کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به مناسبت فرارسیدن سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س)، گواهی نامه رانندگی بین المللی را با ۵۰ درصد تخفیف برای زوج‌های جوان صادر می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رمضانی بیان کرد: اجباری بودن کلاس آیین‌نامه گواهینامه خودرو از سال ۱۳۹۷ برداشته شد و اگر شخصی اعلام می‌کرد که آیین‌نامه را بلد است فقط از او، امتحان آیین‌نامه را می‌گرفتند. اکنون به صورت سراسری این موضوع به کل کشور ابلاغ شده است تا تمامی متقاضیان از این موضوع مطلع شوند.
رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: رانندگان باید بعد از گذشت مدتی از اخذ گواهینامه برای یادآوری و مرور قوانین ومقررات راهنمایی و رانندگی به کتاب آیین نامه مراجعه کنند.
معمولا بین سن ۳۰ تا ۴۰ سالگی خانم‌ها مشتاق گرفتن گواهینامه رانندگی می‌شوند.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: برای دریافت گواهینامه رانندگی با خودرو نگاه جنسیتی وجود ندارد و سن اخذ گواهینامه رانندگی همان ۱۸ سال است و برای خانم‌ها و آقایان فرقی ندارد.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ درباره تبعات نداشتن گواهینامه رانندگی توضیحاتی داد.
رئیس کل دادگستری تهران از دادستان عمومی تهران خواست برای رسیدگی به پرونده‌های وارده با موضوع رانندگی افراد فاقد گواهی نامه اقدامات لازم انجام شود.
کارشناس تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ، از برخورد پلیس با مصرف کنندگان موادمخدر حین رانندگی خبر داد.
سرهنگ شریفی توصیه داشت: رانندگان نمرات منفی و خلافی خود را قبل از سفر بررسی نمایند و با داشتن نمره منفی ۳۰ اقدام به رانندگی در جاده‌ها ننمایند چرا که گواهینامه آنان ضبط می‌شود.
رئیس پلیس راهور فراجا درباره جزئیات طرح ارائه یک روزه گواهینامه موتورسیکلت گفت: برابر آمار‌های پلیس راهنمایی و رانندگی، شش میلیون و ۸۰۰ هزار نفر در کشور از موتورسیکلت استفاده می‌کنند، اما فاقد گواهینامه موتورسیکلت هستند. ما بررسی کردیم و دیدیم اگر با همین روال عادی و جاری بخواهیم کاری کنیم که این افراد گواهینامه موتورسیکلت دریافت کنند، بیش از ۴۰ سال زمان لازم است. به همین دلیل نیز طرح ارائه یک روزه گواهینامه موتورسیکلت را طراحی کردیم.
در ساعت ۸ صبح امروز در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید سلیمانی محدوده دور برگردان کرمان، یک دستگاه وانت پیکان به رانندگی فردی ۴۰ ساله و بدون گواهینامه به علت خستگی و خواب آلودگی از سطح سواره رو خارج شده پس از برخورد با چند اصله درخت وارد پیاده رو می‌شود. این وانت سپس با عابر پیاده که دختری ۱۸ ساله و بر روی جدول داخل پیاده رو نشسته بوده برخورد که متأسفانه وی در دم فوت می‌نماید.
ناصرخان پس از گذراندن دوره فنی اتومبیل در ایالت‌های میشیگان و پنسیلوانیای امریکا و آشنایی با نحوه آزمون فنی و رانندگی و اخذ گواهینامه اتومبیل‌رانی به ایران باز می‌گردد و با سمت کاردان فنی وارد نظمیه می‌شود. او در فروردین ۱۳۰۷ شمسی در ۲۵ سالگی نخستین گواهینامه رانندگی را به نام خودش صادر می‌کند.
کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به مناسبت فرارسیدن ولادت حضرت معصومه (س) و روز ملی دختر، با اجرای طرح دختران ایران، گواهی نامه رانندگی بین المللی را با ۵۰ درصد تخفیف به دختران ارائه می‌کند.
هادیانفر درباره افرادی که ممکن است یک گواهینامه را دریافت کرده و مدتی بعد مثلا گواهینامه موتورسیکلت نیز دریافت کنند، گفت: ما اطلاعات این افراد را در اختیار داریم و زمانی که گواهینامه موتورسیکلت فرد صادر شود، ما این اطلاعات را روی همان گواهینامه فرد وارد می‌کنیم.
در این جریمه‌ها نه تنها نوع تخلف معلوم نشده بلکه شماره گواهینامه با دریافت کنندگان پیامک نیز تطابق ندارد.
کانون اتومبیلرانی و جهانگردی به مناسبت سالگرد تاسیس این کانون در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته برای صدور گواهینامه بین المللی رانندگی ۵۰ درصد تخفیف ارائه می‌دهد.
رئیس پلیس راهور گفت: در عراق اصلا گواهینامه رانندگی وجود ندارد و هرکسی که رانندگی بلد باشد از خودرو استفاده می‌کند؛ تصادفات عراق ۳.۵ برابر ایران است، اما کشته‌های تصادفات عراقی‌ها نصف ایرانی‌ها است و این موضوع تنها به دلیل خودرو‌های ایمن است!
هیات عمومی دیوان عدالت اداری نامه رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی در خصوص ایجاد مجتمع آموزشی برای صدور گواهینامه پایه سوم و موتور سیکلت برای یگان های نظامی، انتظامی، امنیتی و خانواده آنان را باطل کرد.
سرهنگ شریفی درباره موتورسواری خانم‌ها اعلام کرد: قانون در این باره سکوت کرده و ما هم سکوت می‌کنیم؛ قانون گفته هر کسی که گواهینامه موتورسیکلت دارد می‌تواند رانندگی کند، اما هیچ خانمی گواهینامه موتورسیکلت ندارد؛ تبصره ماده ۲۰ صدور گواهینامه موتورسیکلت برای مردان را بر عهده نیروی انتظامی گذاشته است.
سرهنگ محمدعلی زارع گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده و در راستای هوشمندسازی خدمات پلیس راهنمایی و رانندگی تمام فرآیند آموزش رانندگی و برگزاری آزمون تئوری به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد.
رئیس اداره حقوقی پلیس راهور فراجا یکی از برنامه‌های در دستور کار پلیس راهور را رنگبندی گواهینامه‌های رانندگی عنوان کرد و گفت: در صورت تصویب و اجرایی شدن این پیشنهاد پلیس راهور، گواهینامه‌های راهنمایی و رانندگی در سه رنگ و رده رنگ بندی می‌شود و به تناسب عدم تخلف رانندگان رنگ گواهینامه ارتقاء می‌یابد.
رئیس اداره حقوقی پلیس راهور فراجا از پیشنهاد رنگ بندی گواهینامه‌های رانندگی در سه رنگ و رده خبر داد.
شرایط دریافت گواهینامه ناشنوایان و ممنوعیت های رانندگی
سرهنگ شریفی گفت: اگر بعد از سه ماه راننده دوباره شروع به رانندگی کرد و تخلفات حادثه ساز انجام داد و رفتار وی اصلاح نشد، این بار در صورت رسیدن جمع نمرات منفی به ۲۵ برسد شش ماه گواهینامه وی ضبط می‌شود.
به حکایت آرای منتشره در جراید کثیر الانتشار کشور خانم جوانی از خطه زاینده رود به هر دلیل در راستای استیفای حقوق حقه فطری خویش بمنظور ثبت نام اخذ گواهی نامه رانندگی موتور سیکلت به راهنمایی و رانندگی اصفهان مراجعه می نمایید. نیروی انتظامی شاید با بیان اینکه ثبت نام گواهی نامه برای خانمها ممکن نیست. از ثبت نام نامبرده امتناع می نمایید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ