ماکرون می‌گوید عرضه سوخت به پمپ بنزین‌های فرانسه هفته آینده باز سر گرفته خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از تورم نمی‌توان تصویر ایده‌آلی ارائه کرد. در حال حاضر مرکز آمار از تورم ۴۸.۵ درصدی اقتصاد ایران خبر می‌دهد و پیش‌بینی‌ها از نرخ بالای ۵۰ درصد برای این شاخص حکایت دارند. هرچند فرزین- رئیس کل بانک مرکزی وعده رساندن تورم به حدود ۳۰ درصد را داده است. اما کارشناسان می‌گویند تورمی که ریشه آن در قیود خارجی و تحریم است، باید از این محل نیز مدیریت شود و ضمن آنکه سیاست‌های پولی مناسبی نیز باید در دستور کار قرار گیرند.
کرمان- رئیس جمهور با اشاره به مشکل آب مردم بم گفت: وعده کردیم دوستان با سرعت کار را دنبال می‌کنند و انتظار بیش از یک دهه شما به سر خواهد رسید.
کرمان- رئیس جمهور با اشاره به مشکل آب مردم بم گفت: امروز انتظار شما به سر خواهد رسید و مشکل حل می‌شود.
رئیس جمهور ترکیه اعلام کرده است که ترکیه ۵۰۰ هزار پناهجوی سوری را به خانه می‌فرستد.
رقیب اصلی رئیس جمهور ترکیه در انتخابات ریاست جمهوری، در آستانه دور دوم انتخابات این کشور گفت که در صورت پیروزی، تمام پناهجویان را از ترکیه اخراج خواهد کرد.
معاون پارلمانی رئیس جمهور از طی مراحل نهایی بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه در دولت و ارسال آن به مجلس تا پایان اردیبهشت‌ماه خبر داد.
رئیس جمهور روسیه تأکید کرد که تأثیر تحریم ها بر اقتصاد روسیه کوتاه مدت است و تورم در این کشور تا پایان ماه مارس جاری به زیر چهار درصد خواهد رسید.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ان‌شاءالله سال آینده سالی ویژه برای طرح فیبر نوری خواهد بود و تلاش  ما این است که به ۱۰ میلیون پوشش دست پیدا کنیم.
رئیس جمهور با اشاره به همکاری دولت با نیروهای جهادی برای ساخت ۲۰ هزار مسکن گفت: وعده ساخت سالی یک میلیون مسکن وعده شخصی نیست بلکه نیاز کشور و تکلیف قانونی است.
دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی گفت: عفو اهالی هنر، فرهنگ ، ورزش و دانشجویان را مفید می دانم و امیدوارم این اقدام به عنوان گام های اولیه برای بهبود شرایط امور کشور باشد.
قرچک- معاون اجرائی رئیس جمهور گفت: وعده ایجاد یک میلیون شغل در کشور طی یکسال گذشته محقق شده است.
معاون اول رئیس جمهور: کشور هنوز با مسائل و مشکلات اقتصادی مزمن و تاریخی دست به گریبان است.
رئیسی رئیس جمهور در گفتگوی تلویزیونی با مردم گفت: محدودیت های پلتفرم‌های خارجی به خاطر اغتشاشات است و موضوع فرا قوه ای است.
مشاور ارشد رئیس جمهور اوکراین می‌گوید که مذاکرات پرشتاب میان کی‌یف و متحدانش درباره ارسال موشک دوربرد به کی یف در حال انجام است.
مشاور ارشد رئیس جمهور اوکراین می‌گوید که مذاکرات پرشتاب میان کی‌یف و متحدانش درباره ارسال موشک دوربرد به کی یف در حال انجام است.
رئیس جمهور فرانسه در سخنانی به مناسبت آغاز سال جدید میلادی، گفت که پاریس به حمایت از اوکراین ادامه خواهد داد.
رئیس‌ جمهور فرانسه امروز در تماسی تلفنی با «ولودیمیر زلنسکی» به وی وعده داد تا به کی یف کمک کند.
معاون رئیس جمهور آمریکا و نخست وزیر لهستان در تماس تلفنی خود درباره جنگ در اوکراین و تولید برق از طریق انرژی هسته‌ای گفتگو کردند.
محرومیت دریاچه هامون از حقابه‌اش با انحراف دوباره هیرمند از مسیر طبیعی! / معاون رئیس جمهور: خلف وعده افغانستان را از طریق سازمان‌های بین المللی پیگیری می‌‎کنیم
رئیس جمهور در نشست خبری گفت: گشت ارشاد مدیران که وعده داده بودیم زیر نظر بازرسی ریاست جمهوری تشکیل شده و این وعده عملی شده است.
درویشیان با بیان اینکه رئیس جمهور ماموریت گشت ارشاد مدیران را به بنده محول کرد، توضیح داد: منظور از گشت ارشاد مدیران این است که ما مواردی را که احساس می کنیم، ضرورت دارد از باب پیشنهاد و ارشاد به مدیران ارائه می کنیم تا از فساد جلوگیری شود.
درویشیان با بیان اینکه رئیس جمهور ماموریت گشت ارشاد مدیران را به بنده محول کرد، توضیح داد: منظور از گشت ارشاد مدیران این است که ما مواردی را که احساس می کنیم ضرورت دارد از باب پیشنهاد و ارشاد به مدیران ارائه می کنیم تا از فساد جلوگیری شود.
درویشیان با بیان اینکه رئیس جمهور ماموریت گشت ارشاد مدیران را به بنده محول کرد، توضیح داد: منظور از گشت ارشاد مدیران این است که ما مواردی را که احساس می کنیم ضرورت دارد از باب پیشنهاد و ارشاد به مدیران ارائه می کنیم تا از فساد جلوگیری شود.
هوای ناسالم تهران برای گروه‌های حساس در برخی مناطق پرتردد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ