روزنامه وال استریت ژورنال از خرید سامانه های پدافند هوایی از رژیم صهیونیستی توسط امارات متحده عربی و رژیم آل خلیفه خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اساس اعلام وزارت صمت، ثبت اطلاعات خرید و فروش طلا در سامانه جامع تجارت الزامی است.
ایران منبع جایگزینی برای واردات سیستم‌های نظامی پیشرفته ندارد. زمانی که تهران به دنبال خرید سامانه‌های دفاع هوایی پیشرفته از روسیه بود، مشکلات مشابهی از جمله تاخیر‌های طولانی را تجربه کرده است. بنابراین، آنچه در حال حاضر شاهد آن هستیم احتمالاً فقط مذاکره در مورد اختلافات و تلاش برای به دست آوردن اهرم فشار و پنهان کردن مشکلات است. تحویل سوخو-۳۵ روسیه به ایران احتمالا فقط نیازمند زمان است.
رئیس جمهور لیتوانی گفت که این کشور برای اوکراین، دو سامانه پدافند زمین به هوای «ناسامز/NASAMS» خریداری کرده است.
بر اساس ابلاغیه وزارت صمت خرید و فروش طلا فقط با فاکتور قابل استعلام سامانه جامع تجارت باید انجام شود.
قیمت خرید و فروش دلار امروز پنجشنبه در سامانه‌های نیما و سنا بدون تغییر نسبت به دیروز باقی ماند.
سامانه یکپارچه فروش خودرو برای انتخاب پنج اولویت خودرویی برای متقاضیان فعال شده است.
معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: طی هفته جاری 25 هزار دستگاه خودرو به مشتریان محصولات سایپا تحویل داده می شود.
متقاضیان خرید خودرو از محصولات سایپا در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی که حائز شرایط هستند از امروز به مدت ۳ روز می‌توانند نسبت به واریز وجه و ثبت‌نام اقدام کنند.
کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی به نقل از منابع اسرائیلی گزارش داد، «محمد بن زاید» رئیس امارات متحده عربی در پیامی به نتانیاهو گفته است: تا زمانی که مطمئن نشویم نتانیاهو توانایی کنترل کابینه‌اش را دارد، نمی‌توانیم کارهای مشترک انجام دهیم.
وبگاه خبری-تحلیلی «بلومبرگ» در گزارشی به نقل از منابع آگاه مدعی شد که ایران به دنبال خرید سامانه‌های دفاع هوایی «اس-۴۰۰» از روسیه است.
مستمری‌بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی که حقوق خود را از بانک رفاه کارگران دریافت می‌کنند، می‌توانند از طریق مراجعه به بستر تامین اعتبار این بانک "سامانه بتا"، نسبت به خرید اقساطی آسان کالا و خدمات مورد نیاز خود از بیش از 4700 فروشگاه و مرکز طرف قرارداد بانک اقدام کنند.
توئیتر قیمت خرید اشتراک تیک آبی برای دستگاه های اندروید را ماهانه ۱۱ دلار اعلام کرد. این درحالی است که پلتفرم یک طرح اشتراک سالانه ارزان تری برای کاربران وب در نظر گرفته است.
وزارت دفاع ژاپن در بودجه سال آینده خود، هزینه خرید زمین در این جزیره را برای استقرار سامانه‌های موشکی درنظر گرفته است.
مجموع معاملات انجام شده در سامانه نیما در روز جاری به معادل ۱۰۹ میلیون دلار رسید.
رئیس قرارگاه رصدخانه کشاورزی با اشاره به ثبت حدود یک‌هزار و ۷۶۴ فروشگاه استان تهران در سامانه ستکاوا گفت: از این پس فروشگاه‌ها می‌توانند از طریق این سامانه درخواست خرید مرغ منجمد و گرم دهند.
بازار متشکل معاملات ارز ایران با افزودن سامانه مربوط به جدول عمق بازار به وب سایت و سامانه معاملات این شرکت علاوه بر افزایش شفافیت، امکان تحلیل بیشتر را برای عموم فعالان بازار ارز فراهم کرد.
سامانه پاساژ بیمه بر اساس فراخوان منتشر شده، فاز اول فعالیت خود مبنی بر ثبت نام از نمایندگان و کارگزاران بیمه سراسر کشور را آغاز کرده است و سعی دارد با شعار «خرید بیمه از حرفه ای ها» با فکری نو و با حمایت فعالان شبکه فروش بیمه کشور در حوزه استعلام، مقایسه و خرید آنلاین بیمه و اینشورتک فعالیت کند.
رئیس ستاد اربعین ضمن تاکید بر تکمیل ثبت نام در سامانه سماح گفت: بدون ثبت نام امکان خرید بلیت برای اربعین وجود نخواهد داشت.
رئیس ستاد اربعین ضمن تاکید بر تکمیل ثبت نام در سامانه سماح گفت: بدون ثبت نام امکان خرید بلیط برای اربعین وجود نخواهد داشت.
خرید و فروش و سوءاستفاده از اطلاعات مسافران جهت ثبت گوشی تلفن همراه قاچاق، طبق بند «چ» ماده ۲ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز جرم بوده و طبق ماده ۶ قانون جرائم رایانه‌ای، ورود اطلاعات خلاف واقع در سامانه‌های ملی، یک تا پنج سال حبس در پی خواهد داشت.
ریاست اداره صنایع دفاعی ترکیه در واکنش به سخنان رئیس سازمان همکاری های نظامی روسیه اعلام کرد که در موضوع خرید اس-۴۰۰ از مسکو هیچ تحول جدیدی مطرح نیست.
به گفته نماینده فروش بلیت فدراسیون فوتبال ایران سامانه فروش، فردا امکان خرید مستقیم بلیط بازی های ایران در جام جهانی فراهم خواهد بود.
سجاد غریبی پس از باخت افتضاح در فیلمی که منتشر کرد، به ظاهر غمگین و ناراحت است و می‌گوید شرمنده مردم شده، اما او شرمنده نیست. اینجا در رختکن پس از مسابقه اثری از شرمندگی در همراهان هالک دیده نمی‌شود.
هیچ درمان شناخته شده‌ای برای ام‌اس وجود ندارد. بنابراین، مدیریت علائم فاکتوری ضروری برای داشتن یک زندگی سالم همراه با این بیماری است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ