مسئولان شهری هنوز هیچ دلیل قانع کننده‌ای برای این اختلال که مشابه آن دستکم از دو ماه پیش در مترو آغاز شده است ارائه نداده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با وجود برد پرگل برابر تراکتور مدیرعامل سپاهان در پایان بازی اعتراضش را گوش داوران مسابقه رساند.
اتلتیکو برای دومین بار در یک ماه اخیر شماره پیراهن ژوائو فلیکس را تغییر داد.
حسین شریعتمداری امروز در روزنامه خود با حمله به سید محمد خاتمی رسما رئیس دولت اصلاحات را غیرمسلمان نامید.
ستاره سالهای قبل باشگاه استقلال در جلسه پیشکسوتان صحبت های بسیار تندی! را علیه برخی مدیران سابق این تیم انجام داد.
شاخص کل بورس امروز با یک چرخش از مثبت باز هم به سمت منفی رفت.
لیست تیم ملی والیبال فرانسه برای هفته سوم لیگ ملت‌ها اعلام شد.
اگرچه با فرا رسیدن عید قربان، دو طرف درگیری‌های سودان،اعلام کردند که آتش‌بس موقت در این کشور برقرار خواهد شد، اما این بار هم، خیلی زود، آتش‌بس نقض شد.
شاگردان حسین عبدی دومین بازی تدارکاتی خود را با پیروزی پشت سر گذاشتند.
مربی تیم فوتبال چوکای تالش مدعی شده که برخی بازیکنان این تیم در جریان شکست 4 بر 2 مقابل خلیج فارس ماهشهر کم‌کاری کرده‌اند.
لیست تیم ملی والیبال ایتالیا برای رقابت‌های لیگ ملت ها اعلام شد.
فرزاد جعفری می گوید به خواب فرو رفتند و از باقی رقبا جا ماندند. اما الان وقت جبران است و سه دیدار هم بیشتر وقت نیست.
مهدی ترابی در نیمه اول بازی گل‌گهر علاوه‌بر گلزنی موفق شد به عیسی پاس گل بدهد تا گل دربی برای هواداران تداعی شود.
فولاد خوزستان و نفت مسجد سلیمان تحت عنوان دربی خوزستان به مصاف یکدیگر می روند.
با اعترافات فریبا، کریم شناسایی و بازداشت شد و در همان بازجویی‌های اولیه به قتل با همدستی ۱۷ نفر از دوستانش اعتراف کرد و گفت: اختلاف ما مربوط به چند روز و چند ماه نیست بلکه ریشه دار است. خانواده‌های ما بر سر مالکیت یک زمین سال‌هاست که باهم اختلاف دارند و همین موضوع باعث شده بود تا من و مقتول هم رابطه خوبی نداشته باشیم.
دختر مقتول که او را به بیمارستان منتقل کرده بود به مأموران گفت: پدر و مادرم از مدت‌ها قبل باهم اختلاف داشتند. روز حادثه دوباره باهم بحث شان شد و ناگهان پدرم با چاقو به مادرم حمله کرد و او را زد بعد هم به سرعت از خانه خارج شد.
محمد قبادلو در مسیر انتقال به محل وقوع جنایت برای بازسازی صحنه جرم نیز در ماشین اعلام می‌کند که اصلا پشیمان نیستم و اگر باز هم برگردم این کار را تکرار می‌کنم. پزشکی قانونی نیز درباره وضعیت روحی و روانی محمد قبادلو اعلام کرده است: معاینه روانپزشکی انجام شد با توجه به معاینه و شرح حال، نامبرده سوابقی از تشخیص و درمان اختلالات خلقی را ذکر می‌کند در حال حاضر علائم و شواهد از اختلال عمده روانپزشکی که باعث فقدان قوه تمییز و کنترل ارائه شود، در زمان وقوع جرم در نامبرده مشاهده نمی‌شود و مسئول اعمال و رفتار خود بوده است.
نبی نائب رئیس اول فدراسیون فوتبال گفت: بازیکنان در زمان اسکوچیچ باهم اختلاف داشتند، حتی در بازی با الجزایر بازیکنان نمی‌خواستند در نیمه دوم وارد زمین بشوند.
یکی از اقوام مقتول در باره این جنایت گفت: مقتول سال ۸۲ زمانی که دانشجو و در شهرستان بود با همسرش که در یک بیمارستان کار می‌کرد آشنا شد و پاییز سال ۸۲ ازدواج کرد، اما از همان ابتدا باهم اختلاف داشتند. شوهرش مرد بد اخلاقی بود و همین مسأله باعث درگیری بین آن‌ها شده بود. زندگی آن‌ها با اختلاف‌هایشان ادامه داشت و آن‌ها صاحب یک پسر که الان ۱۶ سال دارد و دختری که ۸ ساله است شدند. اما اختلاف‌های آن‌ها از سال ۹۸ پررنگ‌تر شد به‌طوری که شوهرش او را مدام کتک می‌زد و چندین شکایت و پرونده نیز در این مورد تشکیل شد. درنهایت ۷ ماه قبل بود که آن‌ها از هم جدا شدند و قرار بر این شد که در هفته ۴۸ ساعت بچه‌ها نزد مادرشان باشند.
طبق این گزارش اختلال ارتباطات بین شهری در ساعاتی از روز دیده شده است. به طور دقیق اختلال ارتباطات بین استانی در هفته‌های گذشته به شکل تقریبی از بازه زمانی ۸ صبح تا ۱۱ و در ساعت ۵ تا ۷ بعد از ظهر به صورت مکرر اتفاق افتاده است.
ترجمه گزارش سازمان پزشکی قانونی این است که خانم مهسا امینی در هنگام مواجهه با فشار روانی ایجادشده به دلیل اختلال در محور هیپوتالاموس- هیپوفیز ناتوان از ترشح هورمون هیپوفیز بوده که در نتیجه چنین امری آدرنالین بالا رفته و او را دچار تروما کرده است. حال این سؤال از شما قابل طرح است که اگر متوفیه در آن زمان، فشار روانی را تجربه نمی‌کرد و به‌طور طبیعی نیازمند سطح بالای هورمون کورتیزول نبود، آیا باز هم با چنین ترومایی مواجه می‌شد؟
درگیری مزدوران ئتلاف متجاوز باهم در تمامی استان های یمن تازگی ندارد، از همان آغاز نبرد ائتلاف سعودی-اماراتی در سال ۲۰۱۵ علیه مردم یمن، مزدوران آنها در این کشور دچار اختلاف شدند.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، می‌گوید احضار او به کمیته انضباطی به دلیل درگیری با توماس توخل درست نیست و «اختلاف نظر» بین این دو مربی باز هم تکرار خواهد شد.
باز هم باشگاه استقلال و سازمان لیگ بر سر محل برگزاری نشست خبری با یکدیگر اختلاف نظر دارند.
یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: امام وحدت و انسجام را به عنوان رمز پیروزی انقلاب و وحدت را به عنوان شاکله اصلی آن مطرح کردند. در نتیجه ایشان چیزی که باعث اختلاف و شکاف در جامعه شود را نفی می‌کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ