یک شرط برای بازگشت آندره اونانا، ستاره اینترمیلان، برای محافظت دوباره از دروازه شیرها گذاشت.
اصولی در خصوص تمدید احتمالی قرارداد قلعه‌نویی تا پایان جام جهانی گفت: "چندبار دیگر هم گفتم به عنوان سخنگوی فدراسیون. یکی از شاخصه‌هایی که در هیئت رئیسه فدراسیون بدون در نظر گرفتن مصداق مطرح بود، عملکرد سرمربی در جام ملت‌ها بود. اگر پیشنهاد جدیدی بیاید که هنوز نیامده، قابل بحث است. خواهشم از رسانه‌ها کمک به تیم ملی برای جام ملت‌هاست."
نایب رئیس فدراسیون فوتبال با بیان این که انتخاب دستیاران حق سرمربی است گفت: قطعا آقای قلعه نویی در این مورد اختیار تام خواهند داشت و فدراسیون دخالتی در انتخاب همکاران او نخواهد داشت.
معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش با اشاره به انتخاب رئیس جدید فدراسیون وزنه برداری گفت: سجاد انوشیروانی چون مدتی سرپرست فدراسیون بود هندوانه به شرط چاقو است!
آنطور که رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرده است، برای آن‌ها استخدام سرمربی داخلی به یک شرط در اولویت اصلی قرار خواهد گرفت.
رئیس فدراسیون فوتبال تایید کرد که فلیکس سانچز اسپانیایی یکی از گزینه‌های سرمربیگری در تیم ملی ایران است.
رئیس قوه قضائیه با اشاره به وضعیت آن دسته از محکومان و زندانیان که دارای شاکی خصوصی هستند نیز گفت: این بخش از زندانیان و محکومان چنانچه بتوانند تا پایان سال رضایت شاکی خصوصی خود را جلب کنند می‌توانند از عفو اخیر بهره‌مند شوند.
رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی بعد از قطعیت برگزاری جام باشگاه‌های جهان در رشته آزاد، تأکید کرد، اگر هزینه‌های برگزاری را تقبل کنند این رقابت‌ها در کشتی فرنگی هم به انجام خواهد رسید.
نمایندگان مردم در خانه ملت در نشست امروز ضمن موافقت با کلیات طرح تاسیس سازمان ملی اقامت به منظور ساماندهی اتباع خارجی، از اظهارات مداخله‌جویانه رئیس جمهور آذربایجان انتقاد کردند و درباره موصوف به بیانیه ۲۲۷ نفر تذکراتی دادند.
نمایندگان مردم در خانه ملت در نشست امروز ضمن موافقت با کلیات طرح تاسیس سازمان ملی اقامت به منظور ساماندهی اتباع خارجی، از اظهارات مداخله‌جویانه رئیس جمهور آذربایجان انتقاد کردند و درباره موصوف به بیانیه 227 نفر تذکراتی دادند.
در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۱۲ مهرماه) مجلس شورای اسلامی، صلاحیت و برنامه‌های محمدهادی زاهدی وفا، وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت. پس از پایان رأی‌گیری درباره وزیر پیشنهادی کار، بعضی نمایندگان درخواست بازشماری آرا را مطرح کردند. بعد از شمارش مجدد، مشخص شد که وی با اختلاف یک رای، موفق به کسب رای اعتماد نشده است.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال حضور نکونام در کادر فنی تیم ملی را منوط به رضایت باشگاه فولاد دانست.
یکی از مسئولان فدراسیون کشتی آمریکا در حاشیه رقابتهای جهانی ۲۰۲۲ صربستان رسماً از رئیس فدراسیون کشتی ایران برای حضور در جام جهانی در این کشور دعوت کرد.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا اعلام کرد: امکان چاپ و پرینت آنی برگ تردد ویژه اربعین در سه مرز مهران، شلمچه و چذابه وجود دارد، اما شرط صدور آنی برگ تردد ویژه در مرز‌ها ثبت نام در دفاتر پلیس +۱۰ است.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا شرط صدور آنی برگ تردد ویژه اربعین در مرزهای مهران، شلمچه و چذابه را اعلام کرد.
رئیس ستاد اربعین ضمن تاکید بر تکمیل ثبت نام در سامانه سماح گفت: بدون ثبت نام امکان خرید بلیت برای اربعین وجود نخواهد داشت.
رئیس باشگاه ناپولی در اظهاراتی جنجالی اعلام کرد از این پس بازیکنان آفریقایی را تنها در صورتی جذب خواهد کرد که قبول کنند در جام ملتهای آفریقا بازی نکنند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ افشای راز جسد زن تنها در قطار کرمان مشهد/ دختر گمشده در مزرعه پیدا شد/ کلاهبرداری ۵۰۰ میلیونی با اجاره خانه/ مرگ مرد بازنشسته بعد از جنایت خانوادگی/ عامل قتل و شرارت‌های مشهد دستگیر شد/ قتل پسر ۹ ساله به دست پدر معتاد/ اعترافات تکان دهنده مردی که ۲ کودکش را کشت/ مرد عصبانی مادرش را از بالکن به خیابان پرت کرد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ