النصر و رونالدو در شبی که مدیون 12+2 دقیقه زمان تلف شده داور مسابقه بودند، بازی یک بر صفر باخته را با پیروزی سه بر یک عوض کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آیت‌الله مجتهدی تهرانی در شرح «اللّهمّ زَینّی فیهِ بالسّتْرِ والعَفافِ» می‌گوید: خدایا روزی کن من را در ماه رمضان و به دو چیز و زینت بده، ستر و عفاف، ستر یعنی اینکه گناهان مردم را مخفی کنم. به ما چه ارتباطی دارد که فلانی عیب دارد؟ خوش به حال بنده‌ای که به عیب خودش می‌پردازد و به عیب دیگران کاری ندارد.
بررسی‌ها از اخبار منتشر شده درباره تلفات حیوانات باغ‌وحش‌های ایران در ۱۰ سال گذشته (اززمستان ۹۱ تاکنون) نشان می‌دهد که تاکنون دست‌کم ۳۰ بار تلفات حیوانات وحشی از ۱۴ باغ‌وحش، دلفیناریوم و باغ پرندگان ایران خبری شده و شامل مرگ ۵۲ حیوان وحشی و دست‌کم هزار تا ۳ هزار پرنده وحشی در دو باغ پرندگان است.
هنوز چیز زیادی از حوادث اخیر مدارس در قم نمی‌دانیم، می‌دانیم که اقلا یکی از اعضای شورای تامین استان قم با برخی دانش‌آموزان حادثه دیده ملاقات کرده است، می‌دانیم که دادستانی استان قم قول پیگیری داده است و همین‌طور یکی از نمایندگان قم در مجلس گفته که موضوع در حال بررسی است، دو ماه و ده روز از اولین گزارش مسمومیت در مدارس قم گذشته است. دوازده مدرسه که اغلب آن‌ها دخترانه هستند، گزارش‌هایی از مسمومیت منتشر کرده‌اند، اغلب گزارش‌های مسمومیت در ساعت‌های نزدیک ظهر اعلام شده است.
بازیکن عراقی سابق پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ ستارگان قطر دو پاس گل داد و البته با کارت قرمز داور هم مواجه شد تا شب عجیبی را تجربه کند.
معابر پیشنهادی جهت تغییر نام مربوط به مناطق یک، دو، سه، چهار، یازده، دوازده، پانزده، شانزده، هفده، بیست بودند که پس بررسی و تصویب در صحن شورای اسلامی شهر تهران به شهرداری ابلاغ خواهد شد.
وزیر ارشاد دولت دوازدهم می‌گوید: بنده شب‌ها که سریال‌های صدا و سیما را مشاهده می‌کنم دو تا سریالی که بتواند مخاطب را میخ کوب کند وجود ندارد.
وزیر ارشاد دولت دوازدهم می‌گوید: بنده شب‌ها که سریال‌های صدا و سیما را مشاهده می‌کنم دو تا سریالی که بتواند مخاطب را میخ کوب کند وجود ندارد.
برترین‌های این هفته لیگ برتر در حالی انتخاب شدند که چهار تیم دارای دو بازیکن در این جمع هستند.
داربی نود و نهم پایتخت میان تیم‌های استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته دوازدهم آغاز شد.
داربی نود و نهم پایتخت میان تیم‌های استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته دوازدهم آغاز شد.
گل‌گهر در هفته دوازدهم لیگ برتر توانست با گلزنی دو بازیکن سابق استقلال مقابل هوادار به برتری برسد.
در یکی از مهم‌ترین دیدارهای روز نخست از هفته دوازدهم لیگ برتر، دو تیم گل‌گهر و هوادار به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
اهواز- مسابقات هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشور فردا در شهرهای مختلف آغاز می‌شود و دو تیم خوزستانی برای طلسم شکنی ۱۰۰ روز پیروزی به مصاف هم می‌روند.
به احتمال قوی بازی دو تیم استقلال و پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر را داور برازجانی یعنی محمد حسین زاهدیفرد سوت خواهد زد.
گل گهر – هوادار بدون شک یکی از بازی های جذاب هفته دوازدهم لیگ برتر خواهد بود. یک بازی سخت برای هر دو تیم.
این روزها خبرهای متعددی مبنی بر گران شدن قیمت دارو و حتی کمیاب شدن برخی اقلام دارویی به گوش می‌رسد که برای مردم مشکلات فراوانی را ایجاد کرده است. به همین دلیل، نمایندگان با لایحه معافیت واردات مواد اولیه دارویی، شیرخشک و تجهیزات پزشکی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده موافقت کردند.
برای غنا طلسم پنالتی مقابل اروگوئه همچنان ادامه دارد و دوازده سال بعد از دیدار جنجالی دو تیم در جام جهانی 2010 غنایی‌ها امشب هم یک پنالتی را مقابل اروگوئه از دست دادند.
زمان برگزاری دو دیدار از هفته دوازدهم و سیزدهم لیگ برتر تغییر کرد.
زمان دو مسابقه از هفته دوازدهم و سیزدهم لیگ برتر فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ تغییر کرد.
با توجه به عدم برگزاری دو دیدار از مسابقات تیم شهرخودرو در رقابت‌های لیگ یک فوتبال باشگاه‌های کشور به دلیل عدم حضور تیم شهرخودرو در هفته‌های اول و دوازدهم مسابقات ضمن خروج تیم شهرخودرو از جدول مسابقات لیگ یک و سقوط به رده‌های مسابقاتی پایین تر، پرونده تیم به مراجع ذیصلاح جهت اتخاذ تصمیمات قانونی بعدی ارجاع می‌گردد.
دیدارهای هفته دوازدهم مسابقات لیگ یک فوتبال کشور امروز انجام شد که در یکی از این دیدارها دو تیم شهرداری آستارا و دریا بابل به مصاف هم رفتند.
هکتور بیرین، مدافع راست بارسا، نقش مهمی روی دو گل بایرن در دیدار امشب داشت.
با گذشت بیش از دو دهه از برگزاری لیگ حرفه ای در ایران هنوز سازمان لیگ نتوانسته برنامه بازی ها را از ابتدا تا انتها تدوین و در اختیار باشگاه ها قرار دهد.
شاگردان بهروز عطایی در تیم ملی والیبال ایران با دو برد و پنج امتیاز در رتبه دوم گروه F مرحله مقدماتی و دوازدهم جدول کلی (۲۴ تیمی) این مسابقات قرار گرفتند و رقیب برزیل شدند. روی کاغذ، برزیل بخت بیشتری برای برتری در این دیدار دارد. دست‌کم، مرور افتخارات این کشور در عرصه والیبال چنین چیزی را نشان می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ