رندری از موبایل جدید موتورولا به نام «موتوG13» منتشر شده که برخی مشخصات آن را نشان می دهد. این دستگاه میان رده احتمالا دوربین پشتی ۵۰ مگاپیکسلی و باتری ۵ هزار میلی آمپری خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هروه رنار، سرمربی تیم ملی زنان فرانسه، در آستانه دیدار تیم ملی این کشور با استرالیا در یک چهارم نهایی جام جهانی می‌گوید فرانسوی‌ها به دنبال تاریخ‌سازی هستند.
پژو ۳۰۰۸ مدل ۲۰۲۴ در تصاویر رندر همچنان چراغ‌های ال ئی دی پنچه مانند خود را در قسمت دماغه همراه دارد، اما چراغ‌های اصلی جلو بسیار جمع و جور شده اند تا هیچ ارتباطی به سبک طراحی پژو در گذشته نداشته باشند.
جام جهانی زنان ۲۰۲۳: پیشرفت اروه رنار، از نظافتچی تا سرمربی تیم ملی زنان فرانسه
حاصل کار در این رندر، انصافا زیبا و بی نقص است حتی از نسخه فعلی اوروس نیز جذاب‌تر به نظر می‌رسد. تصور کنید یک کوپه ۳ درب روی همان ابعاد اصلی اوروس شکل گرفته باشد، همان طول، عرض، ارتفاع و البته همان فاصله بین محورها...
آنچه که اهمیت این رندر را افزایش داده، هماهنگی آن با طراحی لکسس جی اکس جدید است که بر اساس همان پلتفرم توسعه یافته است.
گروه صنعتی ایران‌خودرو طرح‌های منتشر شده از سمند شاسی‌بلند یا وانت تارا را طرح‌های رندر از سوی علاقه‌مندان به طراحی خودرو دانست و تاکید کرد، برنامه‌ای در این زمینه ندارد.
رولز رویس خودروی سلطنتی؛ ساخته شده از طلا، یاقوت کبود و کریستال توسط هوش مصنوعی رندر شده و از رولز رویس یک نسخه فوق مجلل ارائه کرده است.
با توجه به تصاویر مذکور شاهد ارائه رندر جذاب از سورنتو فیس لیفت ۲۰۲۴ هستیم که به اعتقاد کارشناسان به محصول نهایی بسیار نزدیک خواهد بود.
قبل از اینکه جدیدترین نسل کوروت وارد بازار شود، کوروت ZR-۱ نسل C۴ نشان داد که کماکان می‌تواند در رقابت‌های بین‌المللی پیروز میدان باشد. در یک رندر انحصاری، هنرمند دیجیتال HotCars، Rostislav Prokop، به کوروت ZR-۱ مدل ۱۹۹۰ روشی برای مقابله با ابرخودروهای مدرن ارائه می‌کند.
درباره مزایای دوربین این دستگاه گفته شده که در تمام شرایط نوری، عالی عمل می‌کند. همچنین دوربین گوشی هواوی در گرفتن عکس‌های دوستان و خانواده و رندر دقیق رنگ پوست می‌درخشد و وجود دیافراگم متغیر آن تضمین می‌کند که در یک عکس گروهی، تمام افراد به دلیل عمق میدان زیاد در فوکوس باقی می‌مانند. این گوشی همچنین در تمام سطوح زوم خود، سطح بالایی از جزئیات را ارائه می‌کند و در حالت ماکرو، به‌خصوص با لنز تله‌فوتو خود عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد.
مشخصات منتسب به ناتینگ فون ۲ که به بیرون درز کرده است خبر از صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچی با پنل AMOLED، رزولوشن FHD پلاس و نرخ به‌روزرسانی تصویر ۱۲۰ هرتز را می‌دهد. همچنین حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر تعبیه شده است.
رنار با فسخ قرارداد خود با تیم ملی فوتبال عربستان رسما هدایت تیم ملی فوتبال زنان فرانسه را برعهده گرفت.
رنار قراردادش با عربستان را فسخ کرد
رنار، دروازه‌بان النصر را از اردوی تیم ملی عربستان را به دلیل مصدومیت کنار گذاشت.
رسانه فرانسوی نوشته است که هروه رنار تنها گزینه فدراسیون این کشور برای هدایت تیم ملی زنان است.
رندر شاسی‌بلند بوگاتی در رنگ شرابی توجه‌های بسیاری را به خود جلب کرده‌است، این خودرو بسیار شبیه به لامبورگینی Urus به نظر می‌رسد که نباید تعجب‌آور باشد.
مادا ۹ فقط یک رندر کامپیوتری نیست که شرکت سازنده قصد تولید آن در آینده را داشته باشد، بلکه یک خودروی واقعی و قابل رانندگی است. همین موضوع آن را از محصولاتی مانند Ares S۱ و SP Automotive Chaos متمایز می‌کند.
با وجود اینکه هروه رنار با تیم ملی عربستان قرارداد دارد، اما شواهد نشان از جدایی او دارد و سعودی ها باید دنبال سرمربی جدید باشند.
هر چند رندر‌ها منبع قابل اعتمادی برای صحبت درباره یک محصول جدید نیستند، اما چون منتشر کننده رندر فیس لیفت جدید هیوندای الانترا، سابقه موفقی در این زمینه داشته و درصد بالایی از پیش بینی هایش درست بوده، رندر‌های مذکور به شدت مورد توجه رسانه‌های مطرح خودرویی قرار گرفته و به قول معروف حسابی سر و صدا به راه انداخته است.
سرمربی فرانسوی تیم ملی فوتبال فرانسه در خطر اخراج شدن از سمت سرمربیگری این تیم قرار دارد.
سرمربی تیم ملی فوتبال عربستان از پیروزی ارزشمند تیمش در بازی برابر آرژانتین خوشحال است و آن را یک نتیجه جاودان و تاریخی دانست.
قرار است موبایل موتورلا ریزر ۲۰۲۲ در بازار جهانی عرضه شود در همین راستا گزارش هایی حاوی رندرها و قیمت این موبایل در بازار اروپا منتشر شده است.
اخیرا تصاویر رندر جدید و بسیار با کیفیتی از گوشی آینده آیفون SE ۴ به بیرون درز کرده که به نظر می‌رسد به وجود یک نمایشگر بزرگتر اشاره دارد.
تصاویر رندر گوشی‌های Edge ۳۰ Ultra و Edge ۳۰ Neo موتورولا قبل از عرضه به بیرون درز کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ