نخست وزیر رژیم صهیونیستی همراه همسرش ساره وارد فرانسه شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با وجود بیانیه دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در خصوص جزئیات گفتگوی تلفنی میان وی و رئیس جمهور آمریکایی، یک رسانه آمریکایی، این گفتگو را در سطح «دعوت» ندانست.
پس از کش‌وقوس‌های فراوان، رئیس جمهور آمریکا در تماس تلفنی با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از وی برای سفر به واشنگتن دعوت کرد.
نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی، از جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا خواست که با مداخله خود از اجرای طرح اصلاحات قضایی نتانیاهو جلوگیری کند.
رئیس جمهور سابق آمریکا، عدم دعوت واشنگتن از نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای حضور در کاخ سفید را به سخره گرفت.
پس از سفر عباس به چین، اکنون نتانیاهو به دنبال دیدار با رئیس جمهور چین است.
نتانیاهو در واکنش به اظهارات رئیس جمهور آمریکا درباره بحران در سرزمین های اشغالی گفت که اسرائیل مستقل است و بر اساس فشار از خارج تصمیم گیری نمی کند.
رئیس جمهور آمریکا در نطق شامگاهی خود به همه گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای پایان داد و اعلام کرد درب‌های کاخ سفید فعلا بر روی نتانیاهو بسته است.
خبرگزاری رویترز به نقل از منبع مطلع خبر داد که رئیس جمهور آمریکا هیچ دعوتی از نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای سفر به واشنگتن انجام نداده است.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی پس از دیدار با رئیس جمهور فرانسه ضمن تکرار یاوه گوئی ها، از ضرورت اعمال تحریم های سخت علیه ایران سخن گفت!
رئیس جمهور فرانسه در جریان دیدار با بنیامین نتانیاهو به طرح برخی ادعاها  درباره ایران پرادخت.
منابع عبری از سفر رئیس جمهور چاد به اراضی اشغالی و برنامه وی برای دیدار با نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی خبر می دهند.
رئیس جمهور فرانسه شامگاه گذشته با نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره تحولات اخیر در اراضی اشغالی گفتگو کرد.
ممکن است نتانیاهو در سفر رسمی خود به امارات و سپس دیدار با عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهور مصر،در خط مقدم باشد،اما در واقع این بن گویر است که دستور کار را به نتانیاهو دیکته می کند.
مشاور رئیس جمهور اوکراین گفته است که نخست وزیر تل آویو می تواند میان اوکراین و روسیه میانجی گری کند.
وبگاه آکسیوس در گزارشی نوشت: رئیس جمهور اوکراین درخواست بنیامین نتانیاهو در زمینه ارائه رای مخالف به قطعنامه ضد اسرائیلی در مجمع عمومی سازمان ملل را رد کرده است.
رئیس جمهور مصر و نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره آخرین تحولات منطقه و روابط دو جانبه گفتگو کردند.
لحن پیام تبریک بایدن به نتانیاهو سرد و همراه با هشدارهای متعدد است و برهمین اساس رئیس جمهور آمریکا خطاب به نتانیاهو درباره مخالفت او با راه حل دو کشوری هشدار می دهد.
رئیس جمهور روسیه از بازگشت نتانیاهو به قدرت استقبال کرد و برای او پیام فرستاد.
کرملین از گفتگوی تلفنی رئیس جمهور روسیه و نخست وزیر مأمور تشکیل کابینه رژیم صهیونیستی و رایزنی دو طرف درباره روابط دو جانبه و تحولات بین المللی خبر داد.
کرملین از گفتگوی تلفنی نخست وزیر مأمور تشکیل کابینه رژیم صهیونیستی و رئیس جمهور روسیه و رایزنی دو طرف درباره موضوعات مختلف خبر داد.
رئیس جمهور ترکیه پیروزی بنیامین نتانیاهو در انتخابات کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) را به وی تبریک گفت.
در تماسی دیرهنگام، سرانجام رئیس جمهور امریکا پس از ۵ روز با نتانیاهو به عنوان نامزد پیروز انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی تماس گرفت.
رئیس جمهور فرانسه پیروزی «بنیامین نتانیاهو» در انتخابات کنست را تبریک گفت و او را به پاریس دعوت کرد تا در زمینه امور دوجانبه و ایران گفت‌وگو کنند.
رئیس جمهور فرانسه در تماس تلفنی با بنیامین نتانیاهو، پیروزی وی در انتخابات اخیر کنست رژیم صهیونیستی را تبریک گفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ