کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به مناسبت فرارسیدن ولادت حضرت معصومه (س) و روز ملی دختر، با اجرای طرح دختران ایران، گواهی نامه رانندگی بین المللی را با ۵۰ درصد تخفیف به دختران ارائه می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ملی‌پوش تیم ملی تیراندازی در بخش تفنگ بادی با صدور ویزایش امشب برای حضور در قهرمانی جهان راهی باکو خواهد شد.
وزیرآموزش و پرورش گفت: نیمه دوم امسال برنامه صدور مجوزهای جدید برای کودکستان‌ها آغاز می‌شود.
مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان از صدور ۱۰۰ مجوز ایجاد مراکز همسان‌گزینی خبر داد.
امکان صدور کارت برداشت ریالی برای مشتریان حقوقی در بانک دی فراهم شد.
از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون بیش از نیم میلیون عنوان مجوز از طریق درگاه ملی مجوزها به صورت الکترونیک صادر شده است.
بر اثر فعالیت این سامانه، افزایش وزش باد نسبتا شدید، افزایش ارتفاع موج و تلاطم دریا در سواحل استان خوزستان تا یک و نیم متر و در سواحل استان بوشهر تا دو متر و در فرا سواحل استان‌های بوشهر و خوزستان بیش از دو متر مورد انتظار است.
فاصله پنج امتیازی در صدر جدول در پایان نیم فصل اکنون با اختلاف چهار امتیازی و حضور در جایگاه سوم همراه شده تا قهرمانی برای دومین فصل دور از دسترس پرسپولیس قرار گیرد.
بهتاش فریبا معتقد است همچنان پنج تیم صدر جدولی برای قهرمانی شانس دارند و نتایج هفته‌های باقی‌مانده تعیین‌کننده خواهد بود.
رییس اتحادیه نانوایان سنتی کشور گفت: هنگام صدور حواله برای سهمیه هر نانوایی وزن کیسه ۴۰ کیلو گرم فاکتور می شود اما در ۹۰ درصد این کیسه ها حداقل نیم کیلو گرم وزن آرد کمتر است.
تیم فوتبال استقلال در آخرین دیدار خود در نیم فصل نخست لیگ برتر برابر تراکتور شکست خورد تا فاصله امتیازاتش با پرسپولیس در صدر جدول به پنج امتیاز افزایش پیدا کند.
در هفته نخست نیم فصل دوم زنان، در حساس‌ترین دیدار سپاهان از سد تیم صدرنشین سیرجانی گذشت، خاتون نیز با پسروزی برابر بادرود به صدر جدول رسید‍.
پرسپولیس با پیروزی در حساس‌ترین مصاف هفته و شکست گل‌گهر در سیرجان به صدر جدول برگشت. شکست سپاهان و تساوی خانگی استقلال، شاگردان یحیی را به قهرمانی نیم فصل امیدوار کرد
شاگردان امیر قلعه‌نویی با پیروزی مقابل پرسپولیس در فاصله یک هفته مانده به پایان نیم فصل می‌توانند صدر جدول را به نام خودشان بزنند.
پرونده هفته یازدهم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه های کشور امروز بسته شد و رفته رفته به پایان نیم فصل در دو گروه نزدیک می شویم.
با "ترین"های نیم فصل نخست از پانزدهمین دوره لیگ برتر زنان ایران در این گزارش آشنا شوید.
در پایان هفته‌ی هفتم لیگ برتر فوتبال زنان، شهرداری سیرجان با ۱۹ امتیاز وتنها به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به خاتون بم در صدر جدول رده بندی فوتبال زنان قرار گرفته است.
لیگ برتر تکواندو باشگاههای کشور درحالی با برگزاری 8 دیدار پیگیری شد که پالایش نفت آبادان با پیروزی برابر مس سونگون دست به کار بزرگی زد، با این وجود شهرداری ورامین همچنان در صدر باقی ماند.
سرمربی تیم مس سونگون از پیروزی و بازگشت تیمش به صدر جدول لیگ برتر فوتسال در شروع نیم فصل دوم ابراز خوشحالی کرد.
بازی های روز دوم هفته نخست نیم فصل دوم لیگ برتر امروز برگزار می شود.
نیم فصل دوم سوپرلیگ زنان، صبح امروز با انجام چهار دیدار حساس آغاز شد، پالایش نفت آبادان با کسب برد حساس در مقابل ملی حفاری همچنان صدر نشین باقی ماند.
رقابت های گروه دوم جام کوثر با تقابل تیم های مدعی روز چهارشنبه 4 آبان ماه در خانه تکواندو پیگیری می شود.
«شورای عالی ورزش» اگرچه هیچ گاه منحل نشد اما بعد از نیم قرن به نهادی مغفول در ورزش کشور تبدیل شده که با وجود مصوبه احیا جایی برای صدور حکم و پُرکردن صندلی شده است.
تیم مس سونگون با پیروزی در مشهد و با توجه به نتایج سایر رقبا، به صدر جدول لیگ برتر فوتسال صعود کرد.
در پایان نیم‌فصل لیگ برتر کانوپولو آقایان ملوان نداجا در صدر جدول ایستاد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ