اهواز - معاون عمرانی استاندار خوزستان، طرح‌های عمرانی قابل بهره برداری در سفر دوم رئیس جمهور به استان را تشریح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اساس اعلام صندوق بازنشستگی کشوری عضویت و ورود بازنشستگان در هر کدام از طرح‌های بیمه تکمیلی درمان اصلی و اختیاری اعلام شده، “کاملا اختیاری” است.
منوچهر علیپور مشاور وزیر دفاع و جانشین سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع صبح امروز در برنامه صبح بخیر ایران شبکه یک سیما گفت: سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع از ۴ گروه بن سازه سطحی، زیر سطحی، اثر سطحی و تندرو تشکیل شده است که هر کدام از این گروه‌ها به صورت تخصصی از ایده تا وار‌هایی را انجام می‌دهند که سعی بر این است با استفاده از این ساختار و ظرفیت این گروه‌ها و با توجه به تدابیر و طرح‌های تحولی ابلاغی از سوی وزیر محترم دفاع نیاز‌های دریایی نیرو‌های مسلح را پاسخگوهستیم.
ناتو برای مهار مسکو از طریق مرزهای شمالی تازه این سازمان در فنلاند و سوئد در فکر اجرای طرح‌های گسترده‌‏ای است تا عقب‏‌ماندگی ۱۰ ساله‌‏اش نسبت به روسیه را در این حوزه جبران کنند.
جزئیات طرح فهرست احکام نامعتبر در حوزه تجارت اعلام شد. این طرح ۲۲ خرداد ماه در مجلس اعلام وصول شده بود.
معاون وزیر کار گفت: ۱۱ قلم مشمول طرح کالابرگ شامل شیر کم چرب بطری، پنیر UF، تخم مرغ، روغن مایع، ماکارونی، برنج ایرانی، گوشت مرغ، گوشت منجمد گوساله، حبوبات، قند و شکر و ماست پرچرب می‌شود.
بررسی مصوبات انتخاباتی مهمترین دستور کار جلسه علنی امروز (یکشنبه) سی و یکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ مجلس شورای اسلامی بود. جلسه علنی مجلس به ریاست محمدباقر قالیباف برگزار شد و ادامه بررسی گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها درباره طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی در دستورکار نمایندگان قرار گرفت.
برای محافل رسانه‌ای و افکار عمومی ایرانی این مساله قابل طرح است که پیروزی کدام جریان در راستای منافع ایران خواهد بود؟ اردوغان یا قلیچدار اوغلو؛ کدام‌یک گزینه مطلوب ایران خواهد بود؟ یا به روایت دیگر، مساله مهم این است که تداوم قدرت اردوغان یا به قدرت رسیدن قلیچدار اغلو، چه تاثیرات را بر مناسبات تهران و آنکارا خواهد گذاشت؟
بر اساس تحقیقات انجام شده، پروژه ۱۰ طبقه TallWood، به معنای واقعی کلمه هم ارتفاع زیادی دارد و هم نکات طراحی سازه‌ها در آن رعایت شده است. به توصیف پی، در هسته این ساختمان نیز از سیستم‌های چوبی انبوه استفاده شده است، به این معنی که لایه‌هایی از چوب به شکل پنل‌های جامد در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند، که می‌توان آن‌ها را به شکل دلخواه در کنار هم قرار داد. در حالی که این مدل فقط برای میز لرزان ساخته می‌شود، امیدواریم که در صورت موفقیت، بتوانیم این طرح را در دنیای واقعی نیز بسازیم.
هنوز نمی‌توان با قطعیت گفت که محتوای اعلام‌شده از سوی سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس یازدهم در مورد تائید مجلس یازدهم واقع شود، اما طرح آن در شرایط کنونی ابهام‌برانگیز است و در صورت تصویب مجدد در صحن مجلس این امکان وجود دارد که این بار شورای نگهبان با این تصمیم همراهی کند.
نوری‌قزلجه از مخالفان طرح صیانت می‌گوید تکلیف این طرح بستگی به فشار‌ها و توصیه‌های بیرونی دارد؛ اینکه فشار کدام سمت پر زورتر باشد، می‌تواند تکلیف طرح را مشخص کند.
رئیس پلیس راهور انتظامی کشور گفت: در طرح نوروزی به همکاران ابلاغ کردیم که خودروهای حامل خانواده‌ها به خاطر جریمه سه و چهار میلیون تومانی متوقف نشوند.
مدیرکل بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی کالاها مشمول طرح کاهش قیمت محصولات غذایی را تشریح کرد.
راد مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: از امروز طرح فجر تا عیدفطر در تمامی فروشگاه‌های زنجیره‌ای ادامه خواهد داشت و ۳۴ قلم کالا تخفیف ۱۰ تا ۲۵ درصدی خواهند داشت.
رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در حال حاضر استان‌ها را پیگیری می‌کنیم که در هر کدام حداقل فصلی یک بار شورای توسعه فعالیت‌های قرآنی شکل بگیرد و از مجامع استانی یک نفر به عنوان نماینده در این جلسات حاضر شود و با همه مجموعه‌های قرآنی در استان مرتبط شود و مسائل و مشکلات قرآنی استان را به مجلس منتقل کند.
رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در حال حاضر استان‌ها را پیگیری می‌کنیم که در هر کدام حداقل فصلی یک بار شورای توسعه فعالیت‌های قرآنی شکل بگیرد و از مجامع استانی یک نفر به عنوان نماینده در این جلسات حاضر شود و با همه مجموعه‌های قرآنی در استان مرتبط شود و مسائل و مشکلات قرآنی استان را به مجلس منتقل کند.
گواهی صرفه‌جویی انرژی، به نوعی شریک‌کردن مصرف‌کننده در سود حاصل از صرفه‌جویی در بازار شفاف و رقابتی است. درصورت راه‌اندازی بازار گواهی صرفه‌جویی انرژی این امکان به وجود خواهد آمد تا صنایع بزرگ اقدام به سرمایه‌گذاری و به‌روزرسانی تکنولوژی‌های خود کنند. برای اجرایی شدن این طرح، پروژه‌های صرفه‌جویی باید در ساتبا و ایفکو بررسی و تایید شوند؛ اما تضمین و تحویل باید از سوی شرکت گاز و توانیر انجام شود؛ که این دو نهاد تاکنون همراهی مناسبی نداشته‌اند و برخی مدیران این دو شرکت با بهانه‌تراشی و ایجاد موانع فراوان حاضر به همکاری در راه‌اندازی این بازار نیستند و به نظر می‌رسد آن را مانعی برای حذف انحصار و کاهش درآمد شرکت‌های خود می‌دانند؛ بی‌آنکه توجه کنند صرفه‌جویی موضوعی ملی است.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از اجرای طرح جناغی در بزرگراه های پایتخت به منظور روان سازی ترافیک خبر داد.
به استناد مصوبه مجلس در بودجه سال ۱۴۰۱، وزارت صنعت، معدن و تجارت مکلف شده نسبت به مستندسازی و واگذاری مجوز‌های بهره‌برداری از معادن از طریق مزایده عمومی و با احراز صلاحیت فنی و مالی متقاضیان اقدام کند. در این مصوبه آمده: وزارت صنعت، معدن و تجارت مکلف است نسبت به واگذاری مجوز‌های معادن تعطیل در اختیار خود از طریق بازار سرمایه و بعد از اهلیت‌سنجی به اشخاص حقیقی و حقوقی اقدام یا در قالب شرکت‌های سهامی عام طرح (پروژه) از طریق بازار سرمایه واگذار کند.
رئیس سازمان امداد و نجات کشور با اشاره به پایان طرح ملی امداد و نجات تابستان ۱۴۰۱ گفت: اصفهان با ۷۱۰ عمیات رکورد دار ارائه خدمات امداد و نجات جاده‌ای در کشور بوده است.
رئیس سازمان امداد و نجات کشور با اشاره به پایان طرح ملی امداد و نجات تابستان ۱۴۰۱ گفت: اصفهان با ۷۱۰ عمیات رکورد دار بیشتر ارائه خدمات امداد و نجات جاده‌ای در کشور بوده است.
یک سال از ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت می‌گذرد؛ با مروری بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی می‌توان دریافت وضعیت اجرای این قانون به کجا رسیده و کدام سازمان‌ها در اجرا ناکارآمد بودند.
یک سال از ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت می‌گذرد؛ با مروری بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی می‌توان دریافت وضعیت اجرای این قانون به کجا رسیده و کدام سازمان‌ها در اجرا ناکارآمد بودند.
هر کدام از شما که دارای ایده، طرح و برنامه برای رفع مسائل مبتلا به در قوه قضاییه هستید و این توانایی را دارید که با امکانات و مقدورات موجود، ضمن ارائه تضمین، نسبت به رفع این مسائل اقدام کنید، آمادگی خود را اعلام دارید و اطمینان داشته باشید که ما از این موضوع استقبال می‌کنیم.
وزیر علوم، طی نامه‌ای به معاون حقوقی رییس‌جمهور درخصوص اینکه کدام یک از قوانین مصوب مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی باید اجرا شود استعلام نموده که معاون حقوقی رییس‌جمهور در پاسخ به استعلام وزارت عتف صریحا اعلام می‌نماید: «مطابق تدابیر مقام معظم رهبری، هر زمان که مجلس به موضوعی ورود کرده باشد، شورای عالی انقلاب فرهنگی صلاحیت ورود ندارد.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ