پس از آغاز اعتراضات امروز در شهر پاریس در محکومیت کشتار ۳ نفر در حمله مسلحانه روز گذشته، پلیس فرانسه با گاز اشک‌آور با معترضان برخورد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع عبری با انتشار تصاویری از ادامه اعتراضات و اعتصابات گسترده در اراضی اشغالی در واکنش به طرح اصلاحات قضایی نتانیاهو خبر می‌دهند.
اعتراضات گسترده در اراضی اشغالی که از روز گذشته با عنوان روز اختلال عمومی آغاز شده بود، امروز چهارشنبه نیز با پیوستن پزشکان و کادر درمان به صف معترضان ادامه پیدا کرد.
شامگاه گذشته اعتراضات گسترده صهیونیست‌ها علیه نتانیاهو در بیست و هفتمین هفته متوالی ادامه پیدا کرد.
اعتراضات سراسری مردم فرانسه در واکنش به  کشتن بی‌‏رحمانه یک نوجوان ۱۷ ساله توسط پلیس همچنان ادامه دارد و مقامات فرانسوی هم می‌گویند با قدرت با این اعترضات مقابله خواهند کرد.
هواداران پاری سن ژرمن به اعتراض شدید خود علیه ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه، ادامه می‌دهند.
در ادامه اعتراضات علیه اصلاحات قانون بازنشستگی در فرانسه، حدود ۳۰۰ معترض در روز کارگر بازداشت شدند.
سازمان دهندگان اعتراضات در اسرائیل تاکید کردند، هدف‌شان لغو کامل اصلاحات قضایی است نه تعویق آن از این رو به رغم تصمیم بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل برای تعلیق اصلاحات قضایی به تظاهرات خود ادامه می‌دهند.
نتایج یک نظرسنجی در کشور فرانسه نشان می دهد که بیش از ۶۰ درصد مردم این کشور می گویند در صورت افزایش سن بازنشستگی باید به اعتراضات سراسری نسبت به این قانون ادامه دهند.
اتحادیه های کارگری درانگلیس بار دیگر اعتراضات مربوط به دستمزد پایین و شرایط کاری نامناسب در این کشور را برگزار کردند.
تصاویر مخابره شده از سوی رسانه ها نشان دهنده حضور تعداد زیادی از نیروهای امنیتی و پلیس فرانسه برای سرکوب اعتراضات مردم پاریس است که برای چهارمین بار به طرح جدید «ماکرون» اعتراض کرده اند.
در روزی که اعتراضات به تصمیمات داوران در لیگ برتر به اوج خود رسیده بود، در بازی سپاهان و گل گهر هم شاهد یک اتفاق جنجالی بودیم. اما نقش اول جنجال این جنجال داور نه، که رامین رضائیان بود.
در پی انتشار تصاویری از رفتار خشن پلیس آمریکا با «تایر نیکولز» جوان سیاه‌پوست در «ممفیس» که به مرگ او منجر شد، شهرهای لس‌آنجلس و واشنگتن برای دومین شب پیاپی صحنه اعتراضات شد.
در ادامه اعتراض‌های ضددولتی در کشور پرو، مقامات این کشور اعلام کردند نیروهای پلیس بیش از ۲۰۰ نفر از معترضان را بازداشت کرده‌اند.
در حالیکه لهستان به کمک نظامی به اوکراین ادامه می دهد، مردم این کشور در تدارک تجمعی جهت بیان اعتراض خود نسبت به این موضوع هستند.
در ادامه سیاست‌های مداخله‌جیانه علیه کشورمان، وزارت امور خارجه فرانسه در اعتراض به اجرای حکم علیرضا اکبری، کاردار ایران در پاریس را احضار کرد.
هزاران نفر در پایتخت پرو با برگزاری تجمع، اعتراض خود را نسبت به روی کار آمدن دولت جدید در این کشور اعلام کردند.
هزاران نفر در پایتخت پرو با برگزاری تجمع، اعتراض خود را نسبت به روی کار آمدن دولت جدید در این کشور اعلام کردند.
دولت پرو پس از اعتراضات خشونت بار در این کشور، قانون منع رفت و آمد شبانه اعمال کرد.
منابع سوری از ادامه اعتراضات ساکنان حومه غربی دیرالزور سوریه علیه اقدامات شبه نظامیان وابسته به واشنگتن خبر دادند.
شامگاه گذشته تظاهرات در نقاط مختلف اردن در اعتراض به افزایش قیمت سوخت از سوی دولت این کشور، ادامه پیدا کرد.
رحمتیان ادامه داد: یورش معارضین و خسارت به این معدن به مراجع قضایی، استانداری، فرماندار، معاونت ‏اقتصادی، دادستان خاش و نیروی انتظامی اطلاع داده شد، معتمدین محلی و نماینده ها باید فکر اساسی کنند‎. ‎
رحمتیان ادامه داد: یورش معارضین و خسارت به این معدن به مراجع قضایی، استانداری، فرماندار، معاونت ‏اقتصادی، دادستان خاش و نیروی انتظامی اطلاع داده شد، معتمدین محلی و نماینده ها باید فکر اساسی کنند‎. ‎
در ادامه بررسی وضعیت بازداشت شدگان، حجت السلام والمسلمین محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور به همراه القاصی مهر رئیس کل دادگستری استان تهران، صالحی دادستان تهران و سید حشمت الله حیات الغیب، مدیر کل زندان‌های استان تهران پیش از ظهر امروز به مدت دو ساعت از زندان فشافویه بازدید و در جریان پرونده دستگیرشدگان اعتراضات اخیر قرار گرفت.
وزیر خارجه عراق درخصوص اعتراضات اخیر در ایران نیز خاطرنشان کرد که این مساله داخلی است، اما از فوت آن دختر بسیار متاثر شدیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ