دروازه‌بان کنگویی-فرانسوی تیم لانس در لحظات پایانی بازی با پاریس حرکتی را اجرا کرد که همه را به یاد احمدرضا عابدزاده انداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
النصر خط میانی خود، به دنبال استخدام سکو فوفانا، کاپیتان تیم لانس فرانسه است.
جنیفر لارنس بازیگر ۳۲ ساله و جوان هالیوود عکس یادگاری با پیراهن روال مادرید در صفحه شخصی خود منتشر کرد.
یک پایگاه خبری فرانسوی گزارش داد که آمریکا در حال آماده سازی یک مرکز اطلاعاتی جدید در داخل سفارت خود در بیروت است که به واشنگتن اجازه می دهد کل منطقه را از نزدیک زیر نظر داشته باشد.
لانس با قطعی کردن صعود خود به چمپیونزلیگ به دو دهه دوری خود از این رقابت ها پایان داد.
تیم بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز با درخشش بازیکن ذخیره خود، لانی واکر به پیروزی ارزشمندی مقابل گلدن استیت در مرحله پلی‌آف لیگ NBA دست پیدا کرد.
فاکوندو مدینا، مدافع آرژانتینی لانس که بابت اظهاراتش پیش از بازی با پاریس جنجال به پا کرده بود، محتوای مکالمه خود با مسی در پایان بازی را فاش کرد.
کریستوف گالتیه در نشست خبری بازی با لانس به اتهام سنگین اخیر علیه خودش واکنش نشان داد و گفت از مطرح شدن چنین اتهامی شوکه و منقلب است.
پونفرادینا علی‌رغم درخشش دروازه‌بان ایرانی خود مقابل لگانس نتیجه را واگذار کرد.
محبوبیت مشت یک اینچی بروس لی را می‌توان در دهه ۱۹۶۰ جستجو کرد، تقریباً یک دهه قبل از اینکه لی به یک ستاره بین المللی هنر‌های رزمی تبدیل شود. در سال ۱۹۶۴، لی این حرکت را در طول نمایشی در مسابقات قهرمانی ملی کاراته لانگ بیچ انجام داد.
نهنگ‌های آبی معمولاً دور از سواحل یافت می‌شوند و به صورت فصلی به مکان‌های تکثیر و تغذیه خود مهاجرت می‌کنند. با این حال، آن‌ها بیشتر در خلیج کالیفرنیا در مکزیک، در امتداد سواحل کالیفرنیا، در خلیج سنت لارنس در کانادا و سواحل سریلانکا دیده می‌شوند.
شیرجه به سمت چپ و مهار پنالتی خرید جدید لاس پالماس کاری کرد تا گلر ایرانی پونفرادینا تیمش را در بازی نگه دارد.
مرغ منشی علاقه عجیبی به خوردن مار‌ها دارد. او در ابتدا با قدرت شروع به لگد زدن به مار‌ها می‌کند. ضربات او به قدرتی قوی هستند که می‌توانند ستون فقرات مار را بشکنند. هیچ پرنده‌ای نمی‌تواند این گونه شکار کند. پرنده منشی، پس از پیدا کردن همسر برای خود، با او به شکار می‌پردازد. در کنار هم بودن شکار را برای آن‌ها آسانتر می‌کند. این پرندگان لانه خود را بر روی درختان کوچک تاج دار می‌سازند.
فرناندو آلونسو قهرمان دو دوره فرمول یک نظر خود را در مورد هم‌تیمی خود یعنی لنس استرول به اشتراک گذاشت.
شورای ملی تحقیقات اسپانیا شبکه‌ای به طول ۱.۶ کیلومتر از کانال‌هایی را که توسط امپراتوری روم ساخته شده بود در معرض نمایش قرار داده است. این پروژه هیدرولیک برای استخراج ۹۰۰۰ پوند طلا از لاس مدولاس منطقه کوهستانی در استان لئون مورد استفاده قرار گرفت.
شرکت خودروسازی بی ام و آلمان طراحی جدید خود را در نمایشگاه محصولات الکترونیکی «سی‌ای اس» در لاس وگاس آمریکا رونمایی کرد. این خودرو که همچنان در مراحل طراحی مفهومی قرار دارد «آی ویژن دی» نام گرفته است. از ویژگی‌های منحصربه فرد این خودروی بی ام و قابلیت تغییر رنگ آن است. بدنه این خودرو با صفحات جوهر الکترونیکی پوشیده شده است. در مراسم رونمایی از این خودرو آرنولد شوارتزنگر حضور داشت.
پاریس در اولین شب سال نو با نتیجه سه بر یک مغلوب لانس شد تا موقعیت خود در صدر را در خطر ببیند.
رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: دفاتر تألیف سازمان موضوع پررنگ تر شدن اسناد لانه جاسوسی در کتاب‌های درسی را در دستور کار خود قرار داد.
مقامات فضایی چین گفته‌اند که انتظار می‌رود موتور جدید پیشران اصلی موشک لانگ مارچ ۹(Long March ۹) باشد، مدلی که در دست تحقیق و توسعه است و برای فرستادن فضانوردان چینی به ماه استفاده خواهد شد.
پونفرادینا علی‌رغم بهره‌مندی از دروازه‌بانی ایرانی خود مقابل لگانس مغلوب شد.
نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: ما درانتشار اسناد لانه جاسوسی در کتب درسی غفلت کرده‌ایم و به همین دلیل امروز آمریکایی‌ها گاهی اوقات توانسته اند، خود را به‌عنوان منجی کشور ما در ذهن برخی از نوجوانان نشان دهند.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت: ارزش تسخیر لانه جاسوسی به قدر انقلاب اسلامی بود که در آن رژیم ستم شاهی را از جایگاه خود خلع کردیم.
پونفرادینا علی‌رغم بهره‌مندی از دروازه‌بان ایرانی خود نتیجه را مقابل لاس پالماس واگذار کرد.
نخست وزیر آلبانی اخیرا اعلام کرده است که این کشور روابط خود را با ایران به دلیل حملات سایبری ایران قطع کرده است؛ موضوعی که آمریکا هم از آن حمایت کرده است. اما وجه مشترک آمریکا و آلبانی درباره این اقدام چیست؟ / خبرگزاری صداوسیما
بنا به اعلام منابع مطلع، نفتکش ایرانی لانا با بازپس گیری محموله خود از یونان، به زودی راهی ایران می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ