بوشهر- رئیس جمهور در مراسم افتتاح طرح‌های حوزه آب استان بوشهر گفت: کارهای چند ساله در چند ماه انجام شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور ضمن تقدیر از کارهای انجام شده برای حل مشکلات ایرانیان خارج از کشور، با ناکافی دانستن اقدامات به‌عمل آمده، بر ضرورت کار جهادی و تحولی برای رفع موانع موجود در این مسیر تأکید کرد.
رئیس جمهور ضمن تقدیر از کارهای انجام شده برای حل مشکلات ایرانیان خارج از کشور، با ناکافی دانستن اقدامات به‌عمل آمده، بر ضرورت کار جهادی و تحولی برای رفع موانع موجود در این مسیر تأکید کرد.
کرمان- رئیس‌جمهور در فرودگاه کرمان گفت: کارهای خوبی در کرمان انجام شده، اما کافی نیست.
کرمان- رئیس جمهور کشورمان در فرودگاه کرمان گفت: کارهای خوبی در کرمان انجام شده اما برخی مشکلات و نواقص مردم را رنج می‌دهد.
کرمان- رئیس جمهور با اشاره به مشکل آب مردم بم گفت: کارهای زیرساختی در کرمان عامل پیشرفت در حوزه کشاورزی و کشت خرما می شود.
مشاور رئیس جمهور گفت: تنها مسیر حکمرانی همین است که شرایط را برای حضور مردم و انجام کارهای خیرخواهانه فراهم کند.
رئیسی از استانداری‌ها و ادارات مربوطه در استان‌ها خواست که اراضی که بیش از ۱۰ سال بلاتکلیف مانده و ساخت و ساز در آن‌ها انجام نشده را شناسایی کرده و با ارائه مشوق‌های لازم و همچنین بهره گیری از ساز و کار‌های قانونی که در شورای‌عالی شهرسازی به تصویب رسیده است، این زمین‌ها را به ظرفیت ساخت و ساز‌های مسکن کشوراضافه کنند.
معاون اول رئیس جمهور در نشستی با ۱۸ نفر از مدیران و فعالان کسب و کارهای بزرگ دیجیتال در کشور، رویکرد دولت سیزدهم به اقتصاد دیجیتال را نگاهی فرصت محور و تحول ساز خواند.
حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور گفت: موشک فتاح در پرتو ایمان به خدا و تلاش و مجاهدت جمعی ساخته شده و کارهایی که سپاه و نیروی هوافضای سپاه انجام می‌دهند علم پایه است.
دستیار ویژه رئیس جمهور روسیه در حوزه علم و فناوری گفت: ما باید برای تامین استقلال کارهایی را انجام دهیم که دیگران قادر به انجام آن نباشد، باید کارهای ملی ما پیشرو کشورهای دیگر باشد.
رئیس جمهور گفت: در حوزه کار، دارو، سلامت و تجهیزات پزشکی کارهای بزرگی در کشور انجام شده است. اینکه ۹۵ درصد از داروی مورد نیاز کشور در داخل تولید و صادر می‌شود بسیار اهمیت دارد.
با توجه به اینکه یک سال از دستور رئیس جمهور برای واگذاری خودروسازان می گذرد؛ معاون وزیر صمت می گوید دولت تمام کارهای مربوط به واگذاری سهام تودلی را انجام داده اما کسی حاضر به خرید نیست.
رئیس جمهور پس از افتتاح بیمارستان هزار تختخوابی حضرت مهدی (عج) گفت: برنامه دولت تکمیل و به سامان رساندن کارها و پروژه های نیمه تمام است.
فرستاده ویژه رئیس جمهور روسیه و رئیس جمهور سوریه با هم دیدار و درباره روابط راهبردی دو جانبه و راه کارهای توسعه آن رایزنی کردند.
آئین نامه اجرایی حمایت از کسب و کارهای برخط حوزه بیمه به تصویب اعضای کارگروه اقتصاد دیجیتال رسید و با تایید رئیس جمهور از سوی معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شد.
رئیس جمهور، وزیر ارتباطات را مامور کرد وضعیت کسب و کارها در بستر اقتصاد دیجیتال را به دقت رصد و مشکلات و مانع احتمالی پیش‌روی کسب و کارها را با سرعت و جدیت پیگیری کند.
رئیس جمهور، وزیر ارتباطات را مامور کرد وضعیت کسب و کارها در بستر اقتصاد دیجیتال را به دقت رصد و مشکلات و مانع احتمالی پیش‌روی کسب و کارها را با سرعت و جدیت پیگیری و رفع کند.
رئیس جمهور با بیان اینکه امروز ایران و شهر‌های مختلف ما امن هستند، گفت: آمریکایی‌ها و دشمنان ما دنبال این بودند که با پیاده کردن نمونه کار‌های خود در لیبی و سوریه کشور را ناامن کنند، اما جز شکست نصیب شان نشد.
رئیس جمهور گفت: آمادگی ایران جهت تقویت هر چه بیشتر همکاری‌های همه جانبه با جمهوری خلق چین در قالب ساز و کارهای دوجانبه و در چارچوب ترتیبات و نهادهای چند جانبه مورد تأکید است.
معاون پارلمانی رئیس جمهور می‌گوید: در آغاز به کار این دولت بحث استفاده از زاهدی وفا به عنوان وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی مطرح بود اما خود او کارهای علمی را ترجیح می‌داد.
معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه رویکرد دولت مانند جهادگران، کمک به اقشار و طبقات ضعیف است، گفت: دولت برای رشد اقتصادی، تولید و اشتغال زایی کارهای بزرگی را شروع کرده است.
دستیار معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، روش تامین مالی جمعی را یکی از ابزارهای نوین مالی دانست که در آن سرمایه‌های غالبا خرد از بدنه جامعه جمع آوری شده و وارد کسب و کارهای در حال توسعه می‌شود
کرمان - رئیس جمهور گفت: مصوبات سفر به این استان برحسب کارهای کارشناسی ابلاغ خواهد شد و اجرای آن به صورت جدی پی گیری می شود.
رئیس جمهور برخی کار‌های انجام شده در این دولت را از آرزو‌های دیرینه کشور برشمرد و گفت: از بین بردن زمینه رانت و قاچاق دارو با اجرای طرح دارویار، ساماندهی صدور مجوزها، اجرای بخش‌های اصلی سامانه جامع تجارت، از جمله مواردی است که باید به خوبی برای افکار عمومی تبیین شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ