مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ابراز امیدواری کرد که بتواند به تهران سفر کند تا مسائل اختلافی با ایران را حل و فصل کند. با این حال رافائل گروسی تاکید کرده که مذاکرات در بن‌بست است و پیشرفتی حاصل نشده است. مقامات ایران پیش‌تر تاکید کرده بودند که گروسی قرار است در آغازین روز‌های سال نو میلادی به تهران سفر کند. با این حال لارنس نورمن، خبرنگار وال‌استریت ژورنال در توییتی تاکید کرده است که مطلقا هیچ برنامه مشخصی برای سفر مقامات آژانس با یا بدون گروسی در آینده نزدیک وجود ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دونالد ترامپ در رابطه با تلاش‌هایش برای ابطال نتیجه انتخابات ۲۰۲۰ که منتهی به حمله ششم ژانویه ۲۰۲۱ به ساختمان کنگره آمریکا شد، توسط هیأت‌منصفه فدرال به چهار اتهام جنایی متهم شده است.
مدیران رئال مادرید دیگر قصد ندارند وارد بازی کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، در بازار نقل و انتقالات شوند.
باشگاه اورتون قصد دارد ایسکو، هافبک سابق رئال مادرید، را که در حال حاضر بازیکن آزاد است به خدمت بگیرد.
ستاره ایرانی لورکوزن به جدی‌ترین هدف نقل و انتقالاتی باشگاه مارسی در ساعات باقی‌مانده تا پایان ژانویه تبدیل شده است.
با وجود رد فرجام‌خواهی بارسلونا علیه محرومیت از فعالیت در نقل و انتقالات به دلیل تخطی از فیرپلی مالی اما باشگاه کاتالان می‌تواند در این ماه قرارداد چند بازیکن خود را تمدید کند.
وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که ماه جاری میلادی خونبارترین ماه کرانه باختری از سال ۲۰۱۵ تا کنون بوده است.
گرگ جیکوب در نامه مورخ ۱۸ ژانویه به آرشیو ملی آمریکا گفته است: «بعد از انتشار گزارش‌هایی درباره پیدا شدن اسناد محرمانه در اقامتگاه بایدن، پنس از سر احتیاط اقدام به بررسی مدارکی کرد که در منزلش وجود داشت. مشاور حقوقی، یک تعداد سند را که احتمالا حاوی اطلاعات حساس یا محرمانه هستند، در میان اسناد شناسایی کرد. مایک پنس فورا آن‌ها را به مکان امنی منتقل کرده و برای جابجایی بهتر منتظر نظرات آرشیو ملی شد.
ایجنت اشکرینیار تایید کرد که "هیچ امکانی" برای ماندن مدافع محبوب اینتر در این تیم وجود ندارد.
دومین پیشنهاد بایرن مونیخ برای جذب یان زومر نیز از سوی مونشن گلادباخ رد شده است.
وزارت خارجه ترکیه امروز در بیانیه ای از دیدار وزرای خارجه ترکیه و سوریه در نیمه دوم ماه ژانویه سال آتی میلادی در کشوری ثالث خبر داد.
یکی از مقامات سابق کاخ سفید در دوران تصدی ریاست جمهوری سابق این کشور، از اتفاقات جدیدی در روزهای منتهی به شورش ششم ژانویه پرده برداشت!
بارسلونا در یک ماه پیش رو باید در سه جبهه لالیگا، کوپا دل ری و سوپرجام اسپانیا به میدان برود و ممکن است تا هفت بازی نیز انجام دهد.
اتلتیکومادرید به این نتیجه رسیده است تا ژوائو فلیکس را همین زمستان و تا پایان فصل به باشگاهی دیگر قرض بدهد.
همزمان با پایان تحقیقات ۱۸ ماهه کمیته «ششم ژانویه»، رئیس جمهور سابق آمریکا به هدایت «توطئه‌ای چند وجهی» برای برگرداندن نتیجه انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ متهم شده است.
رئیس جمهور سابق آمریکا که ماه گذشته رسما برای انتخابات ۲۰۲۴ کاخ سفید اعلام نامزدی کرد، توصیه کمیته تحقیقات «ششم ژانویه» را پاپوش و تلاشی برای سنگ‌اندازی در کارزار انتخاباتی خود خواند.
دستیار کارلوس کی‌روش می گوید که حضور سرمربی پرتغالی روی نیمکت ایران در جام ملت های آسیا، قطعی نیست.
دستیار کارلوس کی‌روش از احتمال مذاکره با فدراسیون ایران برای ادامه همکاری خبر داد.
روزنامه مارکا ادعای اخیر خود در مورد انتقال رونالدو به النصر عربستان را تکرار کرد و گفت که فوق ستاره پرتغالی از اول ژانویه در این باشگاه بازی خواهد کرد.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، به دنبال تقویت ترکیب تیم خود در ماه ژانویه است.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، می‌گوید تیمش برای کسب جام قهرمانی در این فصل نیز به تقویت دارد.
فرانک کسیه هافبک ساحل عاجیِ بارسلونا، از وضعیتش در نیوکمپ راضی نیست و قصد دارد که در تعطیلاتِ نیم فصلِ پیش رو از جمع آبی اناری ها جدا شود.
یک روزنامه اسپانیایی می‌گوید بارسلونا معتقد است در نقل و انتقالات ژانویه نیاز به تقویت دارد و به خصوص در دو پست حتما باید بازیکنانی جدید به خدمت بگیرد.
یک روزنامه اسپانیایی می‌گوید بارسلونا معتقد است در نقل و انتقالات ژانویه نیاز به تقویت دارد و به خصوص در دو پست حتما باید بازیکنانی جدید به خدمت بگیرد.
یک روزنامه اسپانیایی در ادعایی جنجالی می‌گوید مارکو آسنسیو، ستاره رئال مادرید، مورد توجه بارسلونا است و این باشگاه کاتالان برنامه‌ریزی برای جذب او را آغاز کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ