اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره مطرح فوتبال ایران و استقلال این روزها ظاهرا دور از هیاهوی فوتبال است اما حرفهایش نشان می دهد هنوز یک منتقد درجه یک باقی مانده است.
کارلوس آلکاراس معتقد است تا زمانی که نادال و جوکوویچ بازی می‌کنند، شاهد دوره جدیدی در تنیس مردان نخواهیم بود.
رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای گفت: برای کسانی که قبل از دوران سربازی دوره مهارت آموزی گذرانده باشند امتیازات ویژه‌ای مثل کسر دو ماه از مدت زمان دوره سربازی دیده شده است.
رئیس بارسلونا در مصاحبه جدید خود گفت که درهای بارسلونا همیشه به روی پپ گواردیولا باز است.
مهاجم تیم ملی ایران گفت: اتفاقات حاشیه ای درون زمین وجود داشت اما ما با بازیکنان ازبکستان دوست هستیم.
تیم هندبال سنگ آهن بافق یزد با وجود شکست در دومین دیدار فینال قهرمان هجدهمین دوره مسابقات لیگ برتر زنان شد.
زمانی که تیمی نتیجه‌ نمی‌گیرد به حاشیه‌ها می پردازد اما پرسپولیس بازی خود را انجام داده و خدا کمک می کند. شادی و خنده در لب هواداران مهم است و بقیه آن حاشیه است.
سرگرد ژیلین یکی از صد‌ها مرد روسی است که از زمان تهاجم گسترده مسکو به اوکراین در سال گذشته، به‌دلیل امتناع از تبدیل شدن به سرباز جنگ علیه اوکراین با اتهامات جنایی روبه‌رو شده‌اند. روسیه سال گذشته ۱۱۲۱نفر را به اتهام فرار از خدمت سربازی اجباری محکوم کرده است. بر اساس آمار دیوان عالی روسیه، میانگین فرار از خدمت اجباری در سال‌های اخیر حدود ۶۰۰نفر بوده و در سال گذشته این میزان نزدیک به دو برابر شده است.
تیم والیبال زنان پیکان که برای حضور در مسابقات جام باشگاه‌های زنان آسیا عازم ویتنام شده‌اند؛ پس از شکست سه بر دو در بازی نخست برابر تیمی از کشور میزبان و کسب یک امتیاز ارزشمند؛ در دومین دیدار خود برابر حریف چینی با نتیجه سه بر صفر متحمل شکست شدند.
مهاجم با تجربه نساجی در نخستین بازی زیر نظر سرمربی جدیدش حضور تعویضی در زمین داشت.
روی غفلت و‌ لو دادن توپ در بدترین نقطه زمین بد موقع گل خوردیم و بخاطر دو گلی که در نیمه اول خوردیم بازی از دستمان در رفت
رئیس اسبق فدراسیون کشتی گفت: تمام این کارهایی که امروز در فدراسیون کشتی انجام می‌گیرد را دوست داشتم انجام دهم، اما در آن زمان بودجه‌ای به این شکل در دست نداشتم و فرصت هم برایم باقی نماند.
النصر و رونالدو در شبی که مدیون 12+2 دقیقه زمان تلف شده داور مسابقه بودند، بازی یک بر صفر باخته را با پیروزی سه بر یک عوض کردند.
لیساندرو مارتینز، مدافع منچستریونایتد، می‌گوید گاهی کنترل خشمش در زمین بازی بسیار دشوار می‌شود.
با اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال امارات، نتیجه تقابل بازی الوصل و النصر در هفدهمین دوره لیگ حرفه‌ای امارات، به نتیجه 0-3 به سود الوصل تغییر کرد.
آرمان رمضانی می‌گوید هر زمانی که فرصت بازی پیدا کند، با تمام توان در زمین حاضر خواهد شد.
ساسان انصاری، کاپیتان فولاد این هفته مقابل تیمی بازی می‌کند که زمانی شماره ده آن‌ها را می‌پوشید.
دور برگشت لیگ برتر والیبال زنان سه شنبه بازی دو حساس پیگیری می‌شود.
ماجرا به سال ۱۹۹۰ برمی‌گردد. جام جهانی در ایتالیا بود و در نیمه نهایی آرژانتین به میزبان خورد. بازی در کجا برگزار می‌شد؟ ورزشگاه ناپل! این هم یکی از آن شوخی‌های روزگار بود که با قهرمانان می‌کرد. مارادونا در آن زمان خدای ناپل بود و بخش اعظمی از مردم ایتالیا عاشقانه او را دوست داشتند. مارادونا قبل از بازی یک جنگ روانی راه انداخت و گفت خیلی از ایتالیایی‌ها طرفدار آرژانتین هستند.
سردار آزمون پس از بازی تیم ملی ایران با ولز در جام جهانی قطر با شبکه تی‌آرتی ترکیه به زبان ترکی مصاحبه کرد و گفت: من ترک‌ها را دوست دارم. زنده‌باد ترک‌ و ترک‌ها. من فنرباغچه را دوست دارم، امیدوارم در آینده در این تیم بازی کنم.
نیمه اول این مسابقه سه صحنه مهم داشت. در اولین صحنه فرشید باقری به دلیل تکل خطرناک و کف پا روی مرتضی پورعلی گنجی باید به صورت مستقیم از زمین اخراج می‌شد که داور فقط به او کارت زرد نشان داد.
بازیکن ملوان می گوید که خیلی دوست داشتم در اولین بازی خانگی، تماشاگران در استادیوم حضور داشته باشند.
حسینی در دسته ۸۱ کیلوگرم مسابقات وزنه برداری پنجمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی با ثبت رکورد این بازی ها در این وزن در حرکت یکضرب صاحب گردن آویز طلا و ۲ مدال برنز دوضرب و مجموع شد.
در این بازی روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی آبی اناری ها علاوه بر زدن یک گل، دو پاس گل هم به پدری داد تا این به ترتیب طلسم گلزنی خود را پس از سه بازی بشکند. از آن سو به عنوان بهترین بازیکن زمین مورد تقدیر هم قرار بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ