رئیس‌جمهور سابق روسیه اعتقاد دارد درباره سفر جنجالی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان، هیچ اختلافی بین دولت و کنگره وجود نداشت و واشنگتن پیامدهای جهانی این سفر را خواهد دید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سفارت چین در آمریکا به مقامات واشنگتن هشدار داد که رئیس‌جمهور آمریکا باید از اظهارات اخیرش درباره همتای چینی‌اش عقب‌نشینی کند، درغیراین‌صورت باید «پیامدهای» آن را بپذیرند.
ابراهیم متقی، استاد دانشگاه تهران به عنوان نخستین سخنران نشستی درباره برجام در پاسخ به اینکه آیا می‌توان با قطعیت از آغاز مذاکرات سخن گفت، توضیح داد: «مذاکرات هیچ گاه متوقف نشد که امروز بخواهد شروع شود و هیچ‌گاه به نتیجه قطعی نرسید که در وضعیت توقف قرار بگیرد. دیپلماسی در ارتباط با موضوعات راهبردی بسیار پیچیده است و علت این است که یک نقطه تعادلی در انتظارات و دستورکار ایران، اروپا و آمریکا وجود ندارد. نگاهی که آمریکایی‌‌‌ها داشتند و دارند این است که تحریم‌‌‌ها بر اقتصاد، سیاست و جامعه ایران تاثیرگذار بوده است. وقتی که تحریم‌‌‌ها بر اقتصاد تاثیرگذار باشد طبیعی است که بحران‌هایی شکل بگیرد. تورم یک بحران خیلی آرام است که آثار و پیامدهای خاص خود را دارد. این شاخص‌‌‌ها توسط تحلیلگران اقتصادی جهان غرب بررسی می‌شود و طبعا این انگاره وجود دارد که وقتی کشوری در فضای محدودیت و ضعف بیشتری قرار داشته باشد با این کشور به توافق قطعی نمی‌‌‌رسند.»
فرمانده ستاد فرماندهی آمریکا در اروپا ضمن اذعان به افزایش قدرت نظامی روسیه در مقایسه با آغاز جنگ اوکراین گفت که بخش بزرگی از ارتش روسیه تحت تأثیر پیامدهای منفی این جنگ قرار نگرفته است.
فرمانده ستاد فرماندهی آمریکا در اروپا ضمن اذعان به افزایش قدرت نظامی روسیه در مقایسه با آغاز جنگ اوکراین گفت که بخش بزرگی از ارتش روسیه تحت تأثیر پیامدهای منفی این جنگ قرار نگرفته است.
فرمانده ستاد فرماندهی آمریکا در اروپا ضمن اذعان به افزایش قدرت نظامی روسیه در مقایسه با آغاز جنگ اوکراین گفت که بخش بزرگی از ارتش روسیه تحت تأثیر پیامدهای منفی این جنگ قرار نگرفته است.
وزیر دفاع انگلیس به منظور بررسی پیامدهای افشای اخیر اسناد محرمانه وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون)، راهی واشنگتن شد.
تحلیل‌گر مسائل آمریکا می‌گوید هنوز قضاوت جامع درباره پیامدهای افشای اطلاعات محرمانه پنتاگون زود است، اما قطعا پشت چنین افشاگری‌هایی طیفی از بازیگران از دولت‌ها تا جریان‌های داخلی حضور دارند.
وزیر دفاع آمریکا می‌گوید پیام‌های سفر اخیر رئیس‌جمهور چین به روسیه برای واشنگتن نگران‌کننده است.
دفتر سیاسی جنبش انصارالله تحرکات متجاوزانه و خصمانه آمریکا در یمن را محکوم کرد و درباره پیامدهای آن هشدار داد.
وزیر خارجه آمریکا مدعی شد چین در صورت حمایت از روسیه در جنگ اوکراین، با پیامدهای جدی مواجهه خواهد شد.
وزیر امور خارجه سوریه به تاثیر تحریم های یکجانبه که پیامدهای این بلای طبیعی را افزایش می دهد، اشاره کرد.
دولت آمریکا تهدید کرد اگر چین تصمیم بگیرد کمک‌های امنیتی در اختیار روسیه قرار دهد و در دورزدن تحریم‌ها به مسکو کمک کند، حتما با پیامدهای سنگینی روبرو خواهد شد.
ترامپ به‌عنوان کانون اصلی شورش شناسایی شده و این خود پیامد‌های قابل ملاحظه‌ای برای شخص او، حزب جمهوری‌خواه و پایگاه اجتماعی آن‌ها داشته است و فراتر از آن روشن می‌شود که تغییرات گسترده در تکنولوژی و ارتباطات اجتماعی، نهاد‌های کهن سیاسی آمریکا را نیازمند به ترمیم و نگهداری نوینی ساخته و در سطحی کلان‌تر، اهمیت سیاست داخلی آمریکا در رفتار جهانی آن را به عاملی تعیین‌کننده تبدیل کرده است.
در پی پیامدهای وقوع طوفان زمستانی و بدی شرایط آب‌وهوایی، رسانه‌های آمریکا اعلام کردند که امروز یک‌شنبه بیش از ۲ هزار پرواز لغو شده است.
در ادامه پیامدهای طوفان برف در آمریکا، وزارت انرژی این کشور در ایالت تگزاس، اعلام وضعیت اضطراری کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با همتای خود در آفریقای جنوبی درباره پیامدهای سو محاسبه و اقدامات غیرسازنده آمریکا و برخی کشورهای اروپایی در نشست شورای حکام هشدار داد.
نشست «سراب قرمز، سراب آبی» با محوریت بررسی انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا و پیامدهای آن، عصر امروز در دانشگاه تهران برگزار شد.
ایالات متحده در تلاش است با پیامدهای محدود کردن صادرات تراشه به چین مقابله کند که می‌تواند به طور ناخواسته به زنجیره تأمین نیمه هادی و صنعت آی تی این کشور آسیب برساند.
پس از تصمیم عربستان و اوپک پلاس برای کاهش تولید روزانه نفت، رئیس‌جمهور آمریکا هشدار داد که ریاض پیامدهای این تصمیم را خواهد دید و واشنگتن در حال بازبینی روابط خود با این کشور است.
وزیر اقتصاد آلمان، آمریکا و دیگر کشورهای دوست صادرکننده گاز را متهم کرد از پیامدهای جنگ اوکراین سوده برده و گاز را به قیمت نجومی، عرضه می کنند.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز اعلام کرد که امیدوار است آمریکا پیامدهای اعلام کشورش به عنوان «حامی تروریسم» را درک کند؛ چرا که این موضوع می تواند به قطع روابط میان دو کشور منجر شود.
سفیر چین در توکیو درباره پیامدهای مداخله جویی ژاپن در امور داخلی کشورش بر روابط دو جانبه پکن و توکیو هشدار داد.
در ادامه پیامدهای سفر جنجالی و تنش‌زای رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان، چین دیدار وزیر خارجه این کشور با همتای ژاپنی‌اش را لغو کرد.
سفیر چین در انگلیس سفر برنامه‌ریزی‌شده قانون‌گذاران این کشور به تایوان را دخالت در امور داخلی پکن توصیف کرد و نسبت به پیامدهای این اقدام، به لندن هشدار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ