اصفهان- وزیر راه و شهرسازی فردا سه‌شنبه برای افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های مسکن و راه و بازدید از دیگر طرح‌های عمرانی به استان اصفهان سفر می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آستارا- وزیر راه و شهرسازی ایران از معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان در پل مرزی مشترک بین دو کشور در مرز آستارا استقبال کرد.
اصفهان- بذر پاش وزیر راه و شهرسازی و هیئت همراه در بدو ورود با حضور در گلستان شهدای شهر اصفهان به مقام شامخ شهدای این دیار ادای احترام کرد.
اصفهان- مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی لحظاتی قبل وارد اصفهان شد.
وزیر راه و شهرسازی طی تماس تلفنی با معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان بر توسعه روابط اقتصادی میان ایران و آذربایجان به ویژه تکمیل کریدور راهبردی شمال_ جنوب تاکید کرد.
دزفول- وزیر راه و شهرسازی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهرستان‌های دزفول و اندیمشک بازدید کرد.
وزیر راه و شهرسازی در نامه‌ای به دبیر هیأت دولت خواستار لغو تفویض اختیار به استان فارس درباره طرح ۵۷ هکتاری پیرامون حرم حضرت شاهچراغ (ع) با هدف حفظ بافت تاریخی شیراز شد.
بزرگترین قطب وارداتی و صادراتی ریلی مرکز کشور فردا دوشنبه با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح خواهد شد.
بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در بازدید مرکز کنترل ترافیک راه آهن با عذرخواهی از مردم به خاطر مشکلات اخیر به نوسازی ناوگان ریلی تاکید کرد.
وزیر راه و شهرسازی ضمن اشاره به بحران فرسودگی خودروهای جاده ای که در نتیجه منجر به مصرف بالای سوخت می شود گفت اگر تولید داخل پاسخگوی جابجایی ناوگان فرسوده نبود، به واردات رو می آوریم.
سرپرست بانک مسکن از مذاکرات وزیر راه و شهرسازی با بانک‌های بزرگ از جمله تجارت، ملی و سپه برای مشارکت در طرح نهضت ملی مسکن خبر داد
بیرجند- وزیر راه و شهرسازی از روند اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در مرکز خراسان جنوبی بازدید کرد.
آیین تشییع پیکر سردار سرافراز، جانباز عالیقدر و مجاهد عرصه دفاع مقدس و جبهه مقاومت و سازندگی سرتیپ پاسدار مهندس رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی فردا (یکشنبه ۲۰ آذر) از ساعت ۹ صبح از مقابل مسجد پیامبر اعظم (ص) واقع در شهرک شهید محلاتی تهران به سمت مقبره الشهدای این شهرک برگزار می‌شود.
امیررضا واعظ‌آشتیانی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: اگر بحث شایسته‌سالاری را داریم، باید به‌گونه‌ای عمل کنیم که مدیری توانا و کارآمد که بتواند حرکت جدیدی انجام شود، روی کار بیاید. روزی که آقای رستم قاسمی به‌عنوان وزیر راه و شهرسازی انتخاب شد، ایشان استنباط داشت که به سمت وزارت نفت می‌رود. از همان روز اول معلوم بود ایشان نمی‌تواند در این وزارت‌خانه موفق باشد و حالا فقط امیدواریم اتفاق رستم قاسمی تکرار نشود و فردی انتخاب شود که توانایی ایجاد تغییر را داشته باشد و دوباره چند وقت بعد به‌دنبال ترمیم عملکرد او نباشند.
سخنگوی دولت درباره زمان معرفی وزیر جدید راه و شهرسازی گفت: مجلس شورای اسلامی در تعطیلات هفتگی است و به محض آغاز به کار مجلس، وزیر جدید پیشنهادی معرفی می‌شود.
وزیر راه و شهرسازی در جلسه شورای مسکن بر جذب مشارکت مردمی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تاکید کرد.
رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در گفتگویی تلویزیونی در خصوص بازداشت یک نفر در وزاتخانه‌اش گفت: تعدادی از اطرافیانم بازداشت نشده‌اند، فقط یک نفر بوده. درمورد علت بازداشت فرد بازداشت شده هیچ اطلاع دقیقی ندارم.
رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در واکنش به بازداشت یکی از منصوبینش در این وزارت گفت: تعدادی از اطرافیانم بازداشت نشده‌اند، فقط یک نفر بوده و درمورد علت بازداشت این فرد اطلاع دقیق ندارم.
به دستور وزیر راه و شهرسازی، اخذ عوارض آزادراهی از فردا تا پایان شهریور برای رفاه حال زائران اربعین متوقف شد.
مدتی بود در محافل غیر رسمی خبری و شبکه‌های اجتماعی، سخن از بازداشت یکی از دستیاران نزدیک به وزیر راه و شهرسازی بود و ادعا‌های مختلفی درباره فرد بازداشت شده و اتهام انتسابی به وی مطرح می‌شد. این ادعا‌ها تا آنجا پیش رفت که گفته شد بستری شدن وزیر راه و شهرسازی در بیمارستان، بی ارتباط با این موضوع نیست.
مدتی بود که در محافل غیر رسمی خبری و شبکه های اجتماعی سخن از بازداشت یکی از دستیاران نزدیک به وزیر راه و شهرسازی بود و ادعاهای مختلفی درباره فرد بازداشت شده و اتهام انتسابی به وی مطرح می شد. این ادعاها تا آنجا پیش رفت که گفته شد بستری شدن وزیر راه و شهرسازی در بیمارستان بی ارتباط با این موضوع نیست.
در پی گلایه‌های رهبر معظم انقلاب از قیمت‌های سرسام آور مسکن و اجاره بها، وزیر راه و شهرسازی وعده داد تا قیمت مسکن کاهش یابد.
سخنگوی دولت از رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی که در بیمارستان بابت ضایعه کمر بستری شده، عیادت کرد.
وزیر راه و شهرسازی که برای برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و پاکستان در اسلام آباد به سر می برد، از نهایی شدن متن توافقنامه و امضای آن در مذاکرات فردا خبر داد.
رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی کشورمان گفت: توسعه بازارچه‌های مرزی، رونق تجارت تهاتر و تلاش برای رفع موانع تجاری محور نشست بیست و یکمین کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و پاکستان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ