وزارت ارتباطات اعلام کرد: از زمان شروع اغتشاشات به هیچ‌وجه قطعی کامل اینترنت در کشور رخ نداده است و طی یک ماه گذشته تمام سرویس‌های داخلی بدون هیچ اختلالی مشغول خدمات رسانی بوده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
موضوع حمایت از جوانان و کسب و کارهای نوپا یکی از مباحث پر اهمیت در کشور است. حضور جوانان در بازارهای مالی و رقابتی و همچنین تقویت تولیدات در جامعه، می تواند گامی موثر در ترقی و پیشرفت نیروی جوان و اقتصاد کشور باشد. بانک ایران زمین در سال های اخیر توانست با طراحی سرویس های مختلف بانکی در بخش تولید داخلی و حمایت از کسب و کارهای خرد تمام توان خود را به کار گیرد، تا خدماتی متمایز به مشتریان خود ارائه کند.
شبکه اجتماعی چینی تیک تاک مجموعه ای از ویژگی های جدید را با هدف ارتقای یکپارچگی با قوانین سرویس های دیجیتال اتحادیه اروپا ارائه کرده است.
با تهیه‌ی یک دستگاه جانبی منحصر به فرد برای موبایل خود از تمامی سرویس‌های اپراتور‌های داخلی استفاده کنید. دقیقا مانند زمانی که گوشی خود را رجیستر کرده اید.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بر اساس مصوبه شورای عالی فضای مجازی، تعرفه ترافیک سرویس‌های داخل کشور نیم بها و خدمات پایه کاربردی یک سوم است.
این شبکه به دلیل وابستگی امنیتی به سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه و تلاش رسمی برای بازتولید آشوب و جنگ داخلی در ایران، توسط وزارت اطلاعات به عنوان شبکه‌ای تروریستی تلقی شده بود که گفته می‌شود با توافق میان ایران و عربستان، عوامل این شبکه تلاش داشتند تا از طریق رژیم صهیونیستی به تأمین مالی خود بپردازند.
دبیر شورایعالی فضای مجازی در بازدید از محصولات و سرویس‌های دیجیتال همراه اول، از تلاش متخصصان و نخبگان داخلی فعال در صنعت تلکام تقدیر کرد.
به گفته تیری برتون کمیسر امور بازار داخلی اتحادیه اروپا توئیتر نمی تواند حتی پس از آنکه اعلام کرد از دستورالعمل اختیاری اتحادیه برای مقابله با اخبار جعلی پیروی نمی کند، از وظایفش فرار کند.
در دیدار وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورهای ایران و عمان؛ تفاهم نامه همکاری جهت راه‌اندازی سرویس های فناوری اطلاعات و پستی بین دو کشور ایران و عمان امضا شد.
سنای کانادا «لایحه پخش آنلاین» دولت را پس از ۱۰ ماه بحث و مذاکراه تصویب کرد.
سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران گفت: مانیتور‌های داخل قطار‌های مترو از ابتدا بهره برداری به منظور پخش پیام‌های آموزشی و فرهنگی فعال بودند، اما در چند ماه گذشته به علت بروز مشکلات فنی در سرور‌های ویدیویی قطارها، مانیتور‌ها خاموش و در فرایند تعمیر و تست قرار گرفته اند.
طبق بیانیه کمیسیون اتحادیه اروپا گوگل توافق کرده اطلاعات واضح تری برای کاربران گوگل استور، گوگل پلی استور، گوگل هتلز و گوگل فلایتز در اروپا  فراهم کند.
سرویس های امنیت داخلی رژیم صهیونیستی «شاباک» اذعان کرد که در جریان عملیات فلسطینیان در سال جاری میلادی ۲۹ صهیونیست کشته شدند.
کمیته موسوم به مبارزه با تروریسم رژیم صهیونیستی از اشغالگران صهیونیست خواست تا در شرایط فعلی با توجه به افزایش نفرت عمومی و مخالفت های مردمی به قطر سفر نکنند!
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: سرویس‌های امنیتی، رژیم جعلی اسرائیل و برخی سیاسیون غربی که برای جنگ داخلی، ویرانی و تجزیه ایران نقشه‌ها کشیده‌اند، بدانند که ایران، لیبی و سودان نیست.
وزیر امور خارجه ایران گفت: سرویس‌های امنیتی، رژیم جعلی اسراییل و برخی سیاسیون غربی که برای جنگ داخلی، ویرانی و تجزیه ایران نقشه‌ها کشیده‌اند، بدانند که ایران، لیبی و سودان نیست.
حسین طائب رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه گفت: سرویس‌های غربی-عبری می‌خواستند در انتخابات سال۹۲ با حذف یک فرد ۲ تابعیتی در داخل؛ مثل سال ۸۸ اغتشاش بپا کنند، که پیشگیری شد.
سرویس‌های امنیت داخلی رژیم صهیونیستی از هلاکت ۲۵ صهیونیست در اراضی اشغالی از ابتدای سال جاری میلادی تا کنون خبر داد.
سرویس‌های امنیت داخلی رژیم صهیونیستی از هلاکت ۲۵ صهیونیست در اراضی اشغالی از ابتدای سال جاری میلادی تا کنون خبر داد.
سرویس‌های امنیت داخلی رژیم صهیونیستی از هلاکت ۲۵ صهیونیست در اراضی اشغالی از ابتدای سال جاری میلادی تا کنون خبر داد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با توجه به اتفاقاتی که در کشور افتاد و تصمیماتی که از سوی مراجع امنیتی گرفته شد، معتقدیم سرویس‌های داخلی پلتفرم‌ها و شبکه‌های پیام رسان، باید نیاز‌های مردم را پاسخ دهند.
نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین در همسویی آشکار با اشغالگران، تظاهرات فلسطینی ها را در الخلیل سرکوب کردند.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: نوک پیکان مقابله قاطع و عبرت آموز قوه قضائیه با سرپنجه‌های دشمن در داخل و آن دسته از افرادی است که با دستور بیگانه و سرویس‌های جاسوسی آن‌ها وارد صحنه شده و عرصه را برای امنیت مردم مورد مخاطره قرار داده‌اند.
معاون خدمات شهری و امور خودرویی سازمان پسماند شهرداری تهران از بارگیری و اعزام سرویس بهداشتی‌های پرتابل به مرزهای چذابه، شلمچه و مهران خبر داد.
رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که رئیس سرویس های امنیت داخلی این رژیم «شاباک» در راستای کاهش تنش با مصر به قاهره سفر کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ