رئیس جمهور در سفر استانی خود به خراسان جنوبی، ضمن بازدید از کارخانه کویرتایر، سه طرح بزرگ صنعتی این کارخانه را که با حمایت مالی و پشتیبانی بانک سپه انجام شده، افتتاح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
متقاضیان تسهیلات طرح «مروارید» بانک ملی ایران می توانند به صورت غیرحضوری و در کوتاه ترین زمان نسبت به افتتاح حساب خود در سامانه بام اقدام کنند.
گرمسار- استاندار سمنان با بیان اینکه تلاش داریم تا طرح انتقال آب گرمسار را تا آبان ماه افتتاح شود، گفت: کم آبی بزرگترین دغدغه و مشکلی است که توسط مردم و کشاورزان منطقه بیان می شود.
کرمان- «حجت الاسلام رئیسی» برای افتتاح چند طرح بزرگ آبرسانی و برق به استان کرمان سفر کرد و در جمع مردم از جبران عقب ماندگی ها به ویژه در زمینه تنش آبی با کار جهادی در دولت سیزدهم خبر داد.
کرمان_ طرح آبرسانی به شهرستان‌های بم و بروات پس از ۱۰ سال وقفه با حضور رئیس جمهور افتتاح شد .
رئیس جمهور به منظور افتتاح ۱۲ طرح در حوزه آب و برق و فاضلاب، به ارزش ۲۴ هزار و ۴۰۹ میلیارد تومان، از طریق شهرستان تاریخی «بم» وارد استان کرمان شد.
به مناسبت هفته جهاد کشاورزی ۱۵۲۶ طرح عمرانی، تولیدی و اشتغالزای بخش کشاورزی با سرمایه‌گذاری ۷۶۹۴۵ میلیارد ریال در کشور افتتاح می‌شود.
رئیس مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو از افتتاح طرح جهاد آبرسانی در ۱۷۴ روستای خوزستان همزمان با سفر رئیس جمهور خبر داد.
در آستانه فرا رسیدن سال نو، ۸۸۸ طرح تعاونی با حضور معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر تعاون به‌ طور همزمان در سراسر کشور به بهره‌برداری رسید.
در جریان سفر دولت به استان آذربایجان غربی یکی از خواسته‌های اصلی، احیای دریاچه ارومیه بود که تکمیل و بهره‌برداری از آن در دستور کار دولت قرار گرفت. با همت همه دست‌اندرکاران از سال‌های گذشته، به صورت ۳ شیفت برای تکمیل و به ثمر رساندن آن تلاش کردند، این طرح امروز افتتاح شد، اما این کار باید تا احیای کامل دریاچه ادامه یابد و دستگاه‌های مربوطه مأموریت خود در این زمینه را تمام شده نپیندارند.
وزیر نیرو گفت: تا پایان سال‌جاری ۱۱۲ طرح بزرگ صنعت آب و برق افتتاح و مرحله بهره‌برداری می رسد.
سمنان- مدیرکل دامپزشکی استان سمنان گفت: سه طرح در حوزه دامپزشکی استان همزمان با دهه مبارک فجر با اشتغال مستقیم و غیرمستقیم ۳۶۰ نفر به بهره برداری رسید.
وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد:۵۴۶ طرح ورزش دانش آموزی در کشور تا پایان دهه فجر افتتاح می‌شود.
اصفهان- ۲۵ طرح آموزشی، پرورشی و ورزشی در نواحی و مناطق مختلف استان اصفهان به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، کلنگ زده یا بهره‌برداری شد.
با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش سه طرح عمرانی در فرماندهی آماد و پشتیبانی شهید یداللهی منطقه ۳ نیروی زمینی افتتاح شد.
رئیس هیات عامل ایمیدرو از آماده افتتاح بودن ۲۹ طرح معدنی و صنایع معدنی در زمینه زنجیره فولاد، مس، فروکروم، سرب، فسفات، طلا، زیرساختی و...، برای دهه فجر خبر داد.
21 طرح همزمان با ایام‌ا... دهه مبارک فجر از سوی شرکت ملی صنایع مس ایران افتتاح شده و به بهره‌برداری می‌رسد.
آئین افتتاح ۳۰۵۰ طرح محرومیت زدایی در سازمان بسیج مستضعفین
آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور در سفر استانی خود به خراسان جنوبی، ضمن بازدید از کارخانه کویرتایر، سه طرح بزرگ صنعتی این کارخانه را که با حمایت مالی و پشتیبانی بانک سپه انجام شده، افتتاح کرد.
افتتاح بزرگترین طرح آبرسانی خوزستان، سی و دومین نشست اوپک پلاس و نشست خبری شرکت توانیر و برق حرارتی از مهمترین اخبار حوزه آب و انرژی در هفته اخیر بود.
اهواز - طرح آبرسانی غدیر با حضور رئیس جمهور در شهرستان اندیمشک به صورت رسمی افتتاح شد.
افتتاح و شروع به کار طرح‌های متعدد توسعه میادین نفتی، طرح‌های گازرسانی و پتروشیمیایی و پروژه صادرات دریایی گاز مایع و انعقاد تفاهمنامه با کشور نیجریه از مهمترین اخبار حوزه آب و انرژی بود.
معاون عمران روستایی بنیاد مسکن در هفته دولت از افتتاح بیش از هزار و ۸۳ طرح هادی روستایی با بیش از ۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار در کشور خبر داد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران همزمان با هفته دولت پروژه ۱۸۰ واحدی مسکن در طرح نهضت ملی مسکن را در قم افتتاح کرد.
۳۷۲ پروژه عمرانی و ۲۲۸ طرح صنعتی با سرمایه‌گذاری بیش از ۵۳۶ هزار میلیارد ریال در هفته دولت امسال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور به بهره‌ برداری ‌می‌رسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ