دوربین‌های لیزرگان پلیس راهور تهران بزرگ در نیمه اول تعطیلات تخلفات سرعت را رصد و اعمال قانون کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان از ثبت دمای ۵۰ درجه سانتی‌گراد در ۶ شهر استان خبر داد.
در این دوره ۵ هزار و ۷۳۵ فقره رای صادر شده که دادخواست ۳ هزار و ۱۰۴ فقره آن را شوهران و ۲ هزار و ۵۰۱ فقره آن را زنان ثبت کرده بودند.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه روز گذشته، هوای سه شهر استان به ۵۰ درجه سانتی گراد رسید.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به استقرار توده هوای گرم در استان از ثبت دمای بیش از ۵۰ درجه سانتی‌گراد در پنج شهر استان خبر داد.
درشرایطی که ذخایر سد‌های تهران افت قابل‌توجهی نسبت به سال قبل و سال‌های نرمال داشته است، مصرف لحظه‌ای آب در تهران رکورد ۵۵هزار لیتر در ثانیه را به ثبت رساند.
متقاضایان برای سفر حج در سال ۱۳۵۲ به ۴۱ مسجد در تهران و ۲۰۰ مسجد اوقافی در شهرستان‌ها مراجعه و دفترچه ثبت اطلاعات دریافت می‌کردند.
پیش از این بالاترین دمای بهار این شهر با میزان ۴۹.۶ درجه سلسیوس در خرداد سال ۱۳۸۷ ثبت شده بود.
در ساعت ۱۲و ۳۰ دقیقه امروز (۳۱ خردادماه) دمای شهداد ۴۸ درجه سلسیوس بود که حدود ۲ درجه گرمتر از دیروز در همین ساعت بود.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: در شبانه روز گذشته با تداوم روند افزایش دما در جنوب شرق، بیشینه دمای هوا در شهداد کرمان به ۵۰.۲ درجه سلسیوس رسید.
اسناد مالکیت حدنگاری 2 شرکت بزرگ شرکت‌ بعد از ۵۰ سال با مساحت ۶۳ هزار و ۵۹۰ هکتار در استان اردبیل، با حضور رئیس سازمان ثبت به این شرکت‌ها تحویل داده شد.
تولید گروه خودروسازی سایپا تا پایان ۱۶ اردیبهشت از ۵۰ هزار و ۶۵۳ دستگاه  عبور کرد و رکورد ۵۰ درصدی تولید در این بخش ثبت شد.
سرپرست معاونت فناوری وزارت علوم گفت:تا اسفند۱۴۰۱، ۵هزار و ۸۵۷ نیاز در حوزه فنی و مهندسی،۴ هزار و ۵۰۳ نیاز در حوزه علوم پایه و ۱۶۵۸ نیاز در حوزه علوم انسانی در سامانه ایده ها و نیازها ثبت شد.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: روستاهای فریدونشهر در شب گذشته بیشترین بارش‌ را از سامانه ناپایدار دریافت کردند.
رئیس کل سازمان امور مالیاتی گفت: طبق آخرین آمار ۲۲ میلیون صورتحساب به ارزش بالغ بر ۷۰۰ هزار میلیارد تومان با مالیات بر ارزش افزوده بالغ بر ۵۰ هزار میلیارد تومان در سامانه مودیان ثبت شده است.
مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: دیروز اولین محموله وارداتی پیاز به میزان هزار تن ثبت سفارش و وارد بند جاسک شد که پیش بینی ما واردات ۵۰ هزار تن پیاز است.
کادر فنی تیم فوتبال جوانان ایران لیست ۵۰ بازیکن برای ثبت نام اولیه در جام ملت های زیر ۲۰ سال آسیا را اعلام کرد.
کادر فنی تیم فوتبال جوانان ایران لیست ۵۰ بازیکن برای ثبت نام اولیه در جام ملت های زیر ۲۰ سال آسیا را اعلام کرد.
بر اساس آمار‌های اداره ثبت احوال چین، حدود ۵۰ هزار دختر چینی طی دهه گذشته با اسامی پسرانه نامگذاری شده‌اند که ۸۲ درصد این دختران در خانواده‌های تک‌فرزند به دنیا آمده‌اند و تنها ۱۸ درصد در خانواده‌های دارای بیش از یک فرزند چشم به جهان گشوده اند.
معاون رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت:۵۲هزار نفر در آزمون سردفتری شرکت کرده اند.
سرپرست مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت با اشاره به اینکه مطابق روش‌های آماری تخمین زده می‌شود که ۵۲هزار و ۷۱۴ نفر در کشور مبتلا به HIV هستند، گفت: کل موارد ثبت شده از ابتدا تا کنون ۴۴هزار و ۷۶۲ نفر بوده است که مرگ ۲۱هزار و ۵۵۰ نفر آن‌ها ثبت شده است و ۵هزار و ۶۹۵ نفر نیز در یکسال گذشته برای دریافت خدمات به مراکز ارائه دهنده خدمت مراجعه نکرده‌اند.
رییس سازمان ثبت احوال کشور گفت: سالانه حدود ۳میلیون و ۵۰۰هزار تا ۴ میلیون شناسنامه جدید صادر می‌شود، اما امکان دارد این شناسنامه‌ها درخواست‌های تکراری هم باشند یعنی مثلا مواردی که فرد قصد عکس دار کردن شناسنامه را دارد و یا شناسنامه مخدوش یا مفقود شده است.
سازمان جهانی بهداشت با اعلام ثبت ۵۰ هزار و ۴۹۶ ابتلا به آبله میمون اعلام کرد که بیشتر موارد ابتلا به آمریکای شمالی و اروپا تعلق دارد.
معاون وزیر صمت گفت: ثبت تعداد شناسه کالا در وزارت صمت نسبت به سال گذشته رشد حدود ۵۰ درصدی داشته است و تعداد کالاهایی که کد رهگیری اخذ کرده‌اند به ۷ میلیارد رسیده است.
هدف «آلبر کان» این بود که تصویری بزرگ و کامل از زندگی بشر در آن دوره ثبت کند و از سال ۱۹۰۸ میلادی عکاسانی به بیش از ۵۰ کشور جهان فرستاد و بیش از ۲۰ سال طول کشید تا حدود ۷۲ هزار عکس و ۱۰۰ ساعت فیلم از سراسر دنیا تهیه و آرشیو شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ