اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طی یک سال اخیر شش مهاجم پرسپولیس از این تیم جدا شده‌اند تا آماری عجیب به جا بگذارند.
طی یک سال اخیر شش مهاجم پرسپولیس از این تیم جدا شده‌اند تا آماری عجیب به جا بگذارند.
بعد از حمله عجيب روزنامه ايران به سيدحميد سجادى، رئيس شوراى اطلاع رسانى دولت به اين ماجرا واكنش نشان داد.
غفوری گفت: شامگاه گذشته یکی از ماموران پلیس راهور استان کرمان طبق قانون به یک خودرو متخلف که راننده خانم آن مشغول صحبت با تلفن همراه بوده ایست می‌دهد و ضمن تذکر به ممنوعیت صحبت با تلفن همراه حین رانندگی با برداشتن شماره پلاک از راننده طلب مدارک می‌کند، اما راننده با بی توجهی به تخلف ارتکابی شروع به طفره رفتن و داد و فریاد و پس از پیاده شدن به سمت مامور حمله ور شده و مامور را از ناحیه کتف زخمی می‌کند.
رحیمی جهان آبادی، نماینده مجلس در واکنش به انتقادات محقق داماد، روحانی سرشناس او را آخوند دو ریالی خطاب کرد!
فدراسیون ووشو ایران با انتشار بیانیه‌ای از حمله یک فرد به ساختمان این فدراسیون و خوابگاه تیم ملی دختران خبر داد که باعث خسارت به اموال فدراسیون و زخمی شدن برخی ووشوکاران شده است.
در آستانه برگزاری فینال لیگ اروپا بین رم و سویا که امشب در بوداپست برگزار می‌شود بین هواداران دو تیم در خیابان‌های پایتخت مجارستان درگیری‌های شدیدی رخ داده است.
در آستانه دیدار بسیار مهم دورتموند و ماینتس حمله زنبورها به ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک دقایقی پیش از شروع مسابقه از اتفاقات عجیب این بازی بود.
روزنامه سوپردپورته، چاپ والنسیا، تصویری از وینیسیوس روی جلد شماره امروز خود برده و با تیتری کنایه‌آمیز، در یک گزارش به شدت از ستاره برزیلی رئال انتقاد کرده است.
یک بازیکن فوتبال فک داور را شکست و چندتا از دندان های او را خرد کرد.
حمله شدید به تن‌هاخ درپی کامبک عجیب سویا به منچستر
در پایان ال‌کلاسیکوی دیشب شاهد یک صحنه عجیب در نوکمپ بودیم. آرنائو تناس، گلر ذخیره بارسا، قصد حمله به دنی کارواخال را داشت ولی با دخالت دیگر بازیکنان ناکام ماند.
در پایان ال‌کلاسیکوی دیشب شاهد یک صحنه عجیب در نوکمپ بودیم. آرنائو تناس، گلر ذحیره بارسا، قصد حمله به دنی کارواخال را داشت ولی با دخالت دیگر بازیکنان ناکام ماند.
نایب رئیس زنان فدراسیون تیراندازی گفت: مشکل حمل سلاح از شهر دهلی به بوپال تنها مختص تیراندازان ایران نیست و این مشکل برای چند کشور دیگر نیز وجود دارد.
بعد از پایان بازی پیکان و نود ارومیه، هواداران تیم میزبان به داخل زمین آمدند و حواشی زیادی به وجود آوردند.
هواداران دورتموند در اقدامی غیرمنتظره با پرتاب لیوان و سایر اشیا به سمت جایگاه خبرنگاران گل تیم‌شان برابر چلسی را جشن گرفتند.
در جریان دیدار شب گذشته النصر و الوحده، ملخ های پرشماری به استادیوم محل برگزاری مسابقه هجوم بردند.
نایب رییس انجمن داروسازان ایران گفت: قاچاق چمدانی دارو، به ویژه دارو‌های تزریقی، واکسن‌ها و ... بسیار فاجعه‌بار است؛ چراکه قطعا محصول در حمل و نقل خراب می‌شود.
تیم‌ملی اروگوئه در دو بازی جام جهانی موفق به گلزنی نشده است.
در پی حمله تروریستی چهارشنبه شب به حرم مطهر حضرت شاهچراغ علیه السلام در شیراز که تاکنون به شهادت ۱۵ نفر و زخمی شدن ۱۹ نفر انجامیده، گروه تروریستی داعش مسئولیت این حمله را برعهده گرفته است.
وحید جلال‌زاده رئیس کمسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: به ۴۵ نمایندگی ایران در خارج از کشور حمله شده که در ۱۱ مورد، با سلاح گرم و کوکتل مولوتوف بوده است.
علی‌اکبر رائفی‌پور، سخنران اصولگرا در توییتی که منتشر کرده، نوشته است: پس از ۴۰ سال ‎سلمان رشدی به سزای اعمالش رسید»
انتظار می‌رفت به سرعت با واکنش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان مواجه شود که به نوعی متولی اجرای سیاست‌های وضع شده کشور درباره کرونا و بیماری کووید ۱۹ است، اما این گونه نشد تا در نهایت عصر امروز، سرپرست اداره روابط عمومی وزارت بهداشت سکوتش را بشکند و تاکید کند که کرونا تمام نشده و نباید ماسک را برداشت.
این خواسته بسیاری از چهره های سرشناس و معتبر فوتبال ایران است و قاعدتا ضرورت دارد بدون مراجعه افراد به سازمان لیگ، و بدون تبعیض همه اطلاعات مربوطه در اختیار افکار عمومی قرار بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ