رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس از تکمیل پروژه‌های نیمه تمام آموزشی با پیشرفت ۵۰ درصد در سه شهرستان استان خوزستان تا مهرماه خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرکز ارزشیابی نظام آموزش و پرورش در حالی از رفع نقص سامانه در نمایش کارنامه شرکت کنندگان در آزمون‌های استعدادهای درخشان خبر داده است که قرار است نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی هم اعلام شود.
عضو هیأت علمی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با تشریح الزامات ورود فناوری های هوشمند به مدارس کشور گفت: استفاده از فناوری و تشکیل سامانه جامع برای ذخیره سازی داده ها در مدارس ضروری است.
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: سامانه از امروز تا دهم تیر ماه مجدداً باز شده است و تا ۱۰ تیرماه خانواده‌ها فرصت دارند برای دانش آموزانی که سنجش آنها را انجام ندادند اقدام کنند.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از راه‌اندازی فاز اول سامانه صدور کارنامه عملکرد تربیتی مدارس و دانش آموزان کشور خبر داد.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: همزمان با ابلاغ شهریه مدارس غیردولتی، مبالغ آن‌ها در سامانه مشارکت‌ها (https://mosharekatha.ir) برای عموم مردم قابل مشاهده است بنابراین مبالغ اعلام شده در فضای مجازی وجاهت قانونی ندارند.
سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: مدیران مدارس از طریق «سامانه سیدا» می‌بایست اطلاعات کتابخانه‌های مدرسه خود را ثبت کنند.
حسین قربانزاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی توضیح داد: برای اینکه ماجرا شفاف و مشخص باشد که منابع حاصل از املاک مازاد صرف هزینه‌های جاری نمی‌شود، در سامانه پروژه‌هایی که قرار است منابع در آنجا هزینه شود نیز مشخص شده است. مدارس خیرساز نیز در لیست این پروژه‌ها قرار گرفته و قرار است با این منبع تکمیل شوند؛ بنابراین این مدارس مازاد نیستند و خیرین به اشتباه گمان کردند مازاد هستند.
دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گفت: ما با عقیق می‌خواهیم فعالیت‌های دانش آموزی را در مدارس ثبت کنیم تا با جذابیت‌های بصری دانش آموزان را همراه و به آنان انگیزه بدهیم.
بر اساس تحلیل آخرین برآورد‌های مدل‌های عددی و نقشه‌های هواشناسی با ادامه فعالیت سامانه بارشی تا اواخر روز چهارشنبه در سطح استان به تناوب بارش برف، باران، رعد و برق، وزش باد به نسبت شدید، کولاک برف در گردنه‌ها، مه و کاهش دید پیش‌بینی می‌شود.
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به تعطیلی متوالی مدارس گفت: برای جلوگیری از تعطیلی بدون برنامه مدارس، تقویم آموزشی و تعطیلات کشور باید ساماندهی شود تا این قدر شاهد وقفه در جریان آموزش و پرورش دانش‌آموزان نباشیم.
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به تعطیلی متوالی مدارس گفت: برای جلوگیری از تعطیلی بدون برنامه مدارس، تقویم آموزشی و تعطیلات کشور باید ساماندهی شود تا این قدر شاهد وقفه در جریان آموزش و پرورش دانش‌آموزان نباشیم.
استاندار گلستان گفت: مدارس فردا دوشنبه ۲۶ دی ماه نیز غیر حضوری و آموزش‌ها در سامانه شاد ادامه یابد. کلاس‌های دانشگاه نیز تعطیل خواهد بود و آزمون‌ها بهتر است غیر حضوری باشد. ادارات نیز کار خود را با یک ساعت و نیم تاخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز می‌کنند.
وزیر آموزش و پرورش در گردهمایی مدیران کل سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس بر لزوم طراحی سامانه هوشمند اطلاعات بنای مدارس تاکید کرد.
معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: کودکانی که باید در مدارس شبانه درس بخوانند، از طریق سامانه پایش و مدیریت آسیب‌های اجتماعی دانش‌آموزان به بهزیستی ارجاع می‌شوند.
سرپرست سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: همه مدارس سنگی خشکه چین را تا پایان شهریور ۱۴۰۲، ساماندهی و جایگزین می‌کنیم.
ساماندهی مدارس سنگی و کانکسی در کشور در ۱۵ استان کشور عملیاتی شده است، به طوری که تاکنون ۷۳ کلاس درس سنگی و کانکسی ساماندهی شده و با فضاهای جدید و ایمن جایگزین شده است.
رئیس اداره توسعه انجمن‌های اولیا و مربیان در پاسخ به این پرسش که آیا مبالغ اضافه دریافت شده بابت سرویس مدارس به خانواده‌ها برگردانده شده است؟ گفت: مبالغ اضافه دریافت نشده است به این دلیل که خانواده با شروع سال تحصیلی یعنی اول مهر طبق خواست خود ۱۰ تا ۴۰ درصد هزینه سرویس را به حساب مدرسه و باقیمانده را تا پایان بهمن واریز می‌کند بنابراین آنچه خانواده تاکنون پرداخت کرده کمتر از مجموع هزینه اصلاح شده است.
سامانه یکپارچه سرویس مدارس که امسال از سوی آموزش و پرورش راه‌اندازی شده است نقاط ابهام زیادی را دارد که موجب نارضایتی والدین و رانندگان شده است.
ساری- معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به ساماندهی و رتبه بندی مدارس غیردولتی کشور از ابلاغ شهریه های این مدارس به استان های کشور خبر داد.
سرپرست جدید شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: اولویت اول برنامه‌های میان‌مدت مترو بازگشایی مدارس و تدابیر روز اول مهر است.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: ساماندهی آموزشی و پرورشی مدار غیر دولتی با محوریت اجرایی سازی سند تحول بنیادین است.
هیچ فشاری در خصوص نتایج آزمون بر مرکز وکلا وارد نیست و صحبت ما این است که قانون باید به درستی اجرا و مر قانون رعایت شود. اگر مر قانون بگوید ۳ هزار انجام می‌دهیم و اگر بگوید ۳۰ هزار پذیرفته، باز هم انجام می‌دهیم. تأخیری که ایجاد شده به دلیل تفسیر از ماده قانونی است و امر عجیبی محسوب نمی‌شود.
هیچ فشاری در خصوص نتایج آزمون بر مرکز وکلا وارد نیست و صحبت ما این است که قانون باید به درستی اجرا شود و مر قانون باید رعایت شود.اگر مر قانون بگوید ۳ هزار انجام می‌دهیم و اگر بگوید ۳۰ هزار پذیرفته باز هم انجام می‌دهیم. تأخیری که ایجاد شده به دلیل تفسیر از ماده قانونی است و امر عجیبی محسوب نمی‌شود.
لئو همیشه لئو است. او هنوز مسی است و تغییری نمی‌کند. مسی همیشه تفاوت‌ها را ایجاد می‌کند و با تیم سازگار می‌شود. واضح است که امیدواریم همه چیز برای ما سه نفر، برای من، لئو و کیلیان امباپه خوب پیش برود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ