شبکه ارتباطات زیرساخت کشور وضعیت عادی و پایدار دارد و اختلال در ارتباطات برخی از مناطق شمال کشور مربوط به شرکت مخابرات ایران است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو هیئت مدیره استقلال می گوید که آبی ها امروز درباره تأمین منابع لازم جهت جذب بازیکن خارجی به صحبت پرداخته اند.
کوثری: خداوند روح شهدای مرزبان را شاد کند. از این اتفاقات برای بچه‌هایی که در یک خانه باهم هستند می‌افتد که اختلافی بوجود می‌آید و دعوا می‌شود.
رییس هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت با تاکید بر اینکه هیچ گونه قطعی و اختلال در ارائه سرویس معنایی ندارد، گفت: همه باید دست‌ به‌ دست هم دهیم تا کوچک‌ترین اختلالی به وجود نیاید.
برخی اپلیکیشن‌ها در عملکرد کلی گوشی اندرویدی اختلال ایجاد می‌کنند و برخی دیگر هم بدون هیچ استفاده خاصی، فضای حافظه دستگاه را اشغال می‌نمایند. بنابراین در صورتی که از یک اپلیکیشن استفاده زیادی نمی‌کنید، بهتر است به فکر حذف کردن آن‌ها باشید!
پیگیری‌های خبرنگار تسنیم حاکی از این است که هیچ تصمیمی مبنی بر جابجایی آیت‌الله مروی اتخاذ نشده و ادعای ایجاد اختلال در مدیریت آستان قدس رضوی به واسطه شرایط جسمانی آیت‌الله مروی صحت ندارد.
مسئولان شهری هنوز هیچ دلیل قانع کننده‌ای برای این اختلال که مشابه آن دستکم از دو ماه پیش در مترو آغاز شده است ارائه نداده اند.
وزیر امورخارجه در توضیحاتی به سفرهای اخیر شمخانی واکنش نشان داد و تصریح کرد هیچ گونه اختلافی وجود ندارد.
از بعدازظهر دیروز این پیامک برای گوشی‌های تلفن همراه با اپراتور‌های مختلف ارسال شد. مسوولان برگزاری آزمون سراسری مدعی هستند که اینترنت گوشی‌های تلفن همراه در مناطق برگزاری آزمون در ساعات صبح پنجشنبه و جمعه دچار اختلال و قطعی می‌شود در حالی که بسیاری از دریافت‌کنندگان پیامک هیچ حوزه آزمونی در محل سکونت ندارند.
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ابراز امیدواری کرد که بتواند به تهران سفر کند تا مسائل اختلافی با ایران را حل و فصل کند. با این حال رافائل گروسی تاکید کرده که مذاکرات در بن‌بست است و پیشرفتی حاصل نشده است. مقامات ایران پیش‌تر تاکید کرده بودند که گروسی قرار است در آغازین روز‌های سال نو میلادی به تهران سفر کند. با این حال لارنس نورمن، خبرنگار وال‌استریت ژورنال در توییتی تاکید کرده است که مطلقا هیچ برنامه مشخصی برای سفر مقامات آژانس با یا بدون گروسی در آینده نزدیک وجود ندارد.
همه شواهد از این قرار است که دیگر هیچ اختلافی بین رئال مادرید و زیدان وجود ندارد و مدیران باشگاه مادریدی، حرکت زیدان پس از استعفای سال 2021 را بخشیده‌اند.
افرادی که دچار پدیده عصبی آفانتازیا هستند، نمی‌توانند تصاویر را در ذهن خود تجسم کنند. اما این وضعیت نوعی اختلال روانی محسوب نمی‌شود. چشم ذهن آن‌ها خالی است.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال شایعات مطرح شده درباره نیمکت این تیم را رد و اعلام کرد در جلسه روز یکشنبه در خصوص تیم تصمیم گیری خواهد شد.
کاپیتان تیم فوتبال سپاهان تاکید می‌کند که به هیچ وجه اختلافی میان بازیکنان سپاهان در فصل گذشته وجود نداشته و این موضوع عامل جدایی نویدکیا نبوده است.
کریستوف گالتیه در نشست خبری امروز خود گفت که لیونل مسی هفته بعد به پاریس بر می گردد و بین او و کیلیان امباپه هم هیچ اختلافی وجود ندارد.
وزیری با اشاره به اینکه در این بیماری به هیچ عنوان نباید از آسپرین استفاده کرد گفت: مواردی گزارش شده که با مصرف آسپرین عارضه خطرناکی به نام "سندروم ری" (سندروم ری یک نوع اختلال است که باعث ایجاد آسیب در مغز و ریه می‌شود) رخ داده است.
برخی از ماهواره های کیوب ستی که در ماموریت آرتمیس یک همراه موشک اس ال اس و کپسول اوریون به فضا پرتاب شدند، اکنون فعال شده اند اما برخی از آنها هیچ اطلاعاتی به زمین نفرستاده اند.
وزارت ارتباطات اعلام کرد: از زمان شروع اغتشاشات به هیچ‌وجه قطعی کامل اینترنت در کشور رخ نداده است و طی یک ماه گذشته تمام سرویس‌های داخلی بدون هیچ اختلالی مشغول خدمات رسانی بوده اند.
هنوز هیچ منبع رسمی ارتباط این تغییر مدیریت با اختلال اخبار ساعت ۲۱ صدا و سیما در هفته گذشته را مرتبط ندانسته است، اما احتمال می‌رود برای تقویت بخش فناوری صدا و سیما این تغییر و تحول صورت گرفته باشد.
بدون حقایق، هیچ حقیقتی وجود ندارد. بدون حقیقت، اعتماد وجود ندارد. بدون اعتماد، هیچ واقعیت مشترکی و دموکراسی وجود ندارد و در آن صورت مقابله با مشکلات وجودی جهان غیرممکن است.
طبق گفته منبع سعودی لیکس، رفتار بسیار بدی با محمد بن نایف صورت می‌گیرد و او از دیابت و فشار خون بالا رنج می‌برد؛ این درحالی است که وی در حبس هیچ دارویی دریافت نکرده و همین مسئله باعث شده است تا تقریبا ۲۲ کیلو وزن او کاهش یابد دچار افسردگی و اختلال روانی شود.
نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه‌های کارتخوان قرض‌الحسنه از ۶ ماه قبل تاکنون خراب شده‌اند و هیچ مسئولی آنها را تعمیر نکرده است، باید به این اختلال رسیدگی شود.
رئیس‌جمهور سابق روسیه اعتقاد دارد درباره سفر جنجالی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان، هیچ اختلافی بین دولت و کنگره وجود نداشت و واشنگتن پیامدهای جهانی این سفر را خواهد دید.
وزیر ورزش و جوانان به‌همراه مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو در دومین روز برگزاری نمایشگاه خودرو در شهر‌آفتاب، از غرفه گروه صنعتی ایران‌خودرو بازدید کرد.
این مردمسالاری دینی یعنی هم سالاران دینی باشند، هم مردم؛ هم رهبران متدین باشند که نه بیراهه بروند و نه راه کسی را ببندند و هم مردم متدین باشند؛ نه احتکاری باشند، نه اختلاسی باشند و نه نجومی. اگر هر دو از این نقص و عیب رهیدند، می شود مردمسالاری دینی / وجود مبارک حضرت امیر در زمان حکومتش می فرمود: «الفقه ثم المتجر» [۸]؛ مبادا احتکار، مبادا اختلاس، مبادا نجومی، چه در مسئولان چه در مردم، تا بشود مردمسالاری دینی.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ